Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulisilla rannoilla tai jotain onko semmoista biisiÀ olemassa?HyvÀt yöt tyrskyjen keskelle!
On, se on ihana biisi.
Autioilla rannoilla Edu Kettunen- puhuttelee kyllÀ, sanat ihan mahtavat iskee sieluun
God natt fru speciallĂ€rare đ§Ą
En kvÀllskram till dig, min vÀn.
đ
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kumpi teistÀ on koulutetumpi? Vai onko sama tutkinto?
HĂ€n
EipÀ nÀhty tÀnÀÀnkÀÀn :(
Taidetaan liikkua eri aikoja.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ! Menen yksinÀiseen sÀnkyyni nyt.
Nuku hyvin. YhdistetÀÀn yksinÀiset sÀngyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko sinÀ enÀÀ?
Jos nĂ€kisit mun pÀÀn sisÀÀn, niin tietĂ€isit. En vaan kaipaa, rakastan. YritĂ€ nĂ€hdĂ€ asioita kaiken tĂ€n turhan ohitse. SiellĂ€ on piilossa salaisuus, joka on helposti luettavissa. SydĂ€met tuntee katsos toisensa. đ
Hyvin sen peitÀt. NÀen, ettÀ lÀsnÀoloni vaikuttaa olemiseesi, mutta ei voi tietÀÀ, onko se kiusaantumista vai mitÀ. Silti voin toiveajatella.
Rakkauden pelkoa se on. Kaikista isoin tunne. Sen kÀsitteleminen on mulle kovin vaikeaa. Jos olisit mun mielessÀ pelkkÀ seksikÀs kinkku, niin panisin sua ku villipeto, mutta mulla on suhun paljon syvempiÀ tunteita. Jotain joka laittaa koko elÀmisen oikeaan perspektiivin.
MikÀ rakka
Kaikkien kokemuksien summa nivoutuneena saa pelkÀÀmÀÀn. En ole tuntenut riittÀvÀni, en uskalla heittÀytyÀ enÀÀ. EnkÀ tule ikinÀ tuntemaan ketÀÀn kohtaan nÀin. Se kaiken tuota rauha, onnellisuus ja lataus olla yhden lÀhellÀ on ohi.
"Ollaan kummatkin kypsempiÀ kuin silloin. EnkÀ oo mikÀÀn bilettÀjÀ, vaikka joskus nuorempana tuli tehtyÀ muutama ylilyönti.
SinĂ€ yhĂ€ edelleen niin kuin ennenkin. HyvÀÀ yötĂ€ đ"
Voi kunpa nĂ€htĂ€is pian. Kauniita unia! đ
Vierailija kirjoitti:
EipÀ nÀhty tÀnÀÀnkÀÀn :(
Taidetaan liikkua eri aikoja.
EiköhÀn meidÀn polut vielÀ risteydy.
Vierailija kirjoitti:
Sama tutkinto eri herkuilla.
HyvÀÀ pian alkavaa 1.adventtia kaunottarelle.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen koulutetumpi
Eilen nÀhtiin, vaan ei pikkujouluissa.
Olin hÀmmÀstynyt, kun nÀin autosi parkissa. En muista, ettÀ olisit ollut aikoihin.
Itse asiassa pelkkÀ patja.
Naisella on ylempi tutkinto, minulla vain kandidaatin tutkinto. Eri aloilta ja vaihdoin kerran pÀÀainetta ja sivuaineita oli kymmeniÀ. Opinto-oikeus ylemmÀksi edelleen voimassa.
mies
En oo tÀnÀÀn tÀtÀ ehtinyt seurata. Alan kohta lukeen löydÀnkö sun viestiÀ. Olis mieletöntÀ jos todella kuulisin susta ens viikolla ja nÀkisin sut vihdoin. Putois kyynel jos toinenkin pitkiÀ poskia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀn on Supersankari ja minÀ sivuhahmo<3
Viestit vielÀ lukematta. Jatkoa toisaalla puolilta öin?
EhkÀ olit, ehkÀ et. Se ei tÀÀllÀ selviÀ, vielÀ vÀhemmÀn oikeassa elÀmÀssÀ. Kaipaan ja rakastan. HyvÀÀ yötÀ.