Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Huomenta. Musiikkia aamuunne.
Huomenna onkin jo joulukuu ja siitÀ kohti vuodenvaihdetta.
Jep, huonoa kohtelua en siedÀ enkÀ ole tehnyt mitÀÀn, ettÀ sellaista ansaitsisin. Joten suksi suolle sitten myrkkyinesi siitÀ.
God morgon fru speciallĂ€rare đ§Ą
Skickar söndagskramar till dig, min favoritlÀrare.
đ
Vierailija kirjoitti:
Saako sut toivoa viereen?
Olisi ihanaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko sinÀ enÀÀ?
Jos nĂ€kisit mun pÀÀn sisÀÀn, niin tietĂ€isit. En vaan kaipaa, rakastan. YritĂ€ nĂ€hdĂ€ asioita kaiken tĂ€n turhan ohitse. SiellĂ€ on piilossa salaisuus, joka on helposti luettavissa. SydĂ€met tuntee katsos toisensa. đ
Hyvin sen peitÀt. NÀen, ettÀ lÀsnÀoloni vaikuttaa olemiseesi, mutta ei voi tietÀÀ, onko se kiusaantumista vai mitÀ. Silti voin toiveajatella.
Rakkauden pelkoa se on. Kaikista isoin tunne. Sen kÀsitteleminen on mulle kovin vaikeaa. Jos olisit mun mielessÀ pelkkÀ seksikÀs kinkku, niin panisin sua ku villipeto, mutta mulla on suhun paljon syvempiÀ tunteita. Jotain joka laittaa koko elÀmisen oikeaan
Oletko kertonut oikeassa elÀmÀssÀ?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. Rakkaudella. Vaikkei ikinÀ nÀhtÀis enÀÀ, niin tiedÀ ettÀ oot mun mielessÀ. Ajattelen sua aina.
MistÀ minÀ sen voisin tietÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SydÀmelle tÀÀ ikÀvÀ ei tee hyvÀÀ
Ei tee. Varsinkin eilisten kommenttien jÀlkeen pelkÀÀn sen jo murtuneen. Jotain kaunista ja ainutlaatuista kuitenkin on sÀrkynyt. EhkÀ sen sitten pitikin mennÀ nÀin, ja jonkun mieli on nyt hyvÀ. SÀilytÀn sirpaleet vain sydÀmessÀni. Pahemmistakin oon selvinnyt, ehkÀ vielÀ tÀstÀkin.
MitÀ kommentteja tÀÀllÀ on eilen ollut?
Mukavaa sunnuntaita tupsupipo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SydÀmelle tÀÀ ikÀvÀ ei tee hyvÀÀ
Ei tee. Varsinkin eilisten kommenttien jÀlkeen pelkÀÀn sen jo murtuneen. Jotain kaunista ja ainutlaatuista kuitenkin on sÀrkynyt. EhkÀ sen sitten pitikin mennÀ nÀin, ja jonkun mieli on nyt hyvÀ. SÀilytÀn sirpaleet vain sydÀmessÀni. Pahemmistakin oon selvinnyt, ehkÀ vielÀ tÀstÀkin.
MitÀ kommentteja tÀÀllÀ on eilen ollut?
En viitsisi kyllÀ enÀÀ palata varsinkaan siihen yhteen eiliseen, jota yritÀn unohtaa. AlatyylistÀ ja terveisiÀ oikein nimelle. LÀhettÀjÀ arvoitus. Luulis ettÀ ketju on anonyymiÀ. Onneksi poistivat sen.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ vÀri pipossa?
Rakkaat ohikulkijat,
ĂlkÀÀ tarjotko kissalleni keksejĂ€. Mahtaileva kissa on nyt pitkÀÀn odotetulla ja suunnitellulla paastolla. Myös, tarjoamanne keksit ovat erittĂ€in huonolaatuisia. Pahimmillaan tĂ€mĂ€ voi johtaa tilanteeseen missĂ€ oikutteleva kissa luulee, ettĂ€ se olin minĂ€ ja alkaa osoittaa mieltÀÀn kusemalla sieluni temppelin muraaleihin ja reliefeihin, sekĂ€ repimÀÀn ja roikkumaan sen verhoista. Eilen illalla minun ja mieheni yhteinen jukeboxi kaadettiin. EpĂ€ilen kissaa tĂ€mĂ€n ilkivallan takana.
Kissa on jo nyt saanut varoituksen eikÀ ei ole mitÀÀn asiaa temppeliin.
Jollain teistÀ oli myös kissanpoikanen. Tuo ei selviÀ pÀivÀÀkÀÀn mikÀli mokoma kissani pÀÀttÀÀ omia sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ vÀri pipossa?
Kirjava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ vÀri pipossa?
Kirjava.
Höpsis
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko pipossa jotain?
Rukoilen ettÀ vielÀ tapaisimme ja pian. SinÀ olet tarkoitettu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko pipossa jotain?
"TÀÀltÀ tulee Tupsupipo"
Kuka on tuo mystinen tupsupipo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko pipossa jotain?
"TÀÀltÀ tulee Tupsupipo"
"ElÀmÀ on ihmisen parasta aikaa"
Onko Tupsupipo mies vai nainen? JÀÀkiekkopipo?
Kiva ku sain sut eilen nauramaan đ