Mies kommentoi yhdellä sanalla
Tapailtu miehen kanssa jonkin aikaa, kun sanon jotain positiivista hänelle: oli kiva nähdä, kanssasi oli mukavaa viettää aikaa, olet kiinnostava, pidän sinusta jne jne. Lähes aina mies vastaa tyyliin "samoin". Ihmetellyt miksei kerro enemmän tuntemuksistaan ja miksei sano mitään enempää, en viitsisi alkaa tivaamaan, jos ei oma-aloitteisesti osaa sanoa mitään. Ihmetellyt vähän mitä tuo samoin -vastaaminen meinaa? Eikö vain tunne samalla lailla. Mutta miksi sitten haluaa kuitenkin tavata ja itse ottaa yhteyttä.
Kommentit (10)
Ei osaa sanoittaa tai ei tiedä vielä varmaksi.
Ei ole sen kummemmin kiinnostunut sinusta, varmasti vailla vain seksiä.
Ehkä hän siis tuntee samoin. Jos tuntisi erilailla tietäisi se myös erimielisyyksiä.
Anna miehellekin tilaisuus puhua. Ei kai se ehdi, kun pälätät ja avaudut koko ajan. Eikä tuollaisia tunnustella kovin äkkiä nornaalisti. Anna aikaa, älä dominoi, älä roiku ja ehdottoman tärkeää: älä yliajattele.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehellekin tilaisuus puhua. Ei kai se ehdi, kun pälätät ja avaudut koko ajan. Eikä tuollaisia tunnustella kovin äkkiä nornaalisti. Anna aikaa, älä dominoi, älä roiku ja ehdottoman tärkeää: älä yliajattele.
No jos puoli vuotta ollaan jo tunnettu, niin tuossa ajassa jo pitäisi pystyä jotain sanomaan mitä toisesta ajattelee. Roikkunut en ole mielestäni, koska hän on se joka yhteyttä useimmiten ottaa ja ehdottaa näkemistä. Vastaamalla "samoin" johonkin kommenttiin esim toisen hyvistä puolista vain tuntuu itsestä oudolta.
Sinullekin siis sopii paremmin pillupalkalla höpöttäjä. Kiitos siitä.
No siis "samoin" tarkoittaa että tuntee samalla lailla. Ei vaan ole oikein supliikkimies vissinkään, että osaisi heittää jotain tuollaisia kivoja kommentteja, mutta kun kuulee ne niin huomaa tuntevansa itsekin samoin.
Toisaalta se tuntuu hölmöltä toistaa mitä toinen sanoo. Esim. itse käytän usein tuota "samoin", kun en viitsi matkia, kun porukka toivottelee esim. "hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta". (Joo vähän ohi aiheen esimerkki, mutta ei mulle ole kukaan sanonut tuollaisia, niin en ole ihan varma sanoisinko samoin silloinkin.)
Jep