Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
17561/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiellĂ€ seksipalstalla on jossain se seksikaipausketju kuulemma. Jatkakaa siellĂ€. Kertokaa kaikki mahdolliset oksettavat yksityiskohdat. MeitĂ€ ei kiinnosta kaikenmaailman Marja-Liisojen nuolemiset. đŸ€ź

TĂ€mĂ€ ei minulta👋

Vierailija
17562/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

OgE voisi tehdÀ tunnukset tÀnne, niin ei tarvitsisi koko ajan uikuttaa noita ei multa viestejÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17563/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oho. Lainausmerkit jÀi taas pois. Piti olla "ihastuin"

Vierailija
17564/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !

Vierailija
17565/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OgE voisi tehdÀ tunnukset tÀnne, niin ei tarvitsisi koko ajan uikuttaa noita ei multa viestejÀ.

Jep. Ois hyvÀ ratkaisu kyllÀ. Mikset OgE tee?

Vierailija
17566/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla sun naapurissa tÀllÀ hetkellÀ..

Isot bileet taitaa olla?

Vierailija
17567/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappu kÀteen vaan ja lopeta tekonyyhkiminen.

Vierailija
17568/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€! Kauniita unia.đŸ§ĄđŸ€—đŸ˜˜ 

Vierailija
17569/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko sinÀ enÀÀ?

Jos nĂ€kisit mun pÀÀn sisÀÀn, niin tietĂ€isit. En vaan kaipaa, rakastan. YritĂ€ nĂ€hdĂ€ asioita kaiken tĂ€n turhan ohitse. SiellĂ€ on piilossa salaisuus, joka on helposti luettavissa. SydĂ€met tuntee katsos toisensa. 😉

Hyvin sen peitÀt. NÀen, ettÀ lÀsnÀoloni vaikuttaa olemiseesi, mutta ei voi tietÀÀ, onko se kiusaantumista vai mitÀ. Silti voin toiveajatella.

Rakkauden pelkoa se on. Kaikista isoin tunne. Sen kÀsitteleminen on mulle kovin vaikeaa. Jos olisit mun mielessÀ pelkkÀ seksikÀs kinkku, niin panisin sua ku villipeto, mutta mulla on suhun paljon syvempiÀ tunteita. Jotain joka laittaa koko elÀmisen oikeaan perspektiivin.

Vierailija
17570/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LÀhden kohta kylÀn kulmille katselee mikÀ meininki. Varmaan tulee teikÀlÀisiÀ jossakin vastaan, tÀytyy mennÀ hissukseen hissed

Vierailija
17571/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anteeks kaikkea ollut,hyvÀÀ jatkoa sinne.

Vierailija
17572/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko sinÀ enÀÀ?

Jos nĂ€kisit mun pÀÀn sisÀÀn, niin tietĂ€isit. En vaan kaipaa, rakastan. YritĂ€ nĂ€hdĂ€ asioita kaiken tĂ€n turhan ohitse. SiellĂ€ on piilossa salaisuus, joka on helposti luettavissa. SydĂ€met tuntee katsos toisensa. 😉

Hyvin sen peitÀt. NÀen, ettÀ lÀsnÀoloni vaikuttaa olemiseesi, mutta ei voi tietÀÀ, onko se kiusaantumista vai mitÀ. Silti voin toiveajatella.

Rakkauden pelkoa se on. Kaikista isoin tunne. Sen kÀsitteleminen on mulle kovin vaikeaa. Jos olisit mun mielessÀ pelkkÀ seksikÀs kinkku, niin panisin sua ku villipeto, mutta mulla on suhun paljon syvempiÀ tunteita. Jotain joka laittaa koko elÀmisen oikeaan perspektiivin.

Aiotko kertoa tunteistasi đŸ˜„ Ei noita saa salata!!

Vierailija
17573/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua he*lvetisti, nuku v*tun hyvin s**tana.

đŸ€ŁđŸ˜˜ SinĂ€ myös

Vierailija
17574/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko sinÀ enÀÀ?

Aiotko kert

Oonhan minÀ kertonut. NÀmÀ asiat tÀytyy nÀhdÀ omalla sydÀmellÀ. Harvoin molemmat tajuaa tilannetta samanaikaisesti, mutta silloin on mahdollisuus johonkin elÀmÀÀ suurempaan.

Vierailija
17575/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiellĂ€ seksipalstalla on jossain se seksikaipausketju kuulemma. Jatkakaa siellĂ€. Kertokaa kaikki mahdolliset oksettavat yksityiskohdat. MeitĂ€ ei kiinnosta kaikenmaailman Marja-Liisojen nuolemiset. đŸ€ź

Kiinnostaa paljon enemmÀn kuin vajaaÀlyisten harhailut, yleistÀmiset, uskisjutut ja muut ohikset. Seksuaalisuus on ihan keskeinen osa kaipausta ja kyseinen viesti oli tÀysin ketjun mukainen eli terveiset kaipaamalle.

Vierailija
17576/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ en nÀhny sua mut nÀitkö sÀ mut tÀnÀÀn? -ikÀvöivÀ kissanpoika

Vierailija
17577/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. đŸ€—đŸ˜š

Oman miehen sinusta haluan. đŸ„°

Saisit lĂ€heisyyttĂ€ ihan kauhiasti. 😍

KĂ€vin tĂ€nÀÀn piiiiiitkĂ€stĂ€ aikaa juoksemassa vĂ€hĂ€sen. Kroppa tuntuu kestĂ€vĂ€n. Jee. 😊 MĂ€ inhosin lapsena ja nuorena sekĂ€ nuorena aikuisena noita lastensuojelu ja sossu kĂ€yntejĂ€ missĂ€ kĂ€ytiin keskustelemassa yms. MĂ€ kĂ€vin niissĂ€ noin 12 vuotiaasta 25 vuotiaaseen asti. Ja kukaan ei ikinĂ€ epĂ€illyt ettĂ€ mulla on adhd ja autisminkirjon hĂ€iriö. 😒

-M.K.K

Vierailija
17578/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiinni jÀit

Vierailija
17579/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Liian nopeaa ei ehtinyt tutustua kunnolla,oma vikani.Luulen ettÀ katsomme eri tavalla elÀmÀÀ kuitenkin.HyvÀ tyyppi olet kyllÀ luulen nÀin))hymyillÀÀn kun tavataan.

Vierailija
17580/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiinni jÀit

:)

Ketju on lukittu.