Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Alan pÀÀstÀ yli siitÀ, ettÀ katosit sieltÀ yhtÀkkiÀ ja hylkÀsit mut kokonaan. Olisin varmasti ollut sun kanssa onnellinen, mutta kai sekin riittÀÀ, jos lÀhiaikoina oon jonkun kanssa tyytyvÀinen.
Tuulisilla rannoilla tai jotain onko semmoista biisiÀ olemassa?HyvÀt yöt tyrskyjen keskelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko sinÀ enÀÀ?
Jos nĂ€kisit mun pÀÀn sisÀÀn, niin tietĂ€isit. En vaan kaipaa, rakastan. YritĂ€ nĂ€hdĂ€ asioita kaiken tĂ€n turhan ohitse. SiellĂ€ on piilossa salaisuus, joka on helposti luettavissa. SydĂ€met tuntee katsos toisensa. đ
Hyvin sen peitÀt. NÀen, ettÀ lÀsnÀoloni vaikuttaa olemiseesi, mutta ei voi tietÀÀ, onko se kiusaantumista vai mitÀ. Silti voin toiveajatella.
Rakkauden pelkoa se on. Kaikista isoin tunne. Sen kÀsitteleminen on mulle kovin vaikeaa. Jos olisit mun mielessÀ pelkkÀ seksikÀs kinkku, niin panisin sua ku villipeto, mutta mulla on suhun paljon syvempiÀ tunteita. Jotain joka laittaa koko elÀmisen oikeaan perspektiivin.
MikĂ€ rakkaudessa pelottaa? Tuo viimeinen lause on mittava, viides lause saa veren kiertĂ€mÀÀn ja kuudes tajun kankaalle. Jos olisit tĂ€ssĂ€, rutistaisin sua kuin mieletön. đ„°
Vierailija kirjoitti:
Tuun ehkÀ tÀnÀÀn illalla kÀymÀÀn siel sun lÀhellÀ
Tervetuloa iltaglögille!
Vierailija kirjoitti:
MÀ en nÀhny sua mut nÀitkö sÀ mut tÀnÀÀn? -ikÀvöivÀ kissanpoika
Ai C:ssĂ€? En đ
Vierailija kirjoitti:
Tuulisilla rannoilla tai jotain onko semmoista biisiÀ olemassa?HyvÀt yöt tyrskyjen keskelle!
On, se on ihana biisi.
Mul on ikĂ€vĂ€ suo, miks hylkĂ€sit mut?đ
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunnelma sinulle, ainoastaan poliisit kotikÀynnillÀ taisi puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa iltaglögille!
Noh, just tulin kotiin, voin kyl lĂ€hteĂ€ takasin pĂ€inđđ
Nuku hyvin mun rakas. Suukkoja ja silityksiÀ.
Rakastan sinua nainen.
T. mies
Jk: ei hÀröilyÀ, ei mielenterveyshÀiriöitÀ, testattu ja valtion varmistamasti.
Nytkö tÀnne tuli Kihis, kun OgE lÀhti
Vierailija kirjoitti:
Muistelin varsin tÀnÀÀn, ettÀ osaisinko kertoa enÀÀ sulle miten aikoinaan ihastuin, jos siis joskus haluaisit vielÀ kuulla. Muistin mÀ vielÀ. Mutta en tarkalleen enÀÀ niitÀ tunteita, vain sen miten tapahtumien kulku meni. Edelleen hÀmmentÀÀ se yksi pÀivÀ, jolloin tajusin olevani jotenkin ihastunut ja ehkÀ tunti myöhemmin huomasin yllÀttÀen sinun tuijottavan minua, niiden ehkÀ sadan ihmisen joukosta. Kiinnostaisi muistatko enÀÀ sitÀ pÀivÀÀ. Muistan myös sen kun aina hymyilit superiloisesti ja samalla vaikutit ujolta. Ujolta, sinÀ!
Voi pÀÀsispÀ noihin aikoihin takaisin. Olin silloin niin paljon parempi versio itsestÀni. Tosin yksi asia on ehkÀ kehittynyt. Muistin myös mitÀ ajattelin sinusta ehkÀ ensimmÀistÀ tai toista kertaa kun nÀin. EttÀ oot takuulla hyvin erilainen eikÀ varmasti tulla toimeen. EttÀ oot varmaan sellainen supersosiaalinen bilettÀjÀ ja varmasti pidÀt mua aivan nössönÀ. SiinÀ nÀkyi ehkÀ sellainen ajat
Ollaan kummatkin kypsempiÀ kuin silloin. EnkÀ oo mikÀÀn bilettÀjÀ, vaikka joskus nuorempana tuli tehtyÀ muutama ylilyönti.
SinĂ€ yhĂ€ edelleen niin kuin ennenkin. HyvÀÀ yötĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Anteeks kaikkea ollut,hyvÀÀ jatkoa sinne.
Ei minulta. Sivusta.
HyvÀÀ yötÀ! Menen yksinÀiseen sÀnkyyni nyt.
Gallup: kumpi teistÀ on koulutetumpi? Vai onko sama tutkinto?
Vierailija kirjoitti:
No niinpÀs tulitkin
Mullakin.