Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16261/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On oltava oman elÀmÀnsÀ yksinÀinen soturi ja urheasti mentÀvÀ pimeÀn lÀpi.

Vierailija
16262/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt. KyllÀ nyt alkaa olemaan aika selvÀÀ ettÀ mun kaivattu joko ei ole tÀÀllÀ, tai sitten hÀn ei halua mitÀÀn mun kanssa. Kunnioitan pÀÀtöstÀÀn vaikka kipeÀltÀ tuntuu. HÀn on mulle kuitenkin maailman tÀrkein ihminen ja sellaisena pysyy. Tsempit muille kanssa kaipaajille, ja yrittÀkÀÀ siistiÀ viestejÀnne. Ei nÀitÀ ole harhoissa kiva lukea, vaan pÀin vastoin ahdistus on se pÀÀllimmÀinen tunne jonka palstan lukeminen saa aikaiseksi. Illalla taas terveiset, mutta jo tÀssÀ vaiheessa kaikille hyvÀt viikonloput.

Kalle

TsemppiÀ ja ota yhteys oikeassa elÀmÀssÀ siihen kaivattuun, sillÀ se selkiÀÀ

Joo nĂ€in se on. Yritin tuossa piipittÀÀ ettĂ€ aiemmin kun tÀÀllĂ€ kĂ€vi, niin monia viestejĂ€ olisi ollut kiva omia, mutta nykyÀÀn tilanne on aivan pĂ€in vastainen ja toivoa ettei ne oo kaivatulta. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16263/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.

On ihan ok hermostua, sanoa tiukasti ja vaikka huutaa ja kirotakin, mutta ei ole ok lyödĂ€ vyön alle eli ettĂ€ esim. haukut toisen rumaksi tai tyhmĂ€ksi. 

Vierailija
16264/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus

Suhteessa on myös tÀrkeÀÀ osata ja uskaltaa riidellÀ, kuitenkin niin ettei hylkÀÀ toista.

Miksi? On sellasiakin pareja, jotka ei ikinÀ riitele

Ei ole. Ainoat ketkĂ€ tiedĂ€n erosivat. Ei ole terveen suhteen merkki ettei riitele. 

Toi on vaan teidĂ€n selitys jotka huudatte kurkku suorana toisillenne ja pidĂ€tte sitĂ€ normaalina! 

Vierailija
16265/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan myös sut, en vastaa, koska et ole hÀn

Tunnistin koska tosielÀmÀn estot ja niistÀ lÀllÀttely tÀÀllÀ seuraavana pÀivÀnÀ.

Lapsellista.

LÀÀkitys voisi auttaa harhoihin

Harhaa tai ei, nÀin kÀvi.

Vierailija
16266/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus

Suhteessa on myös tÀrkeÀÀ osata ja uskaltaa riidellÀ, kuitenkin niin ettei hylkÀÀ toista.

MĂ€ mieluummin neuvottelisin ja keskustelisin kuin riitelisin.

Senkin lasken riitelyksi, tosin ihan tervehenkiseksi. TÀtÀ varmasti joku tuossa tarkoitti aiemmin kun sanoi ettÀ riitely on ihan hyvÀ asia. Sivusta.

Vierailija
16267/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, onko kaivattusi enemmÀn tyyppiÀ rempseÀ rohkea rivo-riitta vai enemmÀnkin hiljainen hissukka arkajalka?

RempseistÀkin naisista tulee hiljaisia hissukoita, jos ihastuvat muhun.

Vierailija
16268/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SelkeÀ asia.

Vierailija
16269/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvĂ€ samppanja  kĂ€y. 

Mulle on jĂ€tetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D 

Vierailija
16270/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukataan ja loukkaannutaan 🌋

Kaipaan ennemmin rentoa ja hyvĂ€ntuulista meininkiĂ€. 

Olenkin rikottu ja hÀiriintynyt.

Ja kÀytÀt sitÀ tekosyynÀ perseilylle?

Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiÀ ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.

Kohtele heitÀ normaalisti vaikka he eivÀt kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.

Vierailija
16271/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiÀ ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.

Eli jos kÀyttÀydyt huonosti ja sinulle vastataan tÀhÀn kÀytökseen niin kÀyttÀydyt edelleenkin vain huonosti?

Ja jos tuntee etkÀ siedÀ sitÀ ja miellÀt sen huonoksi kohteluksi niin oikuttelet takaisin oikeudetta?

Vierailija
16272/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok hermostua, sanoa tiukasti ja vaikka huutaa ja kirotakin, mutta ei ole ok lyödĂ€ vyön alle eli ettĂ€ esim. haukut toisen rumaksi tai tyhmĂ€ksi. 

Samaa mieltĂ€. Asioista voi riidellĂ€ mutta tuollainen toisen haukkuminen esimerkiksi just rumaksi tai tyhmĂ€ksi riidellessĂ€ kertois mulle ettĂ€ nyt olen idiootin kanssa suhteessa. Ei vois jatkaa. 

Vierailija
16273/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti,

Saa lyödÀ vyön alle jos se on totuus ihmisestÀ ettÀ on ruma tai tyhmÀ ihminen. Joskus tÀllÀinenkin havahduttaminen on tarpeellista tehdÀ.

Vierailija
16274/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Omituisia terveisiĂ€ tĂ€nÀÀn! 

Vierailija
16275/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SelkeÀ asia.

Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, ettÀ ollaan tÀÀllÀ toisiamme varten, eikÀ kenenkÀÀn tarvitse jaksaa yksin. Ja ettÀ se tÀrkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeÀn lÀpi.

Vierailija
16276/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyĂ€. Todennut, ettei nĂ€illĂ€ ole kaikki palaset kohdallaan. 

Vierailija
16277/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SelkeÀ asia.

Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, ettÀ ollaan tÀÀllÀ toisiamme varten, eikÀ kenenkÀÀn tarvitse jaksaa yksin. Ja ettÀ se tÀrkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeÀn lÀpi.

YmmÀrrÀn. Joskus ihmisen vain tÀytyy kulkea yksin pimeÀn lÀpi, se voi olla parhain, turvallisin sekÀ edullisin vaihtoehto. Ts. tarkoitus.

Vierailija
16278/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde asiantuntijat vauhdissa. Periaatteessa osataan mut kĂ€ytĂ€nnössĂ€ ei esimerkkiĂ€ omasta elĂ€mĂ€stĂ€ đŸ€Š hitto mitĂ€ sheisseĂ€ tÀÀllĂ€ taas.

Jos mĂ€ pÀÀdyn yhteen jonkun kanssa, niin .. .. en halua siitĂ€ _kokemusta_ tai esimerkkiĂ€ vaan jotain muuta. 

Mut en ookaan tĂ€nÀÀn kirjoitellut tÀÀllĂ€, niin ei silleen mua nyt koske! TĂ€ssĂ€ on ollut nyt niin paljon kaikkea, et jÀÀnyt vĂ€hĂ€n palsta vĂ€hemmĂ€lle ja hybĂ€ niin :) 

Vierailija
16279/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtele heitÀ normaalisti vaikka he eivÀt kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.

On kaikille ilkeilijöille oikein, ettei lĂ€hde siihen mukaan vaan kohtelee normaalisti tai asiallisesti. Aina ne hĂ€mmentyvĂ€t kun ei provosoidu niiden ilkeistĂ€ sanoista.  -eri

Vierailija
16280/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhelin on tietysti vaaleanpunainen 💞

LÀhetÀtkö WA-viestin?

Ketju on lukittu.