kuinka kauan olet ollut samalla työnantajalla?
Tehdään tälläinen ketju. Kuinka kauan olet ollut saman työnantajan palveluksessa?
Itselle tuli juuri 18 vuotta samalla työnantajalla täyteen.
Kommentit (49)
29 vuotta, työtehtävät ja -nimike vaihtuneet tuona aikana 8 kertaa.
8 v nykyisellä.
Mä olen ehkä nykypäivänä vähän erikoinen tapaus, kun olen hakenut työpaikkaa käytännössä kolmesti ja ollut 4 eri työnantajalla (tuossa on myös yksi ulkoistus) ja työura alkoi kuitenkin jo ysärin puolella. Ja tämä vieläpä it-alalla.
Nykyisellä tein ensin satunnaista keikkaa 5 vuotta, sitten osa-aikaisena noin vuoden ja vakituisena nyt 13 vuotta.
Olen pyrkinyt vaihtamaan 4-6 vuoden välein; nyt menossa 6 työnantaja ... ajat vaan on todella heikot vaihtamiseen tällä hetkellä. valtiolla, sieltä kunta firmaan ja sen jälkeen olen ollut yksityisellä.
13v. Onnekas olen, koska olen aloittanut 23-vuotiaana. Tämä on mahdollistanut omistusasunnon ja perhe-elämän.
Jäin eläkkeelle 2023 marraskuussa. Vuoden 1993 huhtikuusta olin Postin töissä eli hieman reilu 30 vuotta. Jo vuodesta 1982 lähes kaikki satunnaiset työni oli myös Postilla.
!6v ja sen jälkeen vielä keikkahommissa. Firman nimi tosin muuttui useaan otteeseen mutta tiimi ja duunit pysyi.
Vierailija kirjoitti:
!6v ja sen jälkeen vielä keikkahommissa. Firman nimi tosin muuttui useaan otteeseen mutta tiimi ja duunit pysyi.
siis 16v.
Samassa työpaikassa olen ollut nyt 6 vuotta, ensin 3v vuokrahessuna ja sitten firman omilla listoilla.
Vierailija kirjoitti:
13v. Onnekas olen, koska olen aloittanut 23-vuotiaana. Tämä on mahdollistanut omistusasunnon ja perhe-elämän.
Aloitin sananikäisenä ja myös ollut 13 vuotta!
2,5 vuotta, valmistuin v. 2022. Mielelläni olisin vielä ainakin 5-10v, pidän tehtävistäni, työkavereista ja firmasta.
Tällä nykyisellä vuodesta 2000, eli 25 vuotta pian jo.
Noin 6 vuotta on pisin aika mitä olen ollut yhdessä paikassa. Ekassa missä olin noin pitkään tuli yt:t ja lensin pihalle, toisesta lähdin itse kun aloin yrittäjäksi. Muuten onkin sitten ollut pätkää pätkän perään, viimeksi 10 kk, sitä ennen 3 kk, 10 kk, 6 kk. Ottaahan se päähän tehdä määräaikaisia, mutta kun ei muutakaan saa niin pakko mennä näillä.
4v