Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun olin Liisa Ihmemaassa. Oltiin kuin ylÀasteelta suoraan.
MinÀkin koin jonkinlaisen Liisa Ihmemaassa tunteen...
Vierailija kirjoitti:
EthÀn omi mitÀÀn ikÀviÀ viestejÀ. Kirjoitan vain ikÀvÀn suuresta kaipuusta lÀhellesi. Ajattelen sinua.
Harppaan niiden yli, mutta ikÀvöin niin. HyviÀ öitÀ.
Vierailija kirjoitti:
G: minÀ vuonna ja missÀ kuussa tapasit kaivattusi? Aloitan 2/2016
Syksy -23 kaksi vuotta sitten
Olin ensin ennen tytÀrtÀni, muista se.
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle. IkÀvöin sua.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun olin Liisa Ihmemaassa. Oltiin kuin ylÀasteelta suoraan.
Kuulostaa kivalle.
Vttu ettÀ oli kivaa eilen! Olisitpa ollut mukana, olisit tykÀnnyt.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ vittua :D sivu
Vierailija kirjoitti:
Jees
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Ja lisÀÀn vielÀ ettÀ kaikki eivÀt ymmÀrrÀ luovaa puhetta.
Olethan kuitenkin tarkkana siitÀkin mitÀ luet ja opiskelet sillÀ jotkut opettavat asioita vÀÀrin.
Tarinat saavat rönsyillÀ enemmÀn eikÀ niiden tarvitse pohjautua realismiin kuten elÀmÀn asioiden kuuluu pohjautua.
Muista aina realismi pohjalla jotta sÀilytÀt todellisuudentajusi paremmin.
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu tosi lamaantunut ihminen. Muistan jo kerhossa kuinka muka leikin jolloin tyhmillÀ pikkukarhuilla kotia. Kun piti nyt tÀyttÀÀ aikaa jotenkin. Oikeesti olisin vaan halunnu möllöttÀÀ paikallani.
MinÀ tykkÀsin olla yksin, mutta aina pakotettiin leikkimÀÀn muitten kersojen kanssa. NykyÀÀn elÀn mieluummin haavemaailmassa kuin tapailen ihmisiÀ, jotka ei kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu tosi lamaantunut ihminen. Muistan jo kerhossa kuinka muka leikin jolloin tyhmillÀ pikkukarhuilla kotia. Kun piti nyt tÀyttÀÀ aikaa jotenkin. Oikeesti olisin vaan halunnu möllöttÀÀ paikallani.
Jos on oikeasti tuollainen, niin haittaako se? Vai kÀrsitkö siitÀ jotenkin?
Mulla lamaannus on merkki siitÀ, ettÀ on joku pahasti hÀtÀnÀ, mutta jollekin sellainen passiivisuus voi olla perusolemus eikÀ niinkÀÀn lamaannusta?
Haluaisin istua sun sylissÀ hetkestÀ huumautuneena ja laittaa aivot hetkeksi pois pÀÀltÀ
Vierailija kirjoitti:
MikÀ jankkaaja edes takertuu tÀhÀn ap viestiin, kuuleman mukaan menee yhdelle ainoalle irl kontaktille, joka on palstalla myös, tiedoksi, ei palstalaisille. sivusta
SinÀ ilmeisesti tykkÀÀt, kun joku harhainen sekoboltsi ottaa sinun ihastuksesi juttuihinsa ja nimittelee panoksi :)
EipÀ tuolla oikeasti tietenkÀÀn mitÀÀn vÀliÀ, kun tÀmÀ on vain tÀllainen palsta, mutta aika epÀkohteliasta tuollainen kÀytös on!
Koitahan nyt pÀÀttÀÀ mistĂ€ vĂ€ittelet, ulkomaalais ja laukeemis viestejĂ€ oli paljon, joten miks otit niin henkilökohtaisesti, ei se sinuun kohdistunut, ja alunperin vĂ€itit ettei mitÀÀn kyseisiĂ€ aloituksia tai viestejĂ€ aiheesta ole olemassakaan, apeen kuvitelmaa oli, joten kukahan se sekoboltsi on đ
Tai luokkaretkellÀ mua vaan vitutti kun piti nousta ulos bussista. En oikeen ymmÀrtÀny mitÀ tekisin huvipuistossa. Jotenkin vaikea tÀyttÀÀ vapaamuotoista aikaa mitenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu lusittu ja ketjuun palattu. Miten jaksaa mennÀ sosiaalisiin töihin huomenna, kun koko viikonloppu ollut yhtÀ sosialisointia? Kaivattu vois etsiÀ mut kÀsiinsÀ ja tulla antamaan voimauttavan halin. <3 ww
Tule hakemaan. Ei oo jÀrin voimaantunut olo, mutta halin voin antaa koska vaan <3 naisenpuolikas
Vierailija kirjoitti:
Miten meidÀn kÀy?
Sen ajatteleminen vie minulta toimintakyvyn.
TÀÀllÀ ois, sen kun istahdat vaan syliin