Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On silti hullua, ettÀ yhdessÀ hetkessÀ puhut turvallisuudesta ja sitoutumisesta ja toisessa teet tÀyskÀÀnnöksen.
MinÀkö? Teen vain isoissa asioissa todella nopeita pÀÀtöksiÀ, lennossa ja improvisoiden. Saatan vaihtaa suuntaa. En jaksa pitÀÀ vikana, ihan hyvin sujunut elÀminen nÀin. NÀen ettÀ olennainen palikka on kaatunut tai puuttuu eikÀ nÀytÀ siltÀ ettÀ onnistuu. Huono ilmapiiri en jaksa jÀÀdÀ siihen tms. Voi suunta kÀÀntyÀ yhtÀ helposti takaisinkin jos onnistumisen edellytyksiÀ ilmenee, ei siinÀ.
Melkoisen hullulta kuulostaa. Isoissa valinnoissa ei nimenomaan pidÀ tehdÀ nopeita ÀkkikÀÀnnöksiÀ. Toivon, ettet ole kaivattuni. Tuuliviiriin ei voi luottaa.
En ole tuuliviiri, vain dynaaminen. Tuuliviiri on tunteidensa o
Ihan sama minkÀ nimen asialle annat. Minun nÀkökulmastani kyse on samasta asiasta.
Ei ole mitÀÀn syytÀ, miten olisin pettÀnyt luottamuksesi. Ihan itse olet tÀssÀ pettÀnyt pahan kerran. Sanot tekevÀsi jÀrkipÀÀtöksiÀ, mutta kÀytÀnnössÀ toimit mielivaltaisesti.
TÀmÀ on vain tapasi pÀÀstÀ eroon minusta. Saatat onnistua. Olet rikkonut minut niin monta kertaa, ettÀ eiköhÀn tÀmÀ mene niiden jatkona.
Kiitos ennakkojoululahjasta. SinÀ osaat ilahduttaa! Osoitat julmuutta ja kylmyyttÀ.
Toisaalta jos on aina epĂ€vakaa niin sillonhan on johdonmukainenđ
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitÀÀn syytÀ, miten olisin pettÀnyt luottamuksesi. Ihan itse olet tÀssÀ pettÀnyt pahan kerran. Sanot tekevÀsi jÀrkipÀÀtöksiÀ, mutta kÀytÀnnössÀ toimit mielivaltaisesti.
SitÀ on hyvin vaikea rakentaa. Vaatii ihmisiltÀ paljon ettÀ sen saa kuntoon. Ei ole helppoa kellekÀÀn se. Kun sotkuun lisÀÀ vielÀ kaikenmoisia pelkoja se voi olla vÀhÀn liian hankala lankakerÀ selvitettÀvÀksi. En vaan usko tÀllÀ hetkellÀ ettÀ palikat on kasassa. Ei silti tarkoita ettÀ tunteet olisi muuttuneet. Ne on ihan samat. SiltÀ pohjalta kyllÀ voi kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Paa viestiÀ E
En tod. đ
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ. Toisaalta ymmÀrrÀn. Olet totaalisen jumissa itsesi ja maailman kanssa.
Joo mutta sinÀ et sitÀ voisi tietÀÀ mitenkÀÀn
Miten kuvailisit nainen piniÀsi? Miten se muuttui synnytyksissÀ?
NÀin taas unta, ettÀ olin mies.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on vain tapasi pÀÀstÀ eroon minusta. Saatat onnistua. Olet rikkonut minut niin monta kertaa, ettÀ eiköhÀn tÀmÀ mene niiden jatkona.
En halua pÀÀstÀ eroon kenestÀkÀÀn, pÀinvastoin. Haluaisin auttaa. Mutta jos aiheutan epÀmukavaa oloa tai ei ole tarvetta niin parempi poistua.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sillÀ tavalla voi oikeuttaa oman ÀlyttömÀn kÀytöksensÀ ja paiskoa toista, miten huvuttaa. KÀtevÀÀ, kun ei tarvitse ottaa vastuuta mistÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta synnyttelyÀ, koska olen viisas nainen. Ihan on priimaa alkuperÀiskunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kumpi teistÀ on koulutetumpi? Vai onko sama tutkinto?
Mulla on fm-tutkinto, reilut 600 op. HÀnellÀ amk-tutkinto. EipÀ tuolla ole ollut merkitystÀ kÀytÀnnön elÀmÀssÀ. HÀn on tosi kiva ja viisas.
Viisas voi olla vaikka viljelisi maata ilman mitÀÀn tutkintoja. In fact...
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ on hyvin vaikea rakentaa. Vaatii ihmisiltÀ paljon ettÀ sen saa kuntoon. Ei ole helppoa kellekÀÀn se. Kun sotkuun lisÀÀ vielÀ kaikenmoisia pelkoja se voi olla vÀhÀn liian hankala lankakerÀ selvitettÀvÀksi. En vaan usko tÀllÀ hetkellÀ ettÀ palikat on kasassa. Ei silti tarkoita ettÀ tunteet olisi muuttuneet. Ne on ihan samat. SiltÀ pohjalta kyllÀ voi kommunikoida.
En ole tehnyt yhtÀÀn mitÀÀn sitten perjantai- vai torstai-illan, jolloin puhuit turvallisuudesta ja sitoutumisesta. Kunhan selitÀt, kun seilaat ailahteluisesi laineilla. TÀnÀÀn yhtÀ, huomenna pÀinvastaista. En puhuisi luottamuksesta, jos itse ei pysty edes alkeelliseen johdonmukaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sillÀ tavalla voi oikeuttaa oman ÀlyttömÀn kÀytöksensÀ ja paiskoa toista, miten huvuttaa. KÀtevÀÀ, kun ei tarvitse ottaa vastuuta mistÀÀn.
No, kannattaa pysyÀ vÀhÀn etÀÀmmÀllÀ jos joku on hyvin epÀvakaa, kyllÀ ne epÀvakaatkin tekee valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta synnyttelyÀ, koska olen viisas nainen. Ihan on priimaa alkuperÀiskunnossa
Ok. Kaivattuni on synnyttÀnyt pari kertaa. EksÀni pini tiukkeni synnytysten jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ennakkojoululahjasta. SinÀ osaat ilahduttaa! Osoitat julmuutta ja kylmyyttÀ.
En tiedÀ kuinka selvÀsti se pitÀisi pystyÀ sanomaan ettÀ haluan halata, olla lÀhellÀ ja kuunnella mutten tiedÀ miten mikÀÀn muu voisi onnistua kun kauhea sotku.
En ole tuuliviiri, vain dynaaminen. Tuuliviiri on tunteidensa ohjailtava. Teen jÀrkipÀÀtöksiÀ vÀlittÀmÀttÀ omista tunteistani. Sen vuoksi ne on nopeita.