Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16221/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon syöny joulukalenterista jo neljÀn luukun sisÀllön, mua ei ole luotu noudattamaan sÀÀntöjÀ

HyvÀ. SiinÀ tapauksessa voit varmaan lÀhestyÀ kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sÀÀntöjÀ ;)

LĂ€hestyin jo kauan aikaa sitten, ei vaan menny ihan putkeen😀

Kuinka kauan sitten?

Vierailija
16222/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jumalan valittu.

Sama.

Toteutuksessa on vain pieni ongelma.

Joo tÀÀllÀ ne jumalan valitit lorvii mammapalstalla

Kuten sinÀ!

En olekaan sanonut olevani jumalan valittu. Ihan tavallinen lorvija olen 

Okei voitit

TiedÀn. Voitan aina vaikken ole edes jumalan valittu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16223/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon syöny joulukalenterista jo neljÀn luukun sisÀllön, mua ei ole luotu noudattamaan sÀÀntöjÀ

HyvÀ. SiinÀ tapauksessa voit varmaan lÀhestyÀ kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sÀÀntöjÀ ;)

Kuinka kauan sitten?

Suoralla viestillĂ€ -21 

Vierailija
16224/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ aiot seuraavaksi?

LĂ€hteĂ€ punttikselle. 

Vierailija
16225/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lopettaa ketjuilun pysyvÀsti.

Kuka estÀÀ?

Vierailija
16226/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lopettaa ketjuilun pysyvÀsti.

Kuka estÀÀ?

Kaipaus?

/sivusta 

Vierailija
16227/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun kaivon pohja tulee vastaan ja kohdellaan huonosti niin kyllÀ minÀ ainakin saatan sitten jopa huutaa. Tosin hyvin harvoin. Mutta se on sillÀ tavalla ettÀ pelleily loppuu jossakin kohden; hyvÀllÀ tai sitten pahalla. On joitakin raja-aitoja joita ei kannata ylittÀÀ vaikka se niin houkuttelevalta toisesta tuntuisikin.

Vierailija
16228/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos olit vÀlit kaivattuun, niin mahtaiskohan sitÀ tÀÀllÀ enÀÀ roikkua? Vai tulisiko tÀnne sitten vaan purkamaan kaiken rakkauden, jota ei uskalla ÀÀneen sanoa? Mut kyl mÀkin haluaisin tÀstÀ ketjusta pois. VÀlillÀ pelottaa lukea nÀitÀ kirjoituksia.

Vierailija
16229/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan myös sut, en vastaa, koska et ole hÀn

Tunnistin koska tosielÀmÀn estot ja niistÀ lÀllÀttely tÀÀllÀ seuraavana pÀivÀnÀ.

Lapsellista.

Vierailija
16230/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole kyllÀ koskaan tÀssÀ ketjussa pelottanut :D ! Kaikkea vielÀ.

Vierailija
16231/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ aiot seuraavaksi?

Rauhoittaa mielen

Vierailija
16232/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta yritystÀ vaan sitten. Sivusta.

Vierailija
16233/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traumoista voi parantua.

KyllĂ€ voi. ElÀÀ tĂ€ysin pĂ€ihteetöntĂ€ elĂ€mÀÀ. Ja kohdella muita hyvin. Puhua avoimesti ja rehellisesti. Ei juokse karkuun ihmisiĂ€, tilanteita tai omia tunteita. Ottaa vastuu omasta elĂ€mĂ€stĂ€. 

Vierailija
16234/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten virhe on se, ettĂ€ menevĂ€t pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivĂ€t tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennĂ€ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestĂ€ sitten Ă€rsyttÀÀ joka pĂ€ivĂ€ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseĂ€. Eroottinen jĂ€nnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymĂ€tön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Traumaattinen mies ei kestĂ€ vahvaa, itsenĂ€istĂ€ ja itseÀÀn ilmaisevaa naista. 

EhkĂ€ noinkin, mutta moni pĂ€smĂ€röivĂ€, passiivis-aggressiivinen, nalkuttava ja toksinen nainen pitÀÀ itseÀÀn vain vahvana ja itsenĂ€isenĂ€ naisena. SitĂ€ voi olla vahva, reipas, tavoitteellinen ym., mutta silti lempeĂ€, toistakin kannustava ja arvostava, neuvotteleva eikĂ€ vaativa ja saneleva. Tunnen muutamia tĂ€llaisia uranaisia, jotka itse ovat vahvoja suorittajia mutta eivĂ€t silti ollenkaan pĂ€smĂ€röiviĂ€ luonteita. Se on oikeasti tosi arvostettavaa ja harvinaista, niin miehissĂ€ kuin naisissa. Suuri sielu ikÀÀn kuin kasvaa ja avautuu joka suuntaan. Vahvuus ei ole sitĂ€, ettĂ€ nĂ€kee esim. omien siivousstandardiensa olevan jokin universaali totuus, johon koko muun perheen pitÀÀ vaan alistua. 

Vierailija
16235/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ viiniÀ ostaisit minulle nainen lahjaksi?

MinÀ toisin sinulle lahjaksi esim. Francois et Julien Pinon Silex Noir -pullon.

Vierailija
16236/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No johan nyt. KyllÀ nyt alkaa olemaan aika selvÀÀ ettÀ mun kaivattu joko ei ole tÀÀllÀ, tai sitten hÀn ei halua mitÀÀn mun kanssa. Kunnioitan pÀÀtöstÀÀn vaikka kipeÀltÀ tuntuu. HÀn on mulle kuitenkin maailman tÀrkein ihminen ja sellaisena pysyy. Tsempit muille kanssa kaipaajille, ja yrittÀkÀÀ siistiÀ viestejÀnne. Ei nÀitÀ ole harhoissa kiva lukea, vaan pÀin vastoin ahdistus on se pÀÀllimmÀinen tunne jonka palstan lukeminen saa aikaiseksi. Illalla taas terveiset, mutta jo tÀssÀ vaiheessa kaikille hyvÀt viikonloput.

Kalle

Vierailija
16237/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllÀ koskaan tÀssÀ ketjussa pelottanut :D ! Kaikkea vielÀ.

Joo ei kyllĂ€ tippaakaan pelottavaa, ja toki hyvĂ€ niin. Aikamoisen lame ass partyt, mut mieluummin silti lame ass kuin pelottava xD 

Vierailija
16238/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ viiniÀ ostaisit minulle nainen lahjaksi?

MinÀ toisin sinulle lahjaksi esim. Francois et Julien Pinon Silex Noir -pullon.

EhkÀ toisin sinulle Clos des Papes Chateauneuf du Pape tai vastaavaa. Riippuu joutuisiko sen tilaamaan.

Vierailija
16239/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan myös sut, en vastaa, koska et ole hÀn

Tunnistin koska tosielÀmÀn estot ja niistÀ lÀllÀttely tÀÀllÀ seuraavana pÀivÀnÀ.

Lapsellista.

LÀÀkitys voisi auttaa harhoihin

Vierailija
16240/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten virhe on se, ettĂ€ menevĂ€t pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivĂ€t tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennĂ€ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestĂ€ sitten Ă€rsyttÀÀ joka pĂ€ivĂ€ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseĂ€. Eroottinen jĂ€nnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymĂ€tön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Traumaattinen mies ei kestĂ€ vahvaa, itsenĂ€istĂ€ ja itseÀÀn ilmaisevaa naista. 

Minun mielestÀ tÀmÀ lietsoo vain riitaa. HeitellÀÀn lauseita edes takaisin ja juuri se viime sivuilla puhuttu viha ja suuttumus syttyy.

Taisi tuo yksi kirjoittaja esimerkissÀÀn kÀyttÀÀ miestÀ joka Valitsee alistuvan naisen. Ei ollut kyse siitÀ ettei kestÀisi muuta. Ja esimerkissÀ myös nainen vakitsee vÀÀrÀn miehen. Kumpikaan ei siis ole toista pahempi. EivÀt vain tiedÀ mitÀ tekevÀt.

Sivusta

Ketju on lukittu.