Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt. KyllÀ nyt alkaa olemaan aika selvÀÀ ettÀ mun kaivattu joko ei ole tÀÀllÀ, tai sitten hÀn ei halua mitÀÀn mun kanssa. Kunnioitan pÀÀtöstÀÀn vaikka kipeÀltÀ tuntuu. HÀn on mulle kuitenkin maailman tÀrkein ihminen ja sellaisena pysyy. Tsempit muille kanssa kaipaajille, ja yrittÀkÀÀ siistiÀ viestejÀnne. Ei nÀitÀ ole harhoissa kiva lukea, vaan pÀin vastoin ahdistus on se pÀÀllimmÀinen tunne jonka palstan lukeminen saa aikaiseksi. Illalla taas terveiset, mutta jo tÀssÀ vaiheessa kaikille hyvÀt viikonloput.
Kalle
TsemppiÀ ja ota yhteys oikeassa elÀmÀssÀ siihen kaivattuun, sillÀ se selkiÀÀ
Joo nÀin se on. Yritin tuossa piipittÀÀ ettÀ aiemmin kun tÀÀllÀ kÀvi, niin monia viestejÀ olisi ollut kiva omia, mutta nykyÀÀn tilanne on aivan pÀin vastainen ja toivoa ettei ne oo kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.
On ihan ok hermostua, sanoa tiukasti ja vaikka huutaa ja kirotakin, mutta ei ole ok lyödÀ vyön alle eli ettÀ esim. haukut toisen rumaksi tai tyhmÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus
Suhteessa on myös tÀrkeÀÀ osata ja uskaltaa riidellÀ, kuitenkin niin ettei hylkÀÀ toista.
Miksi? On sellasiakin pareja, jotka ei ikinÀ riitele
Ei ole. Ainoat ketkÀ tiedÀn erosivat. Ei ole terveen suhteen merkki ettei riitele.
Toi on vaan teidÀn selitys jotka huudatte kurkku suorana toisillenne ja pidÀtte sitÀ normaalina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan myös sut, en vastaa, koska et ole hÀn
Tunnistin koska tosielÀmÀn estot ja niistÀ lÀllÀttely tÀÀllÀ seuraavana pÀivÀnÀ.
Lapsellista.
LÀÀkitys voisi auttaa harhoihin
Harhaa tai ei, nÀin kÀvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus
Suhteessa on myös tÀrkeÀÀ osata ja uskaltaa riidellÀ, kuitenkin niin ettei hylkÀÀ toista.
MĂ€ mieluummin neuvottelisin ja keskustelisin kuin riitelisin.
Senkin lasken riitelyksi, tosin ihan tervehenkiseksi. TÀtÀ varmasti joku tuossa tarkoitti aiemmin kun sanoi ettÀ riitely on ihan hyvÀ asia. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, onko kaivattusi enemmÀn tyyppiÀ rempseÀ rohkea rivo-riitta vai enemmÀnkin hiljainen hissukka arkajalka?
RempseistÀkin naisista tulee hiljaisia hissukoita, jos ihastuvat muhun.
Vierailija kirjoitti:
On oltava oman elÀmÀnsÀ yksinÀinen soturi ja urheasti mentÀvÀ pimeÀn lÀpi.
SelkeÀ asia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvÀ samppanja kÀy.
Mulle on jÀtetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukataan ja loukkaannutaan đ
Kaipaan ennemmin rentoa ja hyvÀntuulista meininkiÀ.
Olenkin rikottu ja hÀiriintynyt.
Ja kÀytÀt sitÀ tekosyynÀ perseilylle?
Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiÀ ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.
Kohtele heitÀ normaalisti vaikka he eivÀt kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiÀ ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.
Eli jos kÀyttÀydyt huonosti ja sinulle vastataan tÀhÀn kÀytökseen niin kÀyttÀydyt edelleenkin vain huonosti?
Ja jos tuntee etkÀ siedÀ sitÀ ja miellÀt sen huonoksi kohteluksi niin oikuttelet takaisin oikeudetta?
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok hermostua, sanoa tiukasti ja vaikka huutaa ja kirotakin, mutta ei ole ok lyödÀ vyön alle eli ettÀ esim. haukut toisen rumaksi tai tyhmÀksi.
Samaa mieltÀ. Asioista voi riidellÀ mutta tuollainen toisen haukkuminen esimerkiksi just rumaksi tai tyhmÀksi riidellessÀ kertois mulle ettÀ nyt olen idiootin kanssa suhteessa. Ei vois jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti,
Saa lyödÀ vyön alle jos se on totuus ihmisestÀ ettÀ on ruma tai tyhmÀ ihminen. Joskus tÀllÀinenkin havahduttaminen on tarpeellista tehdÀ.
Omituisia terveisiÀ tÀnÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SelkeÀ asia.
Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, ettÀ ollaan tÀÀllÀ toisiamme varten, eikÀ kenenkÀÀn tarvitse jaksaa yksin. Ja ettÀ se tÀrkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeÀn lÀpi.
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SelkeÀ asia.
Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, ettÀ ollaan tÀÀllÀ toisiamme varten, eikÀ kenenkÀÀn tarvitse jaksaa yksin. Ja ettÀ se tÀrkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeÀn lÀpi.
YmmÀrrÀn. Joskus ihmisen vain tÀytyy kulkea yksin pimeÀn lÀpi, se voi olla parhain, turvallisin sekÀ edullisin vaihtoehto. Ts. tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Suhde asiantuntijat vauhdissa. Periaatteessa osataan mut kĂ€ytĂ€nnössĂ€ ei esimerkkiĂ€ omasta elĂ€mĂ€stĂ€ đ€Š hitto mitĂ€ sheisseĂ€ tÀÀllĂ€ taas.
Jos mÀ pÀÀdyn yhteen jonkun kanssa, niin .. .. en halua siitÀ _kokemusta_ tai esimerkkiÀ vaan jotain muuta.
Mut en ookaan tÀnÀÀn kirjoitellut tÀÀllÀ, niin ei silleen mua nyt koske! TÀssÀ on ollut nyt niin paljon kaikkea, et jÀÀnyt vÀhÀn palsta vÀhemmÀlle ja hybÀ niin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtele heitÀ normaalisti vaikka he eivÀt kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.
On kaikille ilkeilijöille oikein, ettei lÀhde siihen mukaan vaan kohtelee normaalisti tai asiallisesti. Aina ne hÀmmentyvÀt kun ei provosoidu niiden ilkeistÀ sanoista. -eri
Puhelin on tietysti vaaleanpunainen đ
LÀhetÀtkö WA-viestin?