Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16181/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin susta pienessÀ hiprakassa mun eksÀlle. Ei ollut hyvÀ idea.

MitĂ€ ?!!!! KeneltĂ€ tĂ€mĂ€ ??? 

Minulta. Haittaakse?

Anna etukirjain, tunniste, keneltÀ, ei haittaa, tÀllÀ sit mentÀvÀ mut kauanko menee ettÀ mun exÀ tietÀÀ ?!! Tunniste nyt ja ÀkkiÀ kiitos

Vierailija
16182/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt tekemÀÀn töitÀ. Nukuin, ja olo on rauhallisempi. Arvasin reaktiosi. Menet kauas, kun tarvitsisin kuuntelijaa ja tukijaa. Olen tottunut siihen ja oppinut kestÀmÀÀn pahimman omin avuin, mutta toivoisin, ettÀ asia voisi olla toisin. Haluaisin tietÀÀ, miksi reagoit niin? Miksi vetÀydyt, kun toinen tarvitsisi apua? Kuunteleeko sinua kukaan, kun tilanne on pÀÀllÀ? Puhutko ylipÀÀnsÀ vai kÀrvisteletkö yksin?

MitĂ€ kautta otit yhteyttĂ€? 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16183/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta. Haittaakse?

Anna etukirjain, tunniste, keneltÀ, ei haittaa, tÀllÀ sit mentÀvÀ mut kauanko menee ettÀ mun exÀ tietÀÀ ?!! Tunniste nyt ja ÀkkiÀ kiitos

Tuskinpa meidĂ€n eksĂ€t tuntee toisiaan. 

Vierailija
16184/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt tekemÀÀn töitÀ. Nukuin, ja olo on rauhallisempi. Arvasin reaktiosi. Menet kauas, kun tarvitsisin kuuntelijaa ja tukijaa. Olen tottunut siihen ja oppinut kestÀmÀÀn pahimman omin avuin, mutta toivoisin, ettÀ asia voisi olla toisin. Haluaisin tietÀÀ, miksi reagoit niin? Miksi vetÀydyt, kun toinen tarvitsisi apua? Kuunteleeko sinua kukaan, kun tilanne on pÀÀllÀ? Puhutko ylipÀÀnsÀ vai kÀrvisteletkö yksin?

MitĂ€ kautta otit yhteyttĂ€? 

Ok. Ei ole edes halua.

Vierailija
16185/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen suhde ois ihana, jossa ei ikinÀ riidellÀ, korkeintaan vÀhÀn nahistellaan joskus

Asioista voi puhua rakentavasti eikÀ tarvitse huutaa ja mekastaa tunnekuohuissaan.

Vierailija
16186/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta. Haittaakse?

No hyvÀ ettei, meidÀn tuntee, ei saa sÀikytellÀ!!! Prkle kun meinasin paskoa housuun.

Vierailija
16187/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ketjun keskustelujen jĂ€lkeen kaipaan sinua nainen. 🐈🐕

Vierailija
16188/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukataan ja loukkaannutaan 🌋

Kaipaan ennemmin rentoa ja hyvĂ€ntuulista meininkiĂ€. 

Olenkin rikottu ja hÀiriintynyt.

Vierailija
16189/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta. Haittaakse?

No hyvÀ ettei, meidÀn tuntee, ei saa sÀikytellÀ!!! Prkle kun meinasin paskoa housuun.

Sori ei ollut tarkotus pelÀstyttÀÀ

Vierailija
16190/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin lopettaa ketjuilun pysyvÀsti.

Vierailija
16191/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kÀytÀt sitÀ tekosyynÀ perseilylle?

Vierailija
16192/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan kyllÀ suuttuessani sanoa pahasti, joten pystyn olemaan vaan suurisieluisen ihmisen kanssa, joka ei ole pitkÀvihainen tai jÀÀ kyrÀilemÀÀn hetken pikaistuksissa sanottua. Olen kuitenkin perusluonteeltani rauhallinen enkÀ rÀhjÀÀ turhasta. En raivostu helpolla, mutta jos toinen ei sanomisesta huolimatta anna olla, niin sitten annan palaa. Moni nainen tekee miehen kanssa sen virheen, ettÀ vain jatkaa ja jatkaa vaikka toinen pyytÀÀ lopettamaan. Jos toimii niin, niin ei kannata ihmetellÀ, jos metsÀ vastaa niin kuin sinne huudetaan. Nalkuttamalla ei saa mitÀÀn hyvÀÀ aikaiseksi missÀÀn, ikinÀ. HÀiritseekö vessan kannen vÀÀrÀ asento? Olet jo iso tyttö, joten laita se ihan itse mieleiseesi asentoon. Onko sÀngyn alla villakoiria? No putsaa ne pois sieltÀ, kun kerran huomasit ne ja ne sinua hÀiritsevÀt. Kaikissa organisaatioissa muutoksiin pitÀÀ myös antaa aikaa. Isot laivat kÀÀntyvÀt hitaasti, eikÀ koiriakaan kouluteta kepillÀ vaan herkuilla.

Minua Ă€rsyttÀÀ vain tuonkaltaiset indivitualistit, jotka eivĂ€t huomioi sitĂ€ kumppania tai työkaveria, olkoon se sitten mies tai nainen. Oikeaoppisesti wc: n molemmat kannet pidetÀÀn alhaalla eli kansi kiinni aina paitsi asioinnin yhteydessĂ€ ettei bakteerit leviĂ€ asioinnin jĂ€lkeen. 

Vierailija
16193/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NiinpĂ€, ja rahafengsuit menee huonoks jos on pytyn kansi auki. Muistakaa sulkea niin vauraus tulee tilaamatta.😌

Vierailija
16194/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten virhe on se, ettĂ€ menevĂ€t pillun saamisen takia yhteen sellaisen naisen kanssa, jota eivĂ€t tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestÀÀn arvosta. Aggressiivinen ja dominoiva mies saattaa esim. mennĂ€ yhteen naisen kanssa, joka on alistuva hissukka. MiestĂ€ sitten Ă€rsyttÀÀ joka pĂ€ivĂ€ se, ettei se "oma" nainen ole itsevarma ja rempseĂ€. Eroottinen jĂ€nnite jÀÀ puuttumaan, ja kumpikin osapuoli on tyytymĂ€tön ja jÀÀ suhteeseen vain tottumuksen, lasten tai talolainan takia. 

Traumaattinen mies ei kestĂ€ vahvaa, itsenĂ€istĂ€ ja itseÀÀn ilmaisevaa naista. 

Vierailija
16195/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ voin rakastaa sut ehjÀksi. Oikeastaan Jumala tekee sen paremmin mut ihminen tarttee jonkun jolla on iho.

Vierailija
16196/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Traumoista voi parantua.

Vierailija
16197/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toki voi valikoida viestit, joihin reagoi. Ottaa rusinat pullasta, niin vÀlttyy siltÀ, ettÀ elÀmÀssÀ on vaikeitakin asioita, jotka tarvitsisi kohdata.

Vierailija
16198/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monesta asiasta voi mua syyttÀÀ muttei siitÀ, etten olisi valmis kohtaamaan vaikeita asioita.

Vierailija
16199/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mies, onko kaivattusi enemmÀn tyyppiÀ rempseÀ rohkea rivo-riitta vai enemmÀnkin hiljainen hissukka arkajalka?

Vierailija
16200/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksei voi olla rohkea hiljainen hissukka 

Ketju on lukittu.