Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Chas, negatiivinen ilonpilaaja. Kihlajaisissaan naama norsunvi... Mitä Liam siinä näkee?
Rakaus on sokea kuten sanonta kuuluu.
Ukkos on sokea. Olet ilkeä
Vierailija kirjoitti:
Sarahilla ensimäinen päivä "uudessa työssään" ja Manpreet meni Joen ansaan.
Mihen ansaan Manpreet meni? Minun televisiossa ainakin kävi niin, että Manpreet kieltäytyi Joen ehdottamasta tempusta(piti saada verinäyte Kaalepilta).
Vierailija kirjoitti:
V. 2035 oli hyviäkin juonia loppuvuodesta mutta tympeitä oli liikaa esim. April, Sarah baby aihe, syöpä, monet sairastelu jutut ja pitkät aiheet ja ne jatkuu vielä 26 kesän alkuun ja tulossa nyt Englannissa kevyempiä,uusia pari suhteita, naamojakin.
Spoilaat vuoden 2035 tapahtumia? Hyi sinua 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihen ansaan Manpreet meni? Minun televisiossa ainakin kävi niin, että Manpreet kieltäytyi Joen ehdottamasta tempusta(piti saada verinäyte Kaalepilta).
Ei kieltäytynyt vaan lupautui ottamaan verinäytteen tekosyyn nojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Chas, negatiivinen ilonpilaaja. Kihlajaisissaan naama norsunvi... Mitä Liam siinä näkee?
Ukkos on sokea. Olet ilkeä
Jaa miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei Katsomossa näy eilinen eikä tämän päivän jakso, tietääkö joku syytä ?
Kysy Katsomon aspasta.
Kysyin, näkyi siellä heillä, niin laittoivat vaan linkin uusimpaan jaksoon. Käynnistin puhelimen uudelleen, ei apua. Sitten kun katsoi 27. päivän jakson, niin lähti sen jälkeen pyörittämään seuraavaa jaksoa ja sen jälkeen seuraavaa. Mutta eivät näy siinä sovelluksen listauksessa. Outoa. Täytyy ens viikolla katsoa, miltä näyttää. Sovellus ei vaatinut päivittämistä, tarkistin.
Sori, OT, mutta kun niin ihmetyttää.
Kaksi viimeisintä jaksoa 10246 ja 10247 ovat uutta kautta (57), sitä kun klikkaat saat näkymään. OT tämäkin, vastasin jos et ole jo hoksannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti kymppitonnin vastaan suht silmää räpäyttämättä. Tällä hetkellä Manpreet sanoi ei.
Itseä huvittaa aina näissä sarjoissa se, että nää "velalliset" aina sanoo "mä olen sulle velkaa mitä vaan, sanot vaan mitä pitää tehdä". Kyllä se lupaus vielä lunastetaan. Eikä ole spoilaus, vaan spekulaatio, joka perustuu valtavaan Joe tietämykseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo sustahan olis kivaa, kun sulhasen eksä törmää kihlajaisiin ja vielä jäi sinne. Sitten pojan sulhanen ottaa osansa ja kosasee itse järjestämissään kihlajaisissa. Törkeetä.
Täällä joku/eräs/jotkut puhuneet, että Aaron olisi laihtunut. Ei mun mielestä. Aika on pulleet posket olleen viime vuoden aikana.. ellei jopa pahentunut.
Sitten oli puhetta, että Lydia on lihonnut. Kihlajaisissa sillä oli löysempi paita päällä ja oudo etutakka kampaus. Ei mun mielestä ollut sen lihavampi kuin ennenkään.
Sen sijaan Mandy! Oli pyöreä muhkea oma itsensä, mutta näytti olevan vähän "löysempi". Tarkoitan, että ei ollut niin umpiturvoksissa kuin yleensä. Olisko nestettä lähtenyt, paljon rennommat kasvot, ei niin pulleen kireet.
Kunhan höpötän. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V. 2035 oli hyviäkin juonia loppuvuodesta mutta tympeitä oli liikaa esim. April, Sarah baby aihe, syöpä, monet sairastelu jutut ja pitkät aiheet ja ne jatkuu vielä 26 kesän alkuun ja tulossa nyt Englannissa kevyempiä,uusia pari suhteita, naamojakin.
Kysykö joku vai oletko vaan pakonomainen paljastelija?
Onneksi noi jotkut spoilaajat kirjoittavat sen verran sekavasti, ettei niistä täysjärkiset saa mitään tolkkua:D
Tuo on se sama, joka kirjottaa yleensä tosi sekavasti... vaikka tällä kertaa olikin jopa "kirkkaampi" hetki elämässä.
Kielellisesti jälkeen jäänyt ulisee. Mitä jos opettelisit kunnolla suomea myös puhuman. Osaat vain tekstata 5 sanan ilmaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykö joku vai oletko vaan pakonomainen paljastelija?
Onneksi noi jotkut spoilaajat kirjoittavat sen verran sekavasti, ettei niistä täysjärkiset saa mitään tolkkua:D
Tuo on se sama, joka kirjottaa yleensä tosi sekavasti... vaikka tällä kertaa olikin jopa "kirkkaampi" hetki elämässä.
Kielellisesti jälkeen jäänyt ulisee. Mitä jos opettelisit kunnolla suomea myös puhuman. Osaat vain tekstata 5 sanan ilmaisuun.
Harmi kun palsta menee just kiinni. Näitä viestejä olisi kiva lukea enemmänkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku/eräs/jotkut puhuneet, että Aaron olisi laihtunut. Ei mun mielestä. Aika on pulleet posket olleen viime vuoden aikana.. ellei jopa pahentunut.
Sitten oli puhetta, että Lydia on lihonnut. Kihlajaisissa sillä oli löysempi paita päällä ja oudo etutakka kampaus. Ei mun mielestä ollut sen lihavampi kuin ennenkään.
Sen sijaan Mandy! Oli pyöreä muhkea oma itsensä, mutta näytti olevan vähän "löysempi". Tarkoitan, että ei ollut niin umpiturvoksissa kuin yleensä. Olisko nestettä lähtenyt, paljon rennommat kasvot, ei niin pulleen kireet.
Kunhan höpötän. :)
Aaron on laihtunut normaaliksi käy some tileillä katsomassa instagram ja FC family, voi löytyä kuvia netistäkin.
Meillä nyt maaliskuu 2025 A on pullukka mutta ollut jonkun aikaa laiha siis toukokuu 2026. Vuosi sitten lopetti alkoholin, oluen juonnin kokonaan ja varmaan syömiseenkin muutoksia ja salilla käynyt ja käy yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti kymppitonnin vastaan suht silmää räpäyttämättä. Tällä hetkellä Manpreet sanoi ei.
Itseä huvittaa aina näissä sarjoissa se, että nää "velalliset" aina sanoo "mä olen sulle velkaa mitä vaan, sanot vaan mitä pitää tehdä". Kyllä se lupaus vielä lunastetaan. Eikä ole spoilaus, vaan spekulaatio, joka perustuu valtavaan Joe tietämykseen.
Eikö se kiristyssumma ollut 10k€? Manpreetilla oli itsellään 5000, joten Joelta tuli vain toinen 5000.
Dawn ärsyttävin. Entisenä huumehemmona elelee leveästi kartanolla. Juoksee Joen perässä. Riskeeraa perheensä menettämisen. Itsekäs.
Google haullakin tulee Dannysta uusia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Google haullakin tulee Dannysta uusia kuvia.
Onko niissä viä Helmi mukana?
En ymmärrä Charitya. Heitti Sarahin kaverin pihalle tuosta noin vaan, heti kun astui ovesta sisään, tuntematta koko tyyppiä. Tyyppi tietysti on varas, mutta sitähän Charity ei tiedä. Hänellä itsellään on menneisyys autovarkaana Cainin kanssa , joten mitenhän sitten suhtautuu, jos totuus selviää . Tee niinkuin minä sanon, älä kuten minä teen.
Vierailija kirjoitti:
Dawn ärsyttävin. Entisenä huumehemmona elelee leveästi kartanolla. Juoksee Joen perässä. Riskeeraa perheensä menettämisen. Itsekäs.
Pikku spoili:
Ei menetä perhettään vaan ainoastaan aviomiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin hyvä sängyssä :D