Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
Ota vakavasti mut, oon aiemminkin opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta
Toivottavasti saat jonkun, joka ymmÀrtÀÀ sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa ulkomaalaispanot/ laukeemisjutut
T
T/E?
Ei tÀÀllÀ kyllÀ kellÀÀn mitÀÀn ulkomaalaispanojuttuja ollut, mutta hullu-T kuvittelee aina omiaan.
KyllÀ tÀÀllÀ miehen kykenemÀttömyydestÀ laukeamaan/+ ulkomaalaisesta puhuttiin, erÀÀssÀ yhteydessÀ, ja vielÀ ettÀ tulisko kÀÀntÀjÀn avulla tÀmmöiselle sivustolle ulkomaalainen. Se niistÀ kuvitteluista. Tollo. Sivusta
Niin, ja tollo kÀÀntÀÀ suomea osaamattoman ihastuksen "ulkomaalaispanoksi"? :D Ei kait siinÀ! Mites ne teidÀn suomalaispanot joista jauhatte koko ajan ketjussa?
MikÀ jankkaaja edes takertuu tÀhÀn ap viestiin, kuuleman mukaan menee yhdelle ainoalle irl kontaktille, joka on palstalla myös, tiedoksi, ei palstalaisille. sivusta
Iltaterkut sille yhdelle tyypille. Nopealla vilkaisulla huomaa, ettÀ ketjun taso on taas ollut heikkolaatuinen, joten muistathan, ettei mikÀÀn ikÀvÀ viesti ole minulta.
HymyilyttÀÀđRauhaa ja rakkautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Badass mystic around?
Maybe
I can just tell it from your eyes
Vierailija kirjoitti:
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
Ota vakavasti mut, oon aiemminkin opettanut.
Korjaan. Kaikkien nÀhden.
Hyvinvointia luodaan tekemÀllÀ oikein ja hyvÀÀ, ei vÀÀrin ja pahaa.
VÀÀrin tekemÀllÀ tosin fiksuimmat oppivat nopeasti lisÀÀ. On hyvÀ löytÀÀ myös positiivisia asioita ikÀvistÀkin asioista, jos vain mahdollista.
Opetustuokio on pÀÀttynyt. HyvÀÀ iltaa kaikille.
đ©đ«đ„đ§ĄđšđŒđ«
KyllÀ musta olis jo pitÀnyt tulla jotain jos olisi tullakseen. Turhaa resurssien haaskaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tÀmÀ paska taitaa taas riittÀÀ.
Joo, tÀÀllÀ kÀy harvinaisen typeriÀ ja harhaisia ihmisiÀ. Kuvittelevat toisten ihastuksetkin "panoiksi", joista sitten harhoissaan infoilevat muita, ettÀ "ei multa" xD
Muutama omii jokaisen viestin joka vaan on mieheltĂ€.KyllĂ€ se nyt jotenkin sovitetaan omiin kuvioihin.đenkĂ€ vĂ€itĂ€ ,ettĂ€ tĂ€mĂ€ on.
sivusta
Aika harvoin lukee suoraan aloitus viestissĂ€ tai muussakaan mieheltĂ€ tÀÀllĂ€ đ€Ł mihin perustat vĂ€itteesi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tÀmÀ paska taitaa taas riittÀÀ.
Joo, tÀÀllÀ kÀy harvinaisen typeriÀ ja harhaisia ihmisiÀ. Kuvittelevat toisten ihastuksetkin "panoiksi", joista sitten harhoissaan infoilevat muita, ettÀ "ei multa" xD
Muutama omii jokaisen viestin joka vaan on mieheltĂ€.KyllĂ€ se nyt jotenkin sovitetaan omiin kuvioihin.đenkĂ€ vĂ€itĂ€ ,ettĂ€ tĂ€mĂ€ on.
sivusta
Aika harvoin lukee suoraan aloitus viestissĂ€ tai muussakaan mieheltĂ€ tÀÀllĂ€ đ€Ł mihin perustat vĂ€itteesi. Sivusta
MietipÀ sinÀ sitÀ.
Muistan, kun olin Liisa Ihmemaassa. Oltiin kuin ylÀasteelta suoraan.
KerÀsin ne kaikki talteen kun luulin niitÀ onnenmurusiksi, meneekö tÀssÀ vielÀ kauan mulla on kiire tulla onnelliseksi.
Ja lisÀÀn vielÀ ettÀ kaikki eivÀt ymmÀrrÀ luovaa puhetta.
Olethan kuitenkin tarkkana siitÀkin mitÀ luet ja opiskelet sillÀ jotkut opettavat asioita vÀÀrin.
Tarinat saavat rönsyillÀ enemmÀn eikÀ niiden tarvitse pohjautua realismiin kuten elÀmÀn asioiden kuuluu pohjautua.
Muista aina realismi pohjalla jotta sÀilytÀt todellisuudentajusi paremmin.
Joskus sanoin, ettÀ sitte kun et enÀÀ jaksa mua: heitÀ se tieto viimeisellÀ tunnilla.Tuplailmoituksena ja tunnisteilla varustettuna.
Vierailija kirjoitti:
KerÀsin ne kaikki talteen kun luulin niitÀ onnenmurusiksi, meneekö tÀssÀ vielÀ kauan mulla on kiire tulla onnelliseksi.
Viestit?
sivusta