Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1831)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosiaan, mitä ihmettä se Will juonii ja miksi? Miksi ei vaan voi erota, jos ei enää halua olla Kimin kanssa? Kimin rahojako haikailee itselleen? Mikä ihmeen tarve Willillä on kostaa Kimille jollain ihme juonella?! Willhän se oli, joka petti. Tosin Kim hautasi Willin elävältä, mutta sehän oli vain kostotoimenpide.
Vai voisiko tosiaan olla niin, että Kim on kuitenkin kaiken tämän takana, kuten joku teistä tuolla aiemmin tänään pohdiskeli?
Ja sinänsä kornia kun syyttää toista salailusta ja itse salailee sen kun kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron Dannyn kasvot ovat kaventuneet ei pullota enääkuten nyt. Muutenki virkeä ilme ja hyvinvoivan näköinen. Ei ole ollut juttua miten saanut pois. No, Ruokavalio Muutos, hiilihydraattien vähentäminen ja runsaammi proteiini ja tiettyjen ruokien välttäminen auttavat. Koko perhe on hyvän näköinen.
Ei voinut, kuin nauraa tolle tekstille. Ruokavalio Muutos jne.😂
Naama lihavuutta,pöhöä ja muu vartalo ei juuri näy liikaa ja sen aiheuttaa tietyt ruuat. OTA itse selvää. Jotkut tietää enempi asioita kuin sinä.
Näyttelijällä on masennuslääkitys
Kyllä Aaronin posket ovat yhtä pulleat kuin ennenkin. Moiran näyttelijä paisunut norsuksi. Ei ole lihominen yksin suomalaisten ongelma.
Team Jimmy
Kyllähän 'kolahti' joillekin nuo Villapakan tapaamismuistelot yms
Minusta oli harmitonta hauskanpitoa. Tuo yksi ulkoilutti koiruleitaan aina, ei meinannut ehtiä tuopille. Olikos epähirvikoira tms?
Älkää huoliko, en jatka muisteluja. Pitäkää huumoriton ketju vaan samanlaisena :(
Olihan ne hauskoja juttuja jos on tarhaiässä. Meillä aikuisilla on muut huvit, mielikuvitusleikit villapakassa ja teamien julistaminen eivät kuulu niihin. Hyvä jos edes osa teistä poistui tältä palstalta.
En ottanut osaa aikoinaan noihin "tarhajuttuihin", mutta mieluummin niitä lukee kuin sitä ilkeilyä mitä täällä on nyt. Harmi, että tarhalaisia on täältä lähtenyt. Mitä aikuisuuteen tulee niin annetaan kaikkien itse valita mitä haluavat aikuisuuteensa sisällytt
Minä tykkäsin hassutella, ei olla totisia :)
Niinpä - mielummin hiukan hassuttelua kuin spoilia ja ilkeilyjä.
Tai näyttelijöiden ulkonäön arvostelua.
Liian rumaa tekstiä nykyisin täällä. En tykkää -> en seuraa. Joskus vilkaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron Dannyn kasvot ovat kaventuneet ei pullota enääkuten nyt. Muutenki virkeä ilme ja hyvinvoivan näköinen. Ei ole ollut juttua miten saanut pois. No, Ruokavalio Muutos, hiilihydraattien vähentäminen ja runsaammi proteiini ja tiettyjen ruokien välttäminen auttavat. Koko perhe on hyvän näköinen.
Ei voinut, kuin nauraa tolle tekstille. Ruokavalio Muutos jne.😂
Naama lihavuutta,pöhöä ja muu vartalo ei juuri näy liikaa ja sen aiheuttaa tietyt ruuat. OTA itse selvää. Jotkut tietää enempi asioita kuin sinä.
Sä olet väärä ihminen puhumaan mitään hyvinvoinnista ja ruokavalioista, niin kauan kun sun kirjotukset ovat noin ala-arvoisia. Mee vaikka nukkumaan.
Nimim. Ystäväsi
Vierailija kirjoitti:
Team Jimmy
Kyllähän 'kolahti' joillekin nuo Villapakan tapaamismuistelot yms
Minusta oli harmitonta hauskanpitoa. Tuo yksi ulkoilutti koiruleitaan aina, ei meinannut ehtiä tuopille. Olikos epähirvikoira tms?
Älkää huoliko, en jatka muisteluja. Pitäkää huumoriton ketju vaan samanlaisena :(
Olihan ne hauskoja juttuja jos on tarhaiässä. Meillä aikuisilla on muut huvit, mielikuvitusleikit villapakassa ja teamien julistaminen eivät kuulu niihin. Hyvä jos edes osa teistä poistui tältä palstalta.
En ottanut osaa aikoinaan noihin "tarhajuttuihin", mutta mieluummin niitä lukee kuin sitä ilkeilyä mitä täällä on nyt. Harmi, että tarhalaisia on täältä lähtenyt. Mitä aikuisuuteen tulee niin annetaan kaikkien itse valita mitä haluavat aikuisuuteensa sisällytt
Minä tykkäsin hassutella, ei olla totisia :
Se hassuttelus olis just yhtä hauskaa ja puuduttavaa kuin Willin elävältä hautaaminen. Eikä kyse ole muiden huumorintajuttomuudesta, vaan idean tylsyydestä. Sä taidat olla niitä, jotka lässyttää vauvojen suulla ja laittaa lemmikit puhumaan.. 😱
Miksi lässytät ja ilkeilet?
Onko kaikki kunnossa, kun pitää vieraille vihoitella, outoa touhua
Emmerdalen näyttelijöissähän on just parasta se, että suurin osa näyttää ihan siltä, et heidät on pyydetty näyttelijäksi suoraan jostain paikallispubista. Näyttelijäntaidot tietysti paljastavat ettei nää mitään ihan taviksia ole. Emmessä lapsinäyttelijätkin osaa lähes poikkeuksetta olla aidontuntuisia. Jos joku on laihtunut tai lihonnut, niin mitä sitten? Oikeasti, onko sillä niin paljon merkitystä kenellekään, että sitä pitää ihan kommentoida jossain netin keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Joulupäivänä tulee yllätys vieras Kartanoon.. Tapahtuma rikas vuosi tulossa. Dawnisten en ole koskaan pitänyt,enkä Bilistä. Will on ketku ja Kim noiden kanssa. Dawn käyttäytyy kuin omistaisi talon. Kimillä ei ole mitään velvollisuuksia em kohtaa. Hyysää murhaajaa.
Kim saa likaa palkkaa hyötyyn nähden in tylsä. Ei hänestä pidetä. Tuotanto teki virheen. Eivät osaa.
Siis mikä tää kirjoitustaidoton hörhö oikein on?
Itellä on jäänyt joku jakso katsomatta välistä niin oon ihan pihalla tästä Willin hommasta. Mitä tuossa lukaisin vähän ketjua, niin en ehkä kuitenkaan ole missannut juuri mitään, vaan muutkin ovat pihalla. Mutta siis kuka on se mies, joka Williä käy säännöllisesti uhkailemassa ja kertomassa, että on vielä joku isompi heppu, jota ei kannata suututtaa? Onks tästä kuviosta siis paljastanut mitään, vai enkö muuten vaan osaa yhdistää palasia?
Olen nähnyt ajat, kun Kim ja Will oli avioeron partaalla, oli hautaamiskeissiä ja muuta, mutta sitten peruivat eron ja sopivat, mutta mitä sen jälkeen on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Itellä on jäänyt joku jakso katsomatta välistä niin oon ihan pihalla tästä Willin hommasta. Mitä tuossa lukaisin vähän ketjua, niin en ehkä kuitenkaan ole missannut juuri mitään, vaan muutkin ovat pihalla. Mutta siis kuka on se mies, joka Williä käy säännöllisesti uhkailemassa ja kertomassa, että on vielä joku isompi heppu, jota ei kannata suututtaa? Onks tästä kuviosta siis paljastanut mitään, vai enkö muuten vaan osaa yhdistää palasia?
Olen nähnyt ajat, kun Kim ja Will oli avioeron partaalla, oli hautaamiskeissiä ja muuta, mutta sitten peruivat eron ja sopivat, mutta mitä sen jälkeen on tapahtunut?
Minä oon katsonut kaikki jaksot enkä ymmärrä myöskään mitä ihmettä Will aikoo tehdä siinä valojen uusimistilaisuudessa. Siihenhän hän tähtää, siellä pitäisi tulla joku dramaattinen käänne. Siksi ei haluaisi perhettä paikalle. Mutta tämän on tarkoituskin olla meille katsojille arvoitus ja mysteeri. Se mies jonka kanssa kieroilevat on se Kimin muka poikaystävä jolla yritti tehdä Williä mustasukkaiseksi. Täysin outo kuvio.
Toi Will-case on ihan outo. Tarjotteli rahaa Dawnille, mistä sitä nyt hänellä on? Selviäis pian, on niin hämärää. Onko Billy siis Calebin ja Jain firmassa töissä? Kelly myös? Tekemässä mitä? Ja siivoaa Ericillä. Jotenkin sekavia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalen näyttelijöissähän on just parasta se, että suurin osa näyttää ihan siltä, et heidät on pyydetty näyttelijäksi suoraan jostain paikallispubista. Näyttelijäntaidot tietysti paljastavat ettei nää mitään ihan taviksia ole. Emmessä lapsinäyttelijätkin osaa lähes poikkeuksetta olla aidontuntuisia. Jos joku on laihtunut tai lihonnut, niin mitä sitten? Oikeasti, onko sillä niin paljon merkitystä kenellekään, että sitä pitää ihan kommentoida jossain netin keskustelupalstalla?
Oikeasti, onko sillä niin paljon merkitystä kenellekkään, jos ulkonäköä kommentoidaan jossain netin keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Toi Will-case on ihan outo. Tarjotteli rahaa Dawnille, mistä sitä nyt hänellä on? Selviäis pian, on niin hämärää. Onko Billy siis Calebin ja Jain firmassa töissä? Kelly myös? Tekemässä mitä? Ja siivoaa Ericillä. Jotenkin sekavia jaksoja.
*Calebin firma ja Kerry ei Kelly (viimenen Kelly lähti sarjasta vuosia sitten) on myös töissä siellä ja on Pollardin kotiapulainen (mm.) samoiten Billy on Calebilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä kun joka jaksolla on eri käsikirjoittaja ettei niillä ole lupaa lukea mitä edelliset on kirjoittanu.
Olipa ärsyttävän osoitteleva tuo valamiesten jankkaamisen jakso. Tietty joo pubissa viihtyvän jästipään näköinen uskoo Tomia ja feministinen tahtonainen Belleä.
Kuka toi jästipään näkönen mies oikein on? Jotenkin näytti tutulta mutta mistä?
Vierailija kirjoitti:
Olipa ärsyttävän osoitteleva tuo valamiesten jankkaamisen jakso. Tietty joo pubissa viihtyvän jästipään näköinen uskoo Tomia ja feministinen tahtonainen Belleä.
Mulle tuli jo mieleen, että onko Tom jotenkin onnistunut värväämään sen äijän valamieheksi, kun oli niin hemmetisti Belleä vastaan ja täysillä Tomin puolella.
Willin päivät kartanossa ovat luetut. Kim on ollut tyhmä kun W kanssa ollut.
Tylsää evvk kartanossa ollut pitkään.