Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4954)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Dawn on ällö tyyppi,kuolaa ärsyttävän Joen perään ja loisii Kimin talossa.
Kerta kaikkiaan epämiellyttävä.
Sehän on sula mahdollisuus tehdä Emmeä iman, että joku pettämiskuvio on menossa. Chas/Al, Liam/Wendy, Tracy/Caleb, Ruby/Cain, Dawn/Ellis jne.
Harmi vaan, että Dawn retkahti Joeen. Olivat Billyn kanssa niin onnellista perhettä.
Onko sinun mielestäsi jatkuva riitely (esim. Evanin suhteen) merkki onnellisesta perheestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi Dawn on ällö tyyppi,kuolaa ärsyttävän Joen perään ja loisii Kimin talossa.
Kerta kaikkiaan epämiellyttävä.
Sehän on sula mahdollisuus tehdä Emmeä iman, että joku pettämiskuvio on menossa. Chas/Al, Liam/Wendy, Tracy/Caleb, Ruby/Cain, Dawn/Ellis jne.
Harmi vaan, että Dawn retkahti Joeen. Olivat Billyn kanssa niin onnellista perhettä.
Onko sinun mielestäsi jatkuva riitely (esim. Evanin suhteen) merkki onnellisesta perheestä?
Kait siinä kuvattiin sitä tosiasiaa, että vanhemmat väsyvät arjen keskellä. Kolme lasta joista nuorimmainen vakavasti sairas. Jatkuva huoli ja menetyksen pelko. Kyllä siinä vamaan tulee kumppanille tiuskittua vaikka kuinka paljon toisiaan rakastaakin.
En edelleenkään pidä siitä, että Dawn alkoi salasuhteeseen omassa kodissaan. Ja vieläpä umpikieron jätkän kanssa.
Saippusarjaan kuuluu tietyt asiat. Parisuhteet ja sivuhommat, erot. Mistä ne muusta kertoisi. Pitää olla jännittävää,väärinkäsityksiä,valehtelua,tappelua,varkauksia,kuolemia,häitä, vauvoja,vanhusia, yrityksiä,Ed myös Farmeja, kartano.
Vierailija kirjoitti:
Saippusarjaan kuuluu tietyt asiat. Parisuhteet ja sivuhommat, erot. Mistä ne muusta kertoisi. Pitää olla jännittävää,väärinkäsityksiä,valehtelua,tappelua,varkauksia,kuolemia,häitä, vauvoja,vanhusia, yrityksiä,Ed myös Farmeja, kartano.
Näinhän se on mutta ripaus huumoria ei olisi johonkin väliin pahitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Chas, negatiivinen ilonpilaaja. Kihlajaisissaan naama norsunvi... Mitä Liam siinä näkee?
Niin joo sustahan olis kivaa, kun sulhasen eksä törmää kihlajaisiin ja vielä jäi sinne. Sitten pojan sulhanen ottaa osansa ja kosasee itse järjestämissään kihlajaisissa. Törkeetä.
Eihän noilla ollut tarkoitus mitään kihlaustaan julistaa. Eikö se tuhti täti siitä heti kailottanut, kun vahingossa kuuli pariskunnan keskustelun.
Sehän onkin sitten toinen juttu, ettei mallttanut odottaa esim kotiin tms menoa, että olisi saanut kosittua rauhassa ja keskittyä tilanteeseen. Noloa alkaa edes puhumaan aiheesta toisten kihlajaisissa.
Ja kyllä Mandyn olisi pitänyt pitää suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Chas, negatiivinen ilonpilaaja. Kihlajaisissaan naama norsunvi... Mitä Liam siinä näkee?
Niin joo sustahan olis kivaa, kun sulhasen eksä törmää kihlajaisiin ja vielä jäi sinne. Sitten pojan sulhanen ottaa osansa ja kosasee itse järjestämissään kihlajaisissa. Törkeetä.
Eihän noilla ollut tarkoitus mitään kihlaustaan julistaa. Eikö se tuhti täti siitä heti kailottanut, kun vahingossa kuuli pariskunnan keskustelun.
Sehän onkin sitten toinen juttu, ettei mallttanut odottaa esim kotiin tms menoa, että olisi saanut kosittua rauhassa ja keskittyä tilanteeseen. Noloa alkaa edes puhumaan aiheesta toisten kihlajaisissa.
No kuinkas omalla kohdalla, jos olet oikein rakastunut ja tunnekuohussa, niin kyllä kai sen kosinnan voi esittää missä paikassa tahansa. Oletko itse aina ja joka paikassa niiiin täydellisen korrekti, ettet ikinä sano mitään "väärää" missään tilanteesta. Ja tuossa asiassa ei edes tapahtunut mitään pahaa eikä väärää, olen ymmärtänyt, että Chas pitää Aaronin sulhasesta. Enkä usko, että Chas nyt oman poikansa kosinnasta olisi katkera, päinvastoin. ..Hänen käytökselleen oli tuossa jokin muu syy. Asiasta on nyt vaan tehty täällä ketjussa suurempi asia, kuin onkaa.. Mandy suurine suineen ja kailotuksineen pilasi tuon jutun.
Jotenkin täysin epäuskottava juonikuvio, että Chas ei yhtäkkiä tykkään Aaronin puolisovalinnasta eli Johnista. En edes muista mistä Chas mukamas närkästyi Johnille, mutta varmasti nuo ovat pahempaakin kokeneet eikä yksikään Dingle mistään puolikkaasta sanasta suutu.
Chasin käytöstä Johnia kohtaan ei selitä mikään! Joka käänteessä John on ollut edukseen; nyt äiti kateellinen poikansa onnesta,yrittääköhän erottaa miehet toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Chasin käytöstä Johnia kohtaan ei selitä mikään! Joka käänteessä John on ollut edukseen; nyt äiti kateellinen poikansa onnesta,yrittääköhän erottaa miehet toisistaan?
Kyllähän sillä ruumiinkätkemishommallakin voi jotain osuutta asiaan olla.
Mutta sillä kätkemisellä pelasti Aaronin pulasta! Olishan se voinut vaikka paljastaa rikoksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sillä ruumiinkätkemishommallakin voi jotain osuutta asiaan olla.
Johnin ei olisi pitänyt kosia silloin kun juhlittiin Chas ja Liamia. Siinä syy voi olla muutakin,
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä kätkemisellä pelasti Aaronin pulasta! Olishan se voinut vaikka paljastaa rikoksen...
Pulaan olisi joutunut myös molemmat veljet ja muutama muu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta John yrittää liikaa olla mieliksi Chasille ja kyselee muilta, mitä Chas hänestä tykkää, esim. Aaronilta ja Ellalta.
Tietenkin myöhemmin Johnista paljastuu joku kamala salaisuus ja sitten kiitellään Chasia, kun osasi epäillä miestä epärehelliseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuinkas omalla kohdalla, jos olet oikein rakastunut ja tunnekuohussa, niin kyllä kai sen kosinnan voi esittää missä paikassa tahansa. Oletko itse aina ja joka paikassa niiiin täydellisen korrekti, ettet ikinä sano mitään "väärää" missään tilanteesta. Ja tuossa asiassa ei edes tapahtunut mitään pahaa eikä väärää, olen ymmärtänyt, että Chas pitää Aaronin sulhasesta. Enkä usko, että Chas nyt oman poikansa kosinnasta olisi katkera, päinvastoin. ..Hänen käytökselleen oli tuossa jokin muu syy. Asiasta on nyt vaan tehty täällä ketjussa suurempi asia, kuin onkaa.. Mandy suurine suineen ja kailotuksineen pilasi tuon jutun.
Kyllä mulla peruskäytösravat hallussa on, etten innoissanikaan toisten juhlista tee omiani.
Onhan tämä aihe ne pikkasen lähtenyt lentoon täällä. Jostain syystä tämäkin ketju kärsii muun palstan tavoin mustavalkoisuudesta.
Tosiaan John jemmas ruumiin. Ehkeiidit yleisesti semmoisista vävyistä välitä. Omassa perheessä on monen kirjavaa porukkaa rikosten suhteen. Ei tarttis huolia lisää.
Johnista vielä, kun oon asiaa miettinyt, että mitä Johb teki Anthonyn ruumiille. Ei se siellä mettässä voi olla, jossa Steph ja Ruby käy itkusteldmassa.
Koska John jatkuvasti sanoo, että ruumista ei tule löytämään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan John jemmas ruumiin. Ehkeiidit yleisesti semmoisista vävyistä välitä. Omassa perheessä on monen kirjavaa porukkaa rikosten suhteen. Ei tarttis huolia lisää.
Johnista vielä, kun oon asiaa miettinyt, että mitä Johb teki Anthonyn ruumiille. Ei se siellä mettässä voi olla, jossa Steph ja Ruby käy itkusteldmassa.
Meni Moiran lihamyllyyn.
Ei kai? Hyi, mut ei se metsässä puun allakaan ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni Moiran lihamyllyyn.
Ei mennyt vaan kuopassa on.