Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun olin Liisa Ihmemaassa. Oltiin kuin yläasteelta suoraan.
Minäkin koin jonkinlaisen Liisa Ihmemaassa tunteen...
Vierailija kirjoitti:
Ethän omi mitään ikäviä viestejä. Kirjoitan vain ikävän suuresta kaipuusta lähellesi. Ajattelen sinua.
Harppaan niiden yli, mutta ikävöin niin. Hyviä öitä.
Vierailija kirjoitti:
G: minä vuonna ja missä kuussa tapasit kaivattusi? Aloitan 2/2016
Syksy -23 kaksi vuotta sitten
Olin ensin ennen tytärtäni, muista se.
Hyvää yötä ihanimmalle. Ikävöin sua.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun olin Liisa Ihmemaassa. Oltiin kuin yläasteelta suoraan.
Kuulostaa kivalle.
Vttu että oli kivaa eilen! Olisitpa ollut mukana, olisit tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua :D sivu
Vierailija kirjoitti:
Jees
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä että kaikki eivät ymmärrä luovaa puhetta.
Olethan kuitenkin tarkkana siitäkin mitä luet ja opiskelet sillä jotkut opettavat asioita väärin.
Tarinat saavat rönsyillä enemmän eikä niiden tarvitse pohjautua realismiin kuten elämän asioiden kuuluu pohjautua.
Muista aina realismi pohjalla jotta säilytät todellisuudentajusi paremmin.
Tämä ei minulta👋
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu tosi lamaantunut ihminen. Muistan jo kerhossa kuinka muka leikin jolloin tyhmillä pikkukarhuilla kotia. Kun piti nyt täyttää aikaa jotenkin. Oikeesti olisin vaan halunnu möllöttää paikallani.
Minä tykkäsin olla yksin, mutta aina pakotettiin leikkimään muitten kersojen kanssa. Nykyään elän mieluummin haavemaailmassa kuin tapailen ihmisiä, jotka ei kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu tosi lamaantunut ihminen. Muistan jo kerhossa kuinka muka leikin jolloin tyhmillä pikkukarhuilla kotia. Kun piti nyt täyttää aikaa jotenkin. Oikeesti olisin vaan halunnu möllöttää paikallani.
Jos on oikeasti tuollainen, niin haittaako se? Vai kärsitkö siitä jotenkin?
Mulla lamaannus on merkki siitä, että on joku pahasti hätänä, mutta jollekin sellainen passiivisuus voi olla perusolemus eikä niinkään lamaannusta?
Haluaisin istua sun sylissä hetkestä huumautuneena ja laittaa aivot hetkeksi pois päältä
Vierailija kirjoitti:
Mikä jankkaaja edes takertuu tähän ap viestiin, kuuleman mukaan menee yhdelle ainoalle irl kontaktille, joka on palstalla myös, tiedoksi, ei palstalaisille. sivusta
Sinä ilmeisesti tykkäät, kun joku harhainen sekoboltsi ottaa sinun ihastuksesi juttuihinsa ja nimittelee panoksi :)
Eipä tuolla oikeasti tietenkään mitään väliä, kun tämä on vain tällainen palsta, mutta aika epäkohteliasta tuollainen käytös on!
Koitahan nyt päättää mistä väittelet, ulkomaalais ja laukeemis viestejä oli paljon, joten miks otit niin henkilökohtaisesti, ei se sinuun kohdistunut, ja alunperin väitit ettei mitään kyseisiä aloituksia tai viestejä aiheesta ole olemassakaan, apeen kuvitelmaa oli, joten kukahan se sekoboltsi on 👍
Tai luokkaretkellä mua vaan vitutti kun piti nousta ulos bussista. En oikeen ymmärtäny mitä tekisin huvipuistossa. Jotenkin vaikea täyttää vapaamuotoista aikaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu lusittu ja ketjuun palattu. Miten jaksaa mennä sosiaalisiin töihin huomenna, kun koko viikonloppu ollut yhtä sosialisointia? Kaivattu vois etsiä mut käsiinsä ja tulla antamaan voimauttavan halin. <3 ww
Tule hakemaan. Ei oo järin voimaantunut olo, mutta halin voin antaa koska vaan <3 naisenpuolikas
Vierailija kirjoitti:
Miten meidän käy?
Sen ajatteleminen vie minulta toimintakyvyn.
Täällä ois, sen kun istahdat vaan syliin