Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihmiselÀmÀ lÀhtee (alkulÀhde)Jumalan rakkaudesta. Miksi suurin osa silti ryssii tÀn homman..
Koska olemme ihmisiÀ, siksi.
MikÀ siinÀ ihmisyydessÀ on niin vahvaa, ettÀ se ottaa hallintaansa jumalallisen alkuperÀn ja ohittaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ, joiden mielestÀ on ihan ok kÀyttÀÀ 300 euroa viikonloppuna baarissa, mutta joista sama summa matkustamiseen on rahantuhlausta.
En millÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ jotka laittaa 300e matkoihin tai baariin. MinÀ menen baariin ja miehet tarjoaa. Ja matkojakin luvassa jos tuuri kÀy.
En ole koskaan osannut elÀÀ noin, olen aina maksanut elÀmiseni itse. Tosin olen sitten maksanut muidenkin elÀmistÀ. Asiaan vaikuttaa kyllÀ ne ihmiset, en halua jÀÀdÀ velkaa kenellekÀÀn. Toimin itse pyyteettömÀsti.
Maksanhan minÀkin elÀmiseni itse. Autan myös muita. Joten osaan myös vastaanottaa.
Vierailija kirjoitti:
300e matkoihin? SillÀ taitaa pÀÀstÀ ainakin Ouluun saakka junalla.
PÀÀsis sillÀ vaikka Madeiralle. Lennot ja hotelli maksoi vÀhÀn aikaa sit 350 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka ei ymmÀrrÀ muuta kuin omaa nÀkövinkkeliÀÀn. Kommentoivat ja tuomitsevat toisten rahankÀyttöÀ ja itse kÀyttÀvÀt sitÀ vain oikeisiin kohteisiin.
Toisen onni on toisen epÀonni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut kÀynyt hÀnen luonaan vuoteen.
Peilikaapissa oli edelleenkin hoitoaine, kuivashampoo, kosteusvoide ja meikinpuhdistusaine. Siis ne mitÀ olin sinne joskus tuonut.
En maininnut tÀstÀ mitÀÀn mutta olo tuntui turvalliselta!
Kun katsot siihen lipaston lokeroon niin löydÀt minun meikinpoistoaineen, alushousut ja pyyhkeen.
Juu mÀ tarkastin kaikki paikat kylppÀristÀ mutta ei löytynyt mitÀÀn.
EikÀ siinÀ mitÀÀn jos hÀnellÀ olisi ollut jotain; tÀssÀ kuitenkin on jo ystÀvyys ja seksi, en hae mitÀÀn mutta jotain pysyvyyttÀkin nÀemmÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihmiselÀmÀ lÀhtee (alkulÀhde)Jumalan rakkaudesta. Miksi suurin osa silti ryssii tÀn homman..
MikÀ siinÀ ihmisyydessÀ on niin vahvaa, ettÀ se ottaa hallintaansa jumalallisen alkuperÀn ja ohittaa sen?
MikÀ siinÀ "jumallisuudessa" on niin vahvaa ettÀ ottaa jÀrjen ja kaiken hallintaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egoismi johon kuuluu narsismi. Ihmiset ovat myös nykyisin heikkoluonteisia joten kaikki mikÀ sattuu tunnetasolla on pakko kostaa. MitÀÀn ei tahdota kestÀÀ eikÀ sietÀÀ. TÀmÀ maailma sallii kaiken pahan. Ihan helppoa ilmeisestikin. Vastuuta ei tarvitse ottaa oikeasti mistÀÀn ja selittelemÀllÀ pÀÀsee aina pÀlkÀhÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ, joiden mielestÀ on ihan ok kÀyttÀÀ 300 euroa viikonloppuna baarissa, mutta joista sama summa matkustamiseen on rahantuhlausta.
En millÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ jotka laittaa 300e matkoihin tai baariin. MinÀ menen baariin ja miehet tarjoaa. Ja matkojakin luvassa jos tuuri kÀy.
Juu, nÀin voi toimia kans. Ne matkat vaan voi olla aika perceestÀ jonkun juopon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ siinÀ "jumallisuudessa" on niin vahvaa ettÀ ottaa jÀrjen ja kaiken hallintaansa?
Rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvuus ja turva. Kuka edes kysyy nÀin selvÀÀ asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku soitti ovisummeria. Kuului myös hissin ÀÀntÀ hetken pÀÀstÀ, mutta se oli etÀistÀ.
ĂĂ€nien kuuleminen tarkoittaa psykoosia, mene heti lÀÀkĂ€riin ja muista mainita ÀÀnet.
Joo, tai vaihtoehtoisesti on niin yksin ja hiljaista ettei muuta ole mitĂ€ kytĂ€tĂ€ kuin hissi ja ovisummerit. Ja tiedottaa ne tÀÀllĂ€. YhdessĂ€ uutisessa kerran etana soitteli ovisummereita. Poliisit oli soitettu kun asukkaat ihmetteli mitĂ€ ihmettĂ€ tapahtuu đ€Ł
Tapahtui yöllÀ eli ei mikÀÀn pÀivÀllÀ kyttÀÀminen.
No so what. Munkin oveen on koputettu eri kertoina yöllĂ€, ettĂ€ aamulla, tosin vuosia sitten. HerĂ€sin ÀÀneen. Mut en jaksanut lĂ€htee avaamaan. En jÀÀnyt kummallakaan kerralla miettimÀÀn kuka oli. SiinĂ€ mielessĂ€ mielenkiintoista, ettĂ€ joku on tiennyt ovikellon olevan rikki. En nouse yöllĂ€ kyllĂ€ sen enempÀÀ kuin aikaisin aamustakaan ylĂ€kerrasta alakertaan avaamaan ovea. Onhan niitĂ€ ihmisiĂ€ joita tuollaset jÀÀ tietysti mietityttÀÀ. MeidĂ€n mummi olis ihan paniikissa ettĂ€ kuka ihme on ollut ja siitĂ€ jauhettais kaks viikkoa ilman psykoosiakin đ€Ł höpö höp juttuja. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
300e matkoihin? SillÀ taitaa pÀÀstÀ ainakin Ouluun saakka junalla.
Riippuu. Jos on tottunut rupusteluun, niin kyllÀ tolla EtelÀ-Eurooppaan pÀÀsee. Toinen vaihtis ois kengÀt, jos tarvii uudet.
Itse siis laitan ton 300e nyt kenkiin, ja matkalle mieluummin sitten vÀhÀn enemmÀn. Tosi paljon vaikuttaa se, saako yöpaikan jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, nÀin voi toimia kans. Ne matkat vaan voi olla aika perceestÀ jonkun juopon kanssa.
No ei sieltĂ€ paikallisesta pubista mitÀÀn drinkkejĂ€ ja matkoja saa. Juopoilta. En ole koskaan kuullut ettĂ€ joku juoppo tarjoais a)yhtÀÀn b) mitÀÀn. Ja kuka niiltĂ€ edes huomiois millÀÀn tavalla đđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus
Olisiko se ongelma siinÀ. SiellÀ missÀ "usko" siellÀ ryssimiset. Rakkautta on ilmankin mitÀÀn jumalallisia hihhulointejakin
Joo, kuka edes kĂ€y jossain pubeissa jouppojen seassa. Juopolta voi saada tyyliin rĂ€kĂ€set jĂ€mĂ€t röökistĂ€ đ€Łđ€ź
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sieltĂ€ paikallisesta pubista mitÀÀn drinkkejĂ€ ja matkoja saa. Juopoilta. En ole koskaan kuullut ettĂ€ joku juoppo tarjoais a)yhtÀÀn b) mitÀÀn. Ja kuka niiltĂ€ edes huomiois millÀÀn tavalla đđ€Ł
Mun tietÀmÀ juoppo tarjoaa koko ajan kaiken. Ruoat, juomat, viivat, matkat jne. Aina maksaa kaiken eikÀ ota keneltÀkÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuka edes kĂ€y jossain pubeissa jouppojen seassa. Juopolta voi saada tyyliin rĂ€kĂ€set jĂ€mĂ€t röökistĂ€ đ€Łđ€ź
EhkÀ on juoppoja ja juoppoja.
En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka ei ymmÀrrÀ muuta kuin omaa nÀkövinkkeliÀÀn. Kommentoivat ja tuomitsevat toisten rahankÀyttöÀ ja itse kÀyttÀvÀt sitÀ vain oikeisiin kohteisiin.