Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3104)
Mäntti osallistui viime syksynä I am Celeb kisaan Austr oli pois 3vk ja viime viikolla putosi keittiö pallilta kotonaan ja loukkasi peukalon,leikkaus ja siteessä. Pois kai jonkun aikaa
Todella ankeita nämä nyt pyörivät jaksot. Anthonyn murha, Aprilin katoaminen, Heathin hautakivi jne.
Vierailija kirjoitti:
Todella ankeita nämä nyt pyörivät jaksot. Anthonyn murha, Aprilin katoaminen, Heathin hautakivi jne.
On aika ankeaa ja synkkää ollut. Tuo Joe ilmeisesti juonii Noahin selän takana jotakin ilkeää, mikähän sitä vaivaa?
Mitähän Swirling oli kokille kertomassa? Joko taas April on kuollu? Tai retkahtanu huumeisiin? Ehkä myy itseään Leedsin kaduilla? Ei spoilauksia, kunhan pohdiskelen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika ankeaa ja synkkää ollut. Tuo Joe ilmeisesti juonii Noahin selän takana jotakin ilkeää, mikähän sitä vaivaa?
Joe? Etsii uutta munuaista, Ehdokkaita ei valitettavasti ole jonoksi asti.
Mä en tajua miksi Cain tekee niin ison numeron korjaamon yöllisestä metelistä!? Olis hiljaa vaan eikä ryntäis selittelemään kun ei poliisit hirveesti ole kiinnostuneet. Tota menoa ne hoksaa yhteyden Anthonyn katoamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Swirling oli kokille kertomassa? Joko taas April on kuollu? Tai retkahtanu huumeisiin? Ehkä myy itseään Leedsin kaduilla? Ei spoilauksia, kunhan pohdiskelen ääneen.
Jotakin ikävää ilmeestä päätellen. Oliko Dawn mustasukkainen Joesta Gabbylle kun vihjaili että Gabby olisi kiinnostunut Joesta? Gabby sanoi että on onnellinen poikaystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi Cain tekee niin ison numeron korjaamon yöllisestä metelistä!? Olis hiljaa vaan eikä ryntäis selittelemään kun ei poliisit hirveesti ole kiinnostuneet. Tota menoa ne hoksaa yhteyden Anthonyn katoamiseen...
Olisi ollut hissunkissun, en minäkään käsittänyt poliisilaitokselle menoa, jos ei käynyt vakuuttelemassa että Anthony haki autonsa ja oli elossa silloin.
Dawnin ilme paljasti: Pelkää Gabbyn yrittävän iskeä Joen,saavansa kilpakosijan itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut hissunkissun, en minäkään käsittänyt poliisilaitokselle menoa, jos ei käynyt vakuuttelemassa että Anthony haki autonsa ja oli elossa silloin.
Sitähän Cain kävi selittelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Dawnin ilme paljasti: Pelkää Gabbyn yrittävän iskeä Joen,saavansa kilpakosijan itselleen!
Joo pelkää että Joe vaihtaa nuorempaan.
Swirlingiå ei ole näkynyt pitkään aikaan. Hyvä niin.
Manpreet näyttelijällä onkin 2 poikaa.
Vierailija kirjoitti:
On Swrlingiä nähty tänä vuonna jo 3 otteesen, ed. kerran kun istui pubissa niiin Manpreet valitti korjaamon melusta yöllä.
SPOILERIVAROITUS:
Swirlingiä tullaan näkemään aika useaan otteseen tänä uonna. Jää ilmeisesti eläkkeelle sillä kylässä ei ole ensivuonna tarvittu poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Swrlingiä nähty tänä vuonna jo 3 otteesen, ed. kerran kun istui pubissa niiin Manpreet valitti korjaamon melusta yöllä.
SPOILERIVAROITUS:
Swirlingiä tullaan näkemään aika useaan otteseen tänä uonna. Jää ilmeisesti eläkkeelle sillä kylässä ei ole ensivuonna tarvittu poliisia.
Monia muita poliiseja on nähty. Swirling tuli liian tutuksi kyläläisille jo. Jos mies muutti pois, sai muita töitä sairastui tai tuotanto päätti mitä pidän syynä. En kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin ikävää ilmeestä päätellen. Oliko Dawn mustasukkainen Joesta Gabbylle kun vihjaili että Gabby olisi kiinnostunut Joesta? Gabby sanoi että on onnellinen poikaystävän kanssa.
Hetken aikaa olin kysymysmerkkinä, poikaystävä? What? Olin unohtanut Vinnyn, kun ei ole hetkeen näytetty. Epäsuhta pari. Jotenkin.
Ilkeä Joe, mollaa Noahin ammattitaitoa. Ketku.
Vierailija kirjoitti:
Hottenin poliisit hoksaa jotain? Älä unta nää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken aikaa olin kysymysmerkkinä, poikaystävä? What? Olin unohtanut Vinnyn, kun ei ole hetkeen näytetty. Epäsuhta pari. Jotenkin.
Ilkeä Joe, mollaa Noahin ammattitaitoa. Ketku.
Haluaa munuaisen.
Ivy nähty! Mummolla oli paksu pipo ja kaulahuivi, Ivy paljaspäin ja kevyessä vaatetuksessa.
Dawn voisi joskus kammata hiuksensa. Näyttää aina juuri sängystä heränneeltä (tai jostain ojasta), vaatteetkin edelleen vaan löysiä kotirytkyjä.
Sitten sun pitää jättää katsomatta lähes kaikki tämän vuoden jaksot.