Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun olin Liisa Ihmemaassa. Oltiin kuin ylÀasteelta suoraan.
Kuulostaa kivalle.
Kiva olikin. Siis samantyyppinen kohtaaminen meillÀ. Sivusta kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ jankkaaja edes takertuu tÀhÀn ap viestiin, kuuleman mukaan menee yhdelle ainoalle irl kontaktille, joka on palstalla myös, tiedoksi, ei palstalaisille. sivusta
SinÀ ilmeisesti tykkÀÀt, kun joku harhainen sekoboltsi ottaa sinun ihastuksesi juttuihinsa ja nimittelee panoksi :)
EipÀ tuolla oikeasti tietenkÀÀn mitÀÀn vÀliÀ, kun tÀmÀ on vain tÀllainen palsta, mutta aika epÀkohteliasta tuollainen kÀytös on!
Koitahan nyt pÀÀttÀÀ mistĂ€ vĂ€ittelet, ulkomaalais ja laukeemis viestejĂ€ oli paljon, joten miks otit niin henkilökohtaisesti, ei se sinuun kohdistunut, ja alunperin vĂ€itit ettei mitÀÀn kyseisiĂ€ aloituksia tai viestejĂ€ aiheesta ole olemassakaan, apeen kuvitelmaa oli, joten kukahan se sekoboltsi on đ
No ei ollut mitÀÀn "ulkomaalaispano"-viestejÀ. HÀn keksi sellaiset pÀÀstÀÀn.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Tai luokkaretkellÀ mua vaan vitutti kun piti nousta ulos bussista. En oikeen ymmÀrtÀny mitÀ tekisin huvipuistossa. Jotenkin vaikea tÀyttÀÀ vapaamuotoista aikaa mitenkÀÀn.
đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
MielellÀni avaisin sulle jÀlleen oven, jÀisin ruskeisiin silmiisi ja unohtaisin aivan kaiken muun. Miehelle.
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Olen varma susta. Oot syy kaikkiin mun helliin tunteisiin. Jos mulla on tÀssÀ maailmassa jokin tehtÀvÀ ja tarkoitus, niin se on olla sinun kanssasi.
TÀmÀ vaatii tunnisteita.
Naiselle, jonka toinen nimi alkaa H-kirjaimella. (Tunniste kaikille pettyville ja sydÀmistyneille, voitte alapeukuttaa)
Miten voit ottaa noi, olisin vÀÀntÀnyt tolta jo nopan solmuun irl. HÀivyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta
Toivottavasti saat jonkun, joka ymmÀrtÀÀ sinua
Mielummin jonkun joka rakastaa
TÀtÀ ketjua lukee aika monet, jotka ovat tunnistavinaan tuttujaan tÀÀltÀ. Vois selittÀÀ nÀitÀ sekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu lusittu ja ketjuun palattu. Miten jaksaa mennÀ sosiaalisiin töihin huomenna, kun koko viikonloppu ollut yhtÀ sosialisointia? Kaivattu vois etsiÀ mut kÀsiinsÀ ja tulla antamaan voimauttavan halin. <3 ww
Tule hakemaan. Ei oo jÀrin voimaantunut olo, mutta halin voin antaa koska vaan <3 naisenpuolikas
MissÀ oot?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
Ota vakavasti mut, oon aiemminkin opettanut.
MitÀ todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu tosi lamaantunut ihminen. Muistan jo kerhossa kuinka muka leikin jolloin tyhmillÀ pikkukarhuilla kotia. Kun piti nyt tÀyttÀÀ aikaa jotenkin. Oikeesti olisin vaan halunnu möllöttÀÀ paikallani.
Jos on oikeasti tuollainen, niin haittaako se? Vai kÀrsitkö siitÀ jotenkin?
Mulla lamaannus on merkki siitÀ, ettÀ on joku pahasti hÀtÀnÀ, mutta jollekin sellainen passiivisuus voi olla perusolemus eikÀ niinkÀÀn lamaannusta?
Milloin oikeesti on joku pahasti hÀtÀnÀ. Onko millÀÀn loppujen lopuksi mitÀÀn vÀliÀ. Onko tunteilla mitÀÀn vÀliÀ. Kuollaan kaikki kuitenkin lopulta. Puudutettuna sujuu elÀmÀ nÀppÀrÀmmin.
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa A:ta, toivottavasti huomenna nĂ€hdÀÀn. đ„°
Varmaan Teamsissa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ jankkaaja edes takertuu tÀhÀn ap viestiin, kuuleman mukaan menee yhdelle ainoalle irl kontaktille, joka on palstalla myös, tiedoksi, ei palstalaisille. sivusta
SinÀ ilmeisesti tykkÀÀt, kun joku harhainen sekoboltsi ottaa sinun ihastuksesi juttuihinsa ja nimittelee panoksi :)
EipÀ tuolla oikeasti tietenkÀÀn mitÀÀn vÀliÀ, kun tÀmÀ on vain tÀllainen palsta, mutta aika epÀkohteliasta tuollainen kÀytös on!
Koitahan nyt pÀÀttÀÀ mistĂ€ vĂ€ittelet, ulkomaalais ja laukeemis viestejĂ€ oli paljon, joten miks otit niin henkilökohtaisesti, ei se sinuun kohdistunut, ja alunperin vĂ€itit ettei mitÀÀn kyseisiĂ€ aloituksia tai viestejĂ€ aiheesta ole olemassakaan, apeen kuvitelmaa oli, joten kukahan se sekoboltsi on đ
No ei ollut mitÀÀn "ulkomaalaispano"-viestejÀ. HÀn keksi sellaise
Koita lukea, ja huomio ---> ymmÀrtÀÀ lukemasi. MissÀÀn ei lukenut "ulkomaalaispano". Luki selvÀllÀ suomenkielellÀ ulkomaalais-,ja laukeamisviestit. Kaksi eri aihetta. Piste. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ottaa noi, olisin vÀÀntÀnyt tolta jo nopan solmuun irl. HÀivyn.
Relax
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut mitÀ
Ja jatkat vaan tuota harhaisen p as kan sönkkÀÀmistÀsi? TÀssÀ suora lainaus siitÀ viestistÀ:
"Ei multa ulkomaalaispanot/ laukeemisjutut
T"
Eli lukee hyvin selkeÀsti "ulkomaalaispanot". Ei mitÀÀn viivaa, vaan ulkomaalaispanot. Selittele vaan lisÀÀ, mutta niin siinÀ lukee ja aivan sama mulle, mutta v tun sekaisin te olette :D Opetelkaa tollot kirjoittamaan, niin ei tarvitse sönköttÀÀ ja selitellÀ tuollaista typerÀÀ pa sk aa.
MielellÀni avaisin sulle jÀlleen oven, jÀisin ruskeisiin silmiisi ja unohtaisin aivan kaiken muun. Miehelle.