Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa mun vilkuilemisen? En tiiÀ mitÀ edes haet sillÀ. Et tuu enÀÀ ikinÀ saamaan multa huomiota vaikka kuinka yrittÀisit. Korkeintaan halveksun sua. Keskity sun kasvavaan perheeseen ja jÀtÀ mut rauhaan.
Joku odottaa perheenlisÀystÀ ja vilkuilee sinua? huh
Nii. PitÀÀ varmaan mua idioottina ja kuvittelee etten tiedÀ sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan jÀmÀkkÀÀ miestÀ joka vain tulisi ja ilmoittaisi minulle ettÀ olen hÀnen.
TosielĂ€mĂ€ssĂ€ jos joku tekisi nĂ€in niin varmaan pitĂ€isit hĂ€ntĂ€ ahdistelijana. đ€ sivusta
Rakastan pehmeÀÀ ja lÀmmintÀ, asiallisesti kÀyttÀytyvÀÀ filmaattista LemmetÀrtÀ <3 Oot hurjan upea ja mahdottoman valloittava.
t. Dandere/AvPD/Ihmisfoobikko
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pehmeÀÀ ja lÀmmintÀ, asiallisesti kÀyttÀytyvÀÀ filmaattista LemmetÀrtÀ <3 Oot hurjan upea ja mahdottoman valloittava.
t. Dandere/AvPD/Ihmisfoobikko
jos saa kysyÀ niin missÀ te olette tavanneet toisenne ekaa kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa mun vilkuilemisen? En tiiÀ mitÀ edes haet sillÀ. Et tuu enÀÀ ikinÀ saamaan multa huomiota vaikka kuinka yrittÀisit. Korkeintaan halveksun sua. Keskity sun kasvavaan perheeseen ja jÀtÀ mut rauhaan.
silti nÀköjÀÀn kaipaat...
Kultakutri reippaana töissĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silti nÀköjÀÀn kaipaat...
True. Ihmisen tunteet ei toimi silleen on/off-tyyliin ellei ihminen ole mielisairas.
'En enÀÀ tuu tÀnne.'
'Ja taas pelataan: kuka tÀmÀn kirjoitti? -bingoa.'
Moro. Ei ollut handua eikÀ eetÀ.
Mutta: just in case..
Klo on 17:45 ja tÀmÀ on 1.
kÀyntini kaipuuketjussa tÀnÀÀn.
-handu
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ kerro
Kerron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ kerro
Kerron.
Sika! :D tyypillistÀ...
ĂlĂ€ pysy pikkuveljenĂ€, Ă€lĂ€kĂ€ lintuna. đ
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ pysy pikkuveljenĂ€, Ă€lĂ€kĂ€ lintuna. đ
Lupaan miehistyĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon ihan eri sivulla suurimman osan ikÀisteni kanssa.
Haittaako se? EihÀn suurimman osan kanssa muutenkaan kaveerata, vaan ihmiset löytÀÀ yleensÀ ne tietyt "omat" ihmiset joiden kanssa synkkaa. Toki se on toisille mutkattomampaa kuin toisille, ja mitÀ lÀhempÀnÀ jotain keskivertoa on, niin kaltaisiansa on tietysti helpompi löytÀÀ. Tilanteet voi myös vaihdella elÀmÀn mittaan monesti.
Minulla ei ole juurikaan tismalleen ikÀisiÀni kavereita, ja olen kokenut lapsena ja nuorena aika paljon ulkopuolisuutta, mutta sen ei oikeastaan tarvitse antaa hÀiritÀ. Ja ulkopuolisuutta kokee moni muukin, jos siitÀ vain aletaan puhumaan. Omat kaverini ovat pÀÀosin joko minua vanhempia tai nuorempia, mutta lÀhimmÀt ystÀvÀni ovat kaksi vuotta nuorempi, kolme vuotta nuorempi ja seitsemÀn vuotta nuorempi, eli aika lÀhellÀ omaa ikÀÀ kuitenkin. Olen tekemisissÀ myös muutaman tismalleen saman ikÀisen kanssa, mutta harvemmin.
Mukavaa iltaa Tapiolle đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon ihan eri sivulla suurimman osan ikÀisteni kanssa.
Haittaako se? EihÀn suurimman osan kanssa muutenkaan kaveerata, vaan ihmiset löytÀÀ yleensÀ ne tietyt "omat" ihmiset joiden kanssa synkkaa. Toki se on toisille mutkattomampaa kuin toisille, ja mitÀ lÀhempÀnÀ jotain keskivertoa on, niin kaltaisiansa on tietysti helpompi löytÀÀ. Tilanteet voi myös vaihdella elÀmÀn mittaan monesti.
Minulla ei ole juurikaan tismalleen ikÀisiÀni kavereita, ja olen kokenut lapsena ja nuorena aika paljon ulkopuolisuutta, mutta sen ei oikeastaan tarvitse antaa hÀiritÀ. Ja ulkopuolisuutta kokee moni muukin, jos siitÀ vain aletaan puhumaan. Omat kaverini ovat pÀÀosin joko minua vanhempia tai nuorempia, mutta lÀhimmÀt ystÀvÀni ovat kaksi vuotta nuorempi, kolme vuotta nuorempi ja seitsemÀn vuotta nuorempi, eli aika lÀhellÀ omaa ikÀÀ kuitenkin. Olen tekemisissÀ myös muutaman tisma
Sellanen novelli sieltÀ sitte
ei ole