Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16261/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltava oman elämänsä yksinäinen soturi ja urheasti mentävä pimeän läpi.

Vierailija
16262/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt. Kyllä nyt alkaa olemaan aika selvää että mun kaivattu joko ei ole täällä, tai sitten hän ei halua mitään mun kanssa. Kunnioitan päätöstään vaikka kipeältä tuntuu. Hän on mulle kuitenkin maailman tärkein ihminen ja sellaisena pysyy. Tsempit muille kanssa kaipaajille, ja yrittäkää siistiä viestejänne. Ei näitä ole harhoissa kiva lukea, vaan päin vastoin ahdistus on se päällimmäinen tunne jonka palstan lukeminen saa aikaiseksi. Illalla taas terveiset, mutta jo tässä vaiheessa kaikille hyvät viikonloput.

Kalle

Tsemppiä ja ota yhteys oikeassa elämässä siihen kaivattuun, sillä se selkiää

Joo näin se on. Yritin tuossa piipittää että aiemmin kun täällä kävi, niin monia viestejä olisi ollut kiva omia, mutta nykyään tilanne on aivan päin vastainen ja toivoa ettei ne oo kaivatulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16263/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllä suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkävihainen tai jää kyräilemään hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkä rähjää turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, että vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytää lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellä, jos metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitään hyvää aikaiseksi missään, ikinä. Häiritseekö vessan kannen väärä asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sängyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltä, kun kerran huomasit ne ja ne sinua häiritsevät. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitää myös antaa aikaa. Isot laivat kääntyvät hitaasti, eikä koiriakaan kouluteta kepillä vaan herkuilla.

On ihan ok hermostua, sanoa tiukasti ja vaikka huutaa ja kirotakin, mutta ei ole ok lyödä vyön alle eli että esim. haukut toisen rumaksi tai tyhmäksi. 

Vierailija
16264/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinä riidellä, korkeintaan vähän nahistellaan joskus

Suhteessa on myös tärkeää osata ja uskaltaa riidellä, kuitenkin niin ettei hylkää toista.

Miksi? On sellasiakin pareja, jotka ei ikinä riitele

Ei ole. Ainoat ketkä tiedän erosivat. Ei ole terveen suhteen merkki ettei riitele. 

Toi on vaan teidän selitys jotka huudatte kurkku suorana toisillenne ja pidätte sitä normaalina! 

Vierailija
16265/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan myös sut, en vastaa, koska et ole hän

Tunnistin koska tosielämän estot ja niistä lällättely täällä seuraavana päivänä.

Lapsellista.

Lääkitys voisi auttaa harhoihin

Harhaa tai ei, näin kävi.

Vierailija
16266/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinä riidellä, korkeintaan vähän nahistellaan joskus

Suhteessa on myös tärkeää osata ja uskaltaa riidellä, kuitenkin niin ettei hylkää toista.

Mä mieluummin neuvottelisin ja keskustelisin kuin riitelisin.

Senkin lasken riitelyksi, tosin ihan tervehenkiseksi. Tätä varmasti joku tuossa tarkoitti aiemmin kun sanoi että riitely on ihan hyvä asia. Sivusta.

Vierailija
16267/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, onko kaivattusi enemmän tyyppiä rempseä rohkea rivo-riitta vai enemmänkin hiljainen hissukka arkajalka?

Rempseistäkin naisista tulee hiljaisia hissukoita, jos ihastuvat muhun.

Vierailija
16268/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä asia.

Vierailija
16269/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvä samppanja  käy. 

Mulle on jätetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D 

Vierailija
16270/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukataan ja loukkaannutaan 🌋

Kaipaan ennemmin rentoa ja hyväntuulista meininkiä. 

Olenkin rikottu ja häiriintynyt.

Ja käytät sitä tekosyynä perseilylle?

Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiä ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.

Kohtele heitä normaalisti vaikka he eivät kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.

Vierailija
16271/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiä ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.

Eli jos käyttäydyt huonosti ja sinulle vastataan tähän käytökseen niin käyttäydyt edelleenkin vain huonosti?

Ja jos tuntee etkä siedä sitä ja miellät sen huonoksi kohteluksi niin oikuttelet takaisin oikeudetta?

Vierailija
16272/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan ok hermostua, sanoa tiukasti ja vaikka huutaa ja kirotakin, mutta ei ole ok lyödä vyön alle eli että esim. haukut toisen rumaksi tai tyhmäksi. 

Samaa mieltä. Asioista voi riidellä mutta tuollainen toisen haukkuminen esimerkiksi just rumaksi tai tyhmäksi riidellessä kertois mulle että nyt olen idiootin kanssa suhteessa. Ei vois jatkaa. 

Vierailija
16273/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllä suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkävihainen tai jää kyräilemään hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkä rähjää turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, että vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytää lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellä, jos metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitään hyvää aikaiseksi missään, ikinä. Häiritseekö vessan kannen väärä asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sängyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltä, kun kerran huomasit ne ja ne sinua häiritsevät. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitää myös antaa aikaa. Isot laivat kääntyvät hitaasti,

Saa lyödä vyön alle jos se on totuus ihmisestä että on ruma tai tyhmä ihminen. Joskus tälläinenkin havahduttaminen on tarpeellista tehdä.

Vierailija
16274/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia terveisiä tänään! 

Vierailija
16275/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeä asia.

Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, että ollaan täällä toisiamme varten, eikä kenenkään tarvitse jaksaa yksin. Ja että se tärkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeän läpi.

Vierailija
16276/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkää riitelyä. Todennut, ettei näillä ole kaikki palaset kohdallaan. 

Vierailija
16277/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeä asia.

Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, että ollaan täällä toisiamme varten, eikä kenenkään tarvitse jaksaa yksin. Ja että se tärkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeän läpi.

Ymmärrän. Joskus ihmisen vain täytyy kulkea yksin pimeän läpi, se voi olla parhain, turvallisin sekä edullisin vaihtoehto. Ts. tarkoitus.

Vierailija
16278/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde asiantuntijat vauhdissa. Periaatteessa osataan mut käytännössä ei esimerkkiä omasta elämästä 🤦 hitto mitä sheisseä täällä taas.

Jos mä päädyn yhteen jonkun kanssa, niin .. .. en halua siitä _kokemusta_ tai esimerkkiä vaan jotain muuta. 

Mut en ookaan tänään kirjoitellut täällä, niin ei silleen mua nyt koske! Tässä on ollut nyt niin paljon kaikkea, et jäänyt vähän palsta vähemmälle ja hybä niin :) 

Vierailija
16279/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtele heitä normaalisti vaikka he eivät kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.

On kaikille ilkeilijöille oikein, ettei lähde siihen mukaan vaan kohtelee normaalisti tai asiallisesti. Aina ne hämmentyvät kun ei provosoidu niiden ilkeistä sanoista.  -eri

Vierailija
16280/22554 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on tietysti vaaleanpunainen 💞

Lähetätkö WA-viestin?

Ketju on lukittu.