Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken treenien salilla alkoi jöpöttÀÀ.Onneksi on nostovyö mukanađ
Onks sulla iso?
Suurennuslasin mukaan ihan miehekÀs.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Taas tuntuu, ettÀ olet tuhansien mailien pÀÀssÀ, tuntemattomien teiden takana ja tyystin tavoittamattomissa.
PÀÀssÀ alkoi soida Hanoi Rocks: Million Miles Away
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Taas tuntuu, ettÀ olet tuhansien mailien pÀÀssÀ, tuntemattomien teiden takana ja tyystin tavoittamattomissa.
Kerrankin tÀÀllÀ on jollain hyvÀ musiikkimaku. HyviÀ biisejÀhÀn ei ole tÀÀllÀ liiemmin nÀhty sen jÀlkeen kun Maskottikeisari lakkasi lÀhettÀmÀstÀ jokailtaiset musaterveiset.
Lopettakaa oikeesti. Jokaisen naisen painajainen tÀllainen
Moikka kaikille.
Jos sinua kiinnostaa antamisen ilo niin kurkkaahan seuraavasta linkistÀ keskustelua aiheeseen liittyen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6308809/antamisen-ilo?page=0
Vierailija kirjoitti:
Kauneuspilkku.
Minulla on ylÀhuulen ylÀpuolella oma kauneuspilkkuni. Se on ollut siinÀ nuoruudestani lÀhtien, joskus olen meikatessa korostanut sitÀ.
Olet ideamaailmaan kuuluva olento. Tai et siis kuuluisi sinne, mutta siellÀ sinÀ kuitenkin olet. Rakkauden idea. Olisi kiva, jos sille olisi vastine todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kohtele toisia niinkuin haluaisit itseÀsi kohdeltavan, se on pitkÀ ja kivinen tie joka vain jatkuu jatkumistaan.
NÀin teen. TehkÀÀ vain muutkin.
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin tÀÀllÀ on jollain hyvÀ musiikkimaku. HyviÀ biisejÀhÀn ei ole tÀÀllÀ liiemmin nÀhty sen jÀlkeen kun Maskottikeisari lakkasi lÀhettÀmÀstÀ jokailtaiset musaterveiset.
TehkÀÀ omat aloitukset musiikkikeskustelulle. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla iso?
Vyö vai housut?
Ponnari, joskus nuttura tai kiharat auki.
Aina đ„
Olisi ollut ihan kohteliasta vastata suoraan lÀhestymiseeni edes jotain. Jos et ollut kiinnostunut, niin ok, en minÀ mene pakeista rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ tÀmÀ mikÀÀn musiikin spÀmmimis ketju olekaan, lieneekö siinÀ syy.
ErÀs suloisimpia ÀÀniÀ on naisen aivastus. Ei nyt muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ tÀmÀ mikÀÀn musiikin spÀmmimis ketju olekaan, lieneekö siinÀ syy.
Ja onko tuo papparokki nyt muka maailman ainoaa hyvÀÀ musiikkia đ
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut ihan kohteliasta vastata suoraan lÀhestymiseeni edes jotain. Jos et ollut kiinnostunut, niin ok, en minÀ mene pakeista rikki.
Kaikille naisille olen aina vastannut, joten ei minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla iso?
Joo
Olen paikalla kiitos vaan. KĂ€visitpĂ€ muhunkin yhtĂ€ kuumana đ€