Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1831)

Vierailija
1681/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mikä Emmerdale-keskustelun tyyli on nykyään? Olen ex vakkari, mutta pysynyt poissa kauan koska en halunnut lukea jatkuvia juonipaljastuksia, enkä tykännyt käskyttävästä ja ilkeilevästä tyylistä mitä eräät harjoittivat. Aika moni äänesti jaloillaan ja lähti keskustelusta.  💐

Vaihteleva tyyli. En myöskään usein käy, en tykkää spoilista enkä ilkeästä tyylistä. Aiemmin oli vitsikästä sanailua, leikisti tavattiin toisiamme Villapakassa. Jaettiin miehiä ja kuuluttiin jonkun tiimiin. Oi niitä hauskoja aikoja :D

Juurikin noin. Huonoa huumoria ja leikkimielisyyttä, mutta siitäkin jotkut tietysti pahastui. Harmi, sillä pikku harmiton hupsuttelu oli ihan hauskaa. Onko tuo kaikki siis loppu? Taisi se "sallivampi" Emme-ketjukin kuivaa kasaan? Team Cain 😁

Vierailija
1682/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne kuvitteelliset Villapakka-tapaamiset ja team mies -touhotukset oli kyllä tosi tylsiä, sarjassa ja hahmoissa itsessään riittäisi kyllä Keskustelun aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne kuvitteelliset Villapakka-tapaamiset ja team mies -touhotukset oli kyllä tosi tylsiä, sarjassa ja hahmoissa itsessään riittäisi kyllä Keskustelun aihetta.

Kiitos mielipiteestäsi. Itse olen ihan toista mieltä. 

Vierailija
1684/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mikä Emmerdale-keskustelun tyyli on nykyään? Olen ex vakkari, mutta pysynyt poissa kauan koska en halunnut lukea jatkuvia juonipaljastuksia, enkä tykännyt käskyttävästä ja ilkeilevästä tyylistä mitä eräät harjoittivat. Aika moni äänesti jaloillaan ja lähti keskustelusta.  💐

Vaihteleva tyyli. En myöskään usein käy, en tykkää spoilista enkä ilkeästä tyylistä. Aiemmin oli vitsikästä sanailua, leikisti tavattiin toisiamme Villapakassa. Jaettiin miehiä ja kuuluttiin jonkun tiimiin. Oi niitä hauskoja aikoja :D

Juu, eihän niistä ole kuin vajaa vuosi. :D Eikä nekään kuulunut tähän ketjuun, vaan aivan jonnekin muualle. Murremongerrukset ja noi joutavat hälinät ei ole tosiaan hetkeen häirinneet. Lähinnä tuo yksi kaiken pieleen kirjoittaja ilmestyy ja muutama spoilaaja.

Jännä, että nää piilossa olevat keskustelijat saapuu samaan aikaan kaipaamaan "vanhoja hyviä aikoja".

Vierailija
1685/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niiissä mitään hauskaa ollut, edes leikkimielistä hupsuttelua. Lähinnä säälittävää lätinää.

Vierailija
1686/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää peljätkö, en minä ainakaan ole tulossa teidän ketjuanne pilaamaan eli voitte nukkua yönne rauhassa. Jännä että heti piti alkaa veetuilemaan murteista eli ihan itse nostit aiheen esiin. Johtopäätös: olet se "itse ilkimys" joka tätä keskustelua on yrittänyt käskyttää. Minua murteella kirjoittaminen ei häirinnyt, sillä sehän vain on rikasta suomalaista kielenkäyttöä, enkä ole tiukkapipoinen neiti tiukkanuttura. Toisaalta, miksi hupsuttelu niin häiritsee? Voihan hömpötykset ohittaa ilman että ne jäävät aivolohkoja kalvamaan vai eikö? Enemmän minua häiritsi spoilaukset ja suoranainen vittthuilu jota täällä ainakin ennen harjoitettiin. Harmi että ennen niin kiva keskustelu pilaantui juurikin ilkeilyn ja pomottelun takia. Mutta hei, kun on luonnevika niin on. 

Vierailija
1687/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tuli nokan koputtelua viattomasta kysymyksestä. Älkäähän nyt. 💐🐝

Vierailija
1688/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että nää piilossa olevat keskustelijat saapuu samaan aikaan haukkumaan "vanhoja hyviä aikoja".

Vierailija
1689/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Brenda oikein kuvitteli? Että vanha, sairas mies oli siellä Kerryn kanssa pano puuhissa? Jotain rajaa😄

Vierailija
1690/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pistä nyt se korkki jo kiinni ja mene nukkumaan. "

Tuollaisilla tölväisyillä on hintansa. Eric ja Kerry menivä naimisiin uutena vuonna. 

Vierailija
1691/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö tulee ero Billylle ja Dawnille? Eri osoitteisiin ainakin asumaan, Dawn kartanoon ja Billy ties minne.

Vierailija
1692/1831 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei tämä tule pääsemään wanhan ketjun aktiivisuuteen kenties koskaan.

Vierailija
1693/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billy on ärsyttävä, vain itseään ajatteleva ääliö. 

Vierailija
1694/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkähän "ansiosta" aikoinaan muuttivat pois?

Vierailija
1695/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Billy on ärsyttävä, vain itseään ajatteleva ääliö. 

Ei kun Dawn on. Dawn on lumppu joka ainoastaan havittelee rahaa ja kartanoelämää, sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
1696/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten hinku siältä pois taannoin`?

Vierailija
1697/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki hahmot joiden toivoo lähtevän, : 

Dawn,Billy ja sen Clemmien voisi Kim adoptoida. Alex on C isä ja elossa.

Marionin koko perhe.Paddy ja Mänttä,Vinnny vonkr,Kingin vekarat,Jimmy,Ryan Sarah Charity. Pappi äitineen.Matty.Bob.

Vierailija
1698/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marionin koko perhe.Paddy ja Mänttä,Vinnny vonkr,Kingin vekarat,Jimmy,Ryan Sarah Charity. Pappi äitineen.Matty.Bob.

Eihän kylään jää enää muuta kuin kulkukoirat.

Olen seurannut sarjaa kauan, mutta nyt inhottaa kaikki koko kylä. 

Ei mitään kaunista, ei mitään rehellistä ja hyvää. Pikkasen liikaa yritystä hurjiin jännityksiin roikottamalla lasta talon räystäällä. Kokoontumisia ja ryyppäjäisiä  likaisissa ja tosi rumissa kulisseissa. 

Vierailija
1699/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Tuohon voi lisätä vielä KIM Taten. Whitien jälkeen ei uutta sukua ole pystytty luomaan. Isä W olisi voinut olla joku toinen, tytöt ok. Kimin poika Jamie, mikä nimi, n 195 cm surkimus,pieni vaimo  ja joka yritti saada omaisuuden äidiltään ja katosi. JOE lihakset korvaa kyvyn näytellä. Will ja sen poliisimurhaaja tytär Dawn kadulta. Katsojia näyttää kyllästyttävän loputon April, Marlon sitä ja tätä kun ei kiinnosta ja Paddy myös outo aina. Vinny räpeltäjälle omaisuus niin väärin. Kymmeniä vuosia olleita tylsimys hahmoja. MIKSI. Uusia hyviä ei ole juuri tullut tai ovat lyhyt aikaisia.

Vierailija
1700/1831 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tuohon voi lisätä vielä KIM Taten. Whitien jälkeen ei uutta sukua ole pystytty luomaan. Isä W olisi voinut olla joku toinen, tytöt ok. Kimin poika Jamie, mikä nimi, n 195 cm surkimus,pieni vaimo  ja joka yritti saada omaisuuden äidiltään ja katosi. JOE lihakset korvaa kyvyn näytellä. Will ja sen poliisimurhaaja tytär Dawn kadulta. Katsojia näyttää kyllästyttävän loputon April, Marlon sitä ja tätä kun ei kiinnosta ja Paddy myös outo aina. Vinny räpeltäjälle omaisuus niin väärin. Kymmeniä vuosia olleita tylsimys hahmoja. MIKSI. Uusia hyviä ei ole juuri tullut tai ovat lyhyt aikaisia.

Niin ja vielä Vanessa ja Tracy, joka jäi just lapsilomalle lähtölistaan ehdolle. Kunhan ei lisää  Dinglejä tule eikä tatteja. Se Tina oli kamala.