Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4954)

Vierailija
4641/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Charitya. Heitti Sarahin kaverin pihalle tuosta noin vaan, heti kun astui ovesta sisään, tuntematta koko tyyppiä. Tyyppi tietysti on varas, mutta sitähän Charity ei tiedä. Hänellä itsellään on menneisyys autovarkaana Cainin kanssa , joten mitenhän sitten suhtautuu, jos totuus selviää . Tee niinkuin minä sanon,  älä kuten minä teen. 

Huomasi heti ettei mies ole kunnollinen ja lisäksiSarah on kihloissa/seurustelee Jacobin kanssa.

Vierailija
4642/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarahilla ensimäinen päivä "uudessa työssään" ja Manpreet meni Joen ansaan.

Mihen ansaan Manpreet meni? Minun televisiossa ainakin kävi niin, että Manpreet kieltäytyi Joen ehdottamasta tempusta(piti saada verinäyte Kaalepilta).

Otti kymppitonnin vastaan suht silmää räpäyttämättä. Tällä hetkellä Manpreet sanoi ei.

Itseä huvittaa aina näissä sarjoissa se, että nää "velalliset" aina sanoo "mä olen sulle velkaa mitä vaan, sanot vaan mitä pitää tehdä". Kyllä se lupaus vielä lunastetaan. Eikä ole spoilaus, vaan spekulaatio, joka perustuu valtavaan Joe tietämykseen.

Miks tuon Joen pitää niin s... nan vaikeesti hoitaa tuota elimeniirtoaan?  Miksi ei tee niinkuin tuo hänen "lääkärinsä" neuvoo, ja mene ulkomaille hankkimaan itselleen elimensä, jos ei pysty sukulaisilleen kertomaan tilannettaan ja pyytämään, josko joku sopiva löytyisi luovuttajaksi. Pitää huumata nuori sukulaispoikansa ja aiheuttaa siinä sivussa muutaman hengen kuoleman, nyt monien mutkien kautta pitäis saada Calebin verta, mitä sitten, jos Calep olisikin sopiva luovuttaja, aikooko Joe tappaa Calebin, että saa elimensä? aika surkuhupaisaa touhua. Kai tuolla Englannissakin pääsee elinluovutusjonoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää Chas, negatiivinen ilonpilaaja. Kihlajaisissaan naama norsunvi... Mitä Liam siinä näkee?

Rakaus on sokea kuten sanonta kuuluu.

Chas on kyllä viime jaksoissa ollut jotenkin vastenmielinen hahmo, ei ollenkaan samanlainen, kuin Hänet on tottunut näkemään.  Luulisin Hänen olevan tuossa iässä sinut itsensä kanssa ja ymmärtävän, että niitä exiä, myös Chsin omia pyörii jatkuvasti pikku kylässä. 

Vierailija
4644/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Charitya. Heitti Sarahin kaverin pihalle tuosta noin vaan, heti kun astui ovesta sisään, tuntematta koko tyyppiä. Tyyppi tietysti on varas, mutta sitähän Charity ei tiedä. Hänellä itsellään on menneisyys autovarkaana Cainin kanssa , joten mitenhän sitten suhtautuu, jos totuus selviää . Tee niinkuin minä sanon,  älä kuten minä teen. 

Huomasi heti ettei mies ole kunnollinen ja lisäksiSarah on kihloissa/seurustelee Jacobin kanssa.

Charityn käytös  oli kyllä kummallista tuossa kohtauksessa. Ihme, ettei yhtään kyseenalaistanut, mikä tuo kundi oli ja millä asioilla, kun on tähän saakka ollut niin ylisuojeleva Sarahia kohtaan. 

Vierailija
4645/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää Chas, negatiivinen ilonpilaaja. Kihlajaisissaan naama norsunvi... Mitä Liam siinä näkee?

Niin joo sustahan olis kivaa, kun sulhasen eksä törmää kihlajaisiin ja vielä jäi sinne. Sitten pojan sulhanen ottaa osansa ja kosasee itse järjestämissään kihlajaisissa. Törkeetä.

Eihän noilla ollut tarkoitus mitään kihlaustaan julistaa. Eikö se tuhti täti siitä heti kailottanut, kun vahingossa kuuli pariskunnan keskustelun. 

Vierailija
4646/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi kasvo saapui kylään. Hän ei asu kylässä. Näyttelijän syntyperä on etelä aasialainen.

nimi on Kammy, tulee Kamal sanasta. 

Onkohan taas joku sarjamurhaaja tai muu rikollinen? Olisipa kiva ja rehellinen ihminen.

Rikollinen, joka varastelee maatiloilta. Ihmeen helposti Sarah löyttäytyi mukaan varaskoplaan. 

Niinpä, Sarah on yleensä ollut aika järkevä. Mitähän käy, kun Dinglen klaani, varsinkin Cain kuulee, kenen kanssa Sarah viettää aikaansa.  Tästä kehkeytyy varmaan vielä pitkä stoori, eikä ruumiiltakaan vältytä. 

Vierailija
4647/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu varmaan salaa Kimin hevostallissa jossain karsinassa🤭 

Vierailija
4648/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku/eräs/jotkut puhuneet, että Aaron olisi laihtunut. Ei mun mielestä. Aika on pulleet posket olleen viime vuoden aikana.. ellei jopa pahentunut. 

Sitten oli puhetta, että Lydia on lihonnut. Kihlajaisissa sillä oli löysempi paita päällä ja oudo etutakka kampaus. Ei mun mielestä ollut sen lihavampi kuin ennenkään.

Sen sijaan Mandy! Oli pyöreä muhkea oma itsensä, mutta näytti olevan vähän "löysempi". Tarkoitan, että ei ollut niin umpiturvoksissa kuin yleensä. Olisko nestettä lähtenyt, paljon rennommat kasvot, ei niin pulleen kireet.

Kunhan höpötän. :)

Aaron on kertakaikkisen komea ja ihana. Toivottavasti nyt pysyy sarjassa pitkään😍 . 

Vierailija
4649/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dawn ärsyttävin. Entisenä huumehemmona elelee leveästi kartanolla. Juoksee Joen perässä. Riskeeraa perheensä menettämisen. Itsekäs.

Koska se ehtii noiden lapsiensa kanssa viettämään aikaa varsinkin sen vakavasti sairaan pienen poikansa kanssa? Tai tekemään töitään,  juoksee vaan kiimoissaan toisen miehen perässä. On niin armelas Bilille, joka tunnusti selanneensa deittisivuja, eikä ymmärrä tai halua ymmärtää mitä itse on touhaillut Bilin selän takanam

Vierailija
4650/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astui ovesta sisään. näki kundin istuvan sohvalla ja kysyi kuka tämä on ja antoi lähtöpassit. Aikamoinen selvännäkijä tai sitten vaan kontrollifriikki.  Sarah ja Jacob eivät ole enää yhdessä. Jacob halusi lopettaa seurustelun.

Vierailija
4651/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dawn ärsyttävin. Entisenä huumehemmona elelee leveästi kartanolla. Juoksee Joen perässä. Riskeeraa perheensä menettämisen. Itsekäs.

Koska se ehtii noiden lapsiensa kanssa viettämään aikaa varsinkin sen vakavasti sairaan pienen poikansa kanssa? Tai tekemään töitään,  juoksee vaan kiimoissaan toisen miehen perässä. On niin armelas Bilille, joka tunnusti selanneensa deittisivuja, eikä ymmärrä tai halua ymmärtää mitä itse on touhaillut Bilin selän takanam

Ymmärtää oikein hyvin omat touhuilunsa. Syyllisyys vaivaa. Siksi juuri oli niin armelias Billya kohtaan.

Vierailija
4652/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi kasvo saapui kylään. Hän ei asu kylässä. Näyttelijän syntyperä on etelä aasialainen.

nimi on Kammy, tulee Kamal sanasta. 

Onkohan taas joku sarjamurhaaja tai muu rikollinen? Olisipa kiva ja rehellinen ihminen.

Rikollinen, joka varastelee maatiloilta. Ihmeen helposti Sarah löyttäytyi mukaan varaskoplaan. 

Niinpä, Sarah on yleensä ollut aika järkevä. Mitähän käy, kun Dinglen klaani, varsinkin Cain kuulee, kenen kanssa Sarah viettää aikaansa.  Tästä kehkeytyy varmaan vielä pitkä stoori, eikä ruumiiltakaan vältytä. 

Antaa hänellä työpaikan korjaamolla.

Vierailija
4653/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jakso viikossa joten v 2025 kesäkuu meillä on syyskuun alussa. Sarjaa kuvataan 6- 8 vk ennen esitystäpäivää. Jaksoja kuvataan ennen joukutaukoa niin että kestää helmikuussa 3vk. näytettävää. 

Vierailija
4654/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä sarja sai ensiosan oliko se kenties 1875? ja sonta jatkuu.

Vierailija
4655/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaat sata vuotta myöhemmin. Ajattelet väärää sarjaa.

Vierailija
4656/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitä mietit? Taidat olla "vähän" pihalla.

Vierailija
4657/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarahilla ensimäinen päivä "uudessa työssään" ja Manpreet meni Joen ansaan.

Mihen ansaan Manpreet meni? Minun televisiossa ainakin kävi niin, että Manpreet kieltäytyi Joen ehdottamasta tempusta(piti saada verinäyte Kaalepilta).

Otti kymppitonnin vastaan suht silmää räpäyttämättä. Tällä hetkellä Manpreet sanoi ei.

Itseä huvittaa aina näissä sarjoissa se, että nää "velalliset" aina sanoo "mä olen sulle velkaa mitä vaan, sanot vaan mitä pitää tehdä". Kyllä se lupaus vielä lunastetaan. Eikä ole spoilaus, vaan spekulaatio, joka perustuu valtavaan Joe tietämykseen.

Miks tuon Joen pitää niin s... nan vaikeesti hoitaa tuota elimeniirtoaan?  Miksi ei tee niinkuin tuo hänen "lääkärinsä" neuvoo, ja mene ulkomaille hankkimaan itselleen elimensä, jos ei pysty sukulaisilleen kertomaan tilannettaan ja pyytämään, josko joku sopiva löytyisi luovuttajaksi. Pitää huumata nuori sukulaispoikansa ja aiheuttaa siinä sivussa muutaman hengen kuoleman, nyt monien mutkien kautta pitäis saada Calebin verta, mitä sitten, jos Calep olisikin sopiva luovuttaja, aikooko Joe tappaa Calebin, että saa elimensä? aika surkuhupaisaa touhua. Kai tuolla Englannissakin pääsee elinluovutusjonoon. 

Kerropas mulle koska Emmessä on hoidettu joku asia järkevästi viimeisen 20 vuoden aikana?

Vierailija
4658/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Dawn on ällö tyyppi,kuolaa ärsyttävän Joen perään ja loisii Kimin talossa.

Kerta kaikkiaan epämiellyttävä.

Vierailija
4659/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandy pois sarjasta 🤣

Vierailija
4660/4954 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi Dawn on ällö tyyppi,kuolaa ärsyttävän Joen perään ja loisii Kimin talossa.

Kerta kaikkiaan epämiellyttävä.

Sehän on sula mahdollisuus tehdä Emmeä iman, että joku pettämiskuvio on menossa. Chas/Al, Liam/Wendy, Tracy/Caleb, Ruby/Cain, Dawn/Ellis jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi