Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Toivon, ettÀ sun joulukuu alkaa hyvin.Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Kun olemme istuneet kahvilla ja jutelleet, oletko koskaan miettinyt nainen, ettÀ olisi kiva antaa minulle piniÀ? EntÀ palasiko tÀmÀ ajatus mieleesi, kun seuraavan kerran sormeilit piniÀsi?
Olen jopa vihjannut leikin varjolla, ettÀ pinini olisi kukaties kÀytettÀvissÀ. HÀn oli silloin sinkku, ei enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Paa viestiÀ E
Kenelle
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sun joulukalenteri, niin jokaisesta luukusta tulisi jÀykistynyt kulli.
Joulun ydinsanomaan se ei liity millÀÀn muotoa. Jeesus syntyi neitseestÀ.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ hullu hatuntekijĂ€ni đź
TÀmÀn nappaan omakseni, sinÀ prinsessoista isoin, karvaisin ja kiukkuisin! Olet salaa silti rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On silti hullua, ettÀ yhdessÀ hetkessÀ puhut turvallisuudesta ja sitoutumisesta ja toisessa teet tÀyskÀÀnnöksen.
MinÀkö? Teen vain isoissa asioissa todella nopeita pÀÀtöksiÀ, lennossa ja improvisoiden. Saatan vaihtaa suuntaa. En jaksa pitÀÀ vikana, ihan hyvin sujunut elÀminen nÀin. NÀen ettÀ olennainen palikka on kaatunut tai puuttuu eikÀ nÀytÀ siltÀ ettÀ onnistuu. Huono ilmapiiri en jaksa jÀÀdÀ siihen tms. Voi suunta kÀÀntyÀ yhtÀ helposti takaisinkin jos onnistumisen edellytyksiÀ ilmenee, ei siinÀ.
Melkoisen hullulta kuulostaa. Isoissa valinnoissa ei nimenomaan pidÀ tehdÀ nopeita ÀkkikÀÀnnöksiÀ. Toivon, ettet ole kaivattuni. Tuuliviiriin ei voi luottaa.
Joulukuussa voi tapahtua joskus pieniÀ ihmeitÀ, kuten se, ettÀ vuosia sitten huomasin ajattelevani erÀstÀ ihmistÀ vÀhÀn liiankin paljon. Taistelin vastaan, mutta myöhemmin ymmÀrsin, miksi en onnistunut.
đčja đ46 vuotiaalle naiselle.
JÀrkyttÀvÀn epÀvakaata touhua.
MikÀ se olennainen palikka oli?
Tein unessa kauneinta naisen kanssa, muutenkin vÀhÀn kuumat unet.
Miksi ihmiset ovat niin pimeitÀ? Ei minkÀÀn valtakunnan tolkkua missÀÀn?
Sama kuin kosisi tÀnÀÀn, odottaisi sitoutumista ja huomenna jÀttÀisi.
EpÀvakaa ei ole mun sana.Kukaan ei ole niin koskaan sanonut mulle.
Vierailija kirjoitti:
Luottamus
Vierailija kirjoitti:
EpÀvakaa ei ole mun sana.Kukaan ei ole niin koskaan sanonut mulle.
En tiedÀ, kuka olet, mutta jos puuttuu johdonmukaisuus asioista, puheista ja toiminnasta, se on nimenomaan epÀvakautta.
Jos ei koskaan tiedÀ, mitÀ seuraavaksi tapahtuu, se on epÀvakautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamus
MitenhÀn se mahtoi rikkoutua? MitÀ tapahtui?
MinÀkö? Teen vain isoissa asioissa todella nopeita pÀÀtöksiÀ, lennossa ja improvisoiden. Saatan vaihtaa suuntaa. En jaksa pitÀÀ vikana, ihan hyvin sujunut elÀminen nÀin. NÀen ettÀ olennainen palikka on kaatunut tai puuttuu eikÀ nÀytÀ siltÀ ettÀ onnistuu. Huono ilmapiiri en jaksa jÀÀdÀ siihen tms. Voi suunta kÀÀntyÀ yhtÀ helposti takaisinkin jos onnistumisen edellytyksiÀ ilmenee, ei siinÀ.