Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
'Paa viestiÀ E'
'En tod. đ '
Kaimahandu taas asialla.. đ„žđ„ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitÀÀn syytÀ, miten olisin pettÀnyt luottamuksesi. Ihan itse olet tÀssÀ pettÀnyt pahan kerran. Sanot tekevÀsi jÀrkipÀÀtöksiÀ, mutta kÀytÀnnössÀ toimit mielivaltaisesti.
SitÀ on hyvin vaikea rakentaa. Vaatii ihmisiltÀ paljon ettÀ sen saa kuntoon. Ei ole helppoa kellekÀÀn se. Kun sotkuun lisÀÀ vielÀ kaikenmoisia pelkoja se voi olla vÀhÀn liian hankala lankakerÀ selvitettÀvÀksi. En vaan usko tÀllÀ hetkellÀ ettÀ palikat on kasassa. Ei silti tarkoita ettÀ tunteet olisi muuttuneet. Ne on ihan samat. SiltÀ pohjalta kyllÀ voi kommunikoida.
En ole tehnyt yhtÀÀn mitÀÀn sitten perjantai- vai torstai-illan, jolloin puhuit turvallisuudesta ja sitoutumisesta. Kunhan selitÀt, kun seilaat ailahteluisesi laineilla. TÀnÀÀn yhtÀ, huomenna pÀinvastaista. En puhuisi luottamuksesta, jos itse ei
Haluan ajatella etten harrasta syyttelyÀ. Puhuin yleisesti luottamuksesta. Esim. ettÀ kun tulee vaikeita tilanteita ettÀ ne voi puhua rauhallisesti. SelvittÀÀ ja pÀÀstÀ eteenpÀin. Rehellisyys jne. Nuo asiat on löydyttÀvÀ, muuten tulee liian vaikeaa pidemmÀn pÀÀlle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ennakkojoululahjasta. SinÀ osaat ilahduttaa! Osoitat julmuutta ja kylmyyttÀ.
En tiedÀ kuinka selvÀsti se pitÀisi pystyÀ sanomaan ettÀ haluan halata, olla lÀhellÀ ja kuunnella mutten tiedÀ miten mikÀÀn muu voisi onnistua kun kauhea sotku.
Vaikka sillÀ tavalla kuten olet sen mulle ilmaissut: pitÀmÀllÀ olemattomana, ohittamalla ja kaikilla muilla rakkaudellisilla tavoillasi, jotka sulla on hyvin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ hullu hatuntekijĂ€ni đź
TÀmÀn nappaan omakseni, sinÀ prinsessoista isoin, karvaisin ja kiukkuisin! Olet salaa silti rakas.
Et saa omaksesi. En ole iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on vain tapasi pÀÀstÀ eroon minusta. Saatat onnistua. Olet rikkonut minut niin monta kertaa, ettÀ eiköhÀn tÀmÀ mene niiden jatkona.
En halua pÀÀstÀ eroon kenestÀkÀÀn, pÀinvastoin. Haluaisin auttaa. Mutta jos aiheutan epÀmukavaa oloa tai ei ole tarvetta niin parempi poistua.
SinÀ et ole halunnut auttaa missÀÀn vaiheessa. TÀssÀ olisi ollut vuosia aikaa auttaa. HÀmmentÀÀ tykkÀÀt.
No ei ihan niin paljon. Haluan edelleen auttaa ja se on ihan puhdas tunne koska ilman luottamuksen tunnetta koen silti niin. Auttaminen ei onnistu ilman aikaa tosin
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ennakkojoululahjasta. SinÀ osaat ilahduttaa! Osoitat julmuutta ja kylmyyttÀ.
En tiedÀ kuinka selvÀsti se pitÀisi pystyÀ sanomaan ettÀ haluan halata, olla lÀhellÀ ja kuunnella mutten tiedÀ miten mikÀÀn muu voisi onnistua kun kauhea sotku.
Vaikka sillÀ tavalla kuten olet sen mulle ilmaissut: pitÀmÀllÀ olemattomana, ohittamalla ja kaikilla muilla rakkaudellisilla tavoillasi, jotka sulla on hyvin hallussa.
Tuo on vain tulkintasi jostakin mitÀ olen tehnyt. Ei se mitÀ oikeasti tunnen. Samalla tavalla minÀkin joudun arvioimaan sinun kÀytöstÀsi ja sitten kaikki menee solmuun. Eli voiko tÀllainen toimia?
Et luota muihin, koska sinuun itseesi ei ole luottamista. NÀet toisissa omat tapasi hoitaa asioita. Mutta minÀpÀ kerron sinulle, ettÀ keskimÀÀrin ihmisiin voi luottaa, vaikka sinuun ei voikaan.
Tulin paikalle todetakseni, ettÀ tÀÀllÀ kello on edelleen rikki. Jatkakaa toistenne syyttelyÀ, koska sen te osaatte.Jatkan pÀivÀunia. Moro vaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain tulkintasi jostakin mitÀ olen tehnyt. Ei se mitÀ oikeasti tunnen. Samalla tavalla minÀkin joudun arvioimaan sinun kÀytöstÀsi ja sitten kaikki menee solmuun. Eli voiko tÀllainen toimia?
Ei voi, kun olet pÀÀttÀnyt niin. Valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
MÀ yritin nyt selittÀÀ. Voitaisiin me tÀstÀ puhuakin mutta epÀilen ettemme ole aikuisia. Puhuminen syvimmistÀ asioista vaati luottamusta. EthÀn sÀkÀÀn luota kun sanot arvaamattomaksi. Eli tuskin pystyt puhumaan. Mun jÀrki vaan vaihtoi suuntaa, ei tunne. VÀlitÀn kyllÀ paljon ja haluaisin tosiaan esim. halata mutten nyt osaa ajatella pidempiÀ asioita.
Ihan sama, vaikka otsikoksi laittaisi syyttelyn, jos on aihetta tutkia toisen erittÀin epÀreilua kÀytöstÀ. Sanokaa vain syyttelyksi. Kaikkea ei tarvitse hyvÀksyÀ, ja jokaisella on oikeus tulla kohdelluksi lÀmpimÀsti ja inhimillisesti. Jos ei tule, siihen saa ja kuuluukin reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, kun olet pÀÀttÀnyt niin. Valintasi.
En mÀ tÀssÀ yksin ole, sÀ vaikutat asioihin ihan yhtÀ paljon. EhkÀ tapahtuu ihme ja me selvitetÀÀn rauhallisesti ja hellÀsti vÀlimme ja kaikki onnistuu. Voi sekin tapahtua, en vaan pidÀ todennÀköisenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa luulet keskustelevasi anonyymipalstalla? Niin. Sivusta
Loppuu tuo harhailu, ette tunne toisianne. Keskustelkaa oikeassa elÀmÀssÀ, tÀmÀ ketju on terveisille. Niin, keskustelkaa asianomaisten kesken, ÀlkÀÀ netissÀ tuntemattomien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ yritin nyt selittÀÀ. Voitaisiin me tÀstÀ puhuakin mutta epÀilen ettemme ole aikuisia. Puhuminen syvimmistÀ asioista vaati luottamusta. EthÀn sÀkÀÀn luota kun sanot arvaamattomaksi. Eli tuskin pystyt puhumaan. Mun jÀrki vaan vaihtoi suuntaa, ei tunne. VÀlitÀn kyllÀ paljon ja haluaisin tosiaan esim. halata mutten nyt osaa ajatella pidempiÀ asioita.
Jos sinÀ vaihdat ajosuuntaa keskellÀ moottoritietÀ, se on arvaamattomuutta, eikÀ siihen tarvita ÀÀnestystÀ, onko asia niin. Siksi on erittÀin hyvÀ syy olla luottamatta. En edelleenkÀÀn tiedÀ, miksi teit tÀyskÀÀnnöksen, mutta antaa olla. MinÀ olisin halunnut puhua jo vuosia sitten irl, mutta sinÀ et halunnut, joten puheesi puhumisesta ovat pehmoisia.
Vierailija kirjoitti:
Et luota muihin, koska sinuun itseesi ei ole luottamista. NÀet toisissa omat tapasi hoitaa asioita. Mutta minÀpÀ kerron sinulle, ettÀ keskimÀÀrin ihmisiin voi luottaa, vaikka sinuun ei voikaan.
Projisointi ei ole kivaa. Omat virheet pitÀÀ pystyÀ myöntÀmÀÀn. Tajuan miten vaikeaa niiden myöntÀminen on, joten yritÀn vÀlttÀÀ tekemistÀ kokonaan koska en oo varma osaisinko myöntÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Et ole tarttunut keskusteluyrityksiin, joten ihan omaan haluttomuuteesi se kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisointi ei ole kivaa. Omat virheet pitÀÀ pystyÀ myöntÀmÀÀn. Tajuan miten vaikeaa niiden myöntÀminen on, joten yritÀn vÀlttÀÀ tekemistÀ kokonaan koska en oo varma osaisinko myöntÀÀ.
Salli mun nauraa. ErÀskin ystÀvÀni sanoi minusta, ettÀ X on luotettavin ihminen, jonka tietÀÀ. EttÀ revi siitÀ.
SinÀ et ole halunnut auttaa missÀÀn vaiheessa. TÀssÀ olisi ollut vuosia aikaa auttaa. HÀmmentÀÀ tykkÀÀt.