Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Jos mies ei laukea koskaan niin hÀnessÀ on jotain outoa.
Muut laukeavat, hÀn ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ kÀytit mun ihastumista hyvÀksi. Et ollut kiinnostunut oikeasti.
Miten voi kÀyttÀÀ ihastumista hyvÀksi niin ettei mitÀÀn oikeasti tapahdu?
Kuka sanoi ettei mitÀÀn tapahtunut?
Muakin haluttiin naimisiin viedÀ ja lapsia muka tehdÀ. Et sinÀ Ap:n tilannetta tiedÀ. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En aio vÀltellÀ sua enÀÀ. Olet mulle ilmaa tÀstÀ lÀhtien.
NiinhÀn ne kaikki aina sanoo, mutta magneettinen ihminen on magneettinen. Sori siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Muut laukeavat, hÀn ei.
Tulee tyhjÀ olo. Jotain jÀÀ vajaaksi. Mietin onko minussa vika.
Ei kai ole koska toinen tulee kovaa ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa viestiÀ uuden vuoden aattoon mennessÀ, selvitÀn osoitteesi ja tulen ovesi taakse laulamaan serenadin. Ja varoitan, lauluni on kuin sikalan sinfoniaa.
Kuulostaa aika pahalta. Vastamelukuulokkeet korviin sit vaan, jos et sivistyneesti osaa toista lÀhestyÀ. Kuka oletkin...
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua vielÀkin. Miksi mikÀÀn mÀÀrÀ rakkautta ei auta sinua.
Auta mihin?
Vierailija kirjoitti:
Muut laukeavat, hÀn ei.
EhkÀ ei vaan ole innostunut, tai on joku muu ongelma?
Yksi mies kerran sanoi, ettÀ edellisen naisen kanssa ei jaksanut edes laueta. En tiedÀ mitÀ sillÀ tarkoitti, mutta hÀnelle se laukeaminen oli vissiin joku juttu, ettÀ jaksaako vai ei :D
Vierailija kirjoitti:
Muut laukeavat, hÀn ei.
Kuudestilaukeavan sen olla pitÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kerran niin vannoivat toisilleen. Valoja ei saisi rikkoa.
En ole vannonut koskaan. Luvannut olen. En tosin lupaa rakastaa loppuelÀmÀÀ vain ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Muut laukeavat, hÀn ei.
EikÀ siinÀ, koko elÀmÀni ajan ovat miehet lauenneet sisÀÀni. EhkÀ tÀmÀ on vain uusi normaali, ehkÀ hÀnen lÀÀkityksensÀ vaikuttaa niin. Mutta yhtÀ kaikki tÀmÀ ja kaikki mitÀ hÀn on suustaan pÀÀstÀnyt niin ettÀ oli olo ettÀ tarvitsen miestÀ, ystÀvyyttÀ ja sperman lÀmpöÀ muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut laukeavat, hÀn ei.
EikÀ siinÀ, koko elÀmÀni ajan ovat miehet lauenneet sisÀÀni. EhkÀ tÀmÀ on vain uusi normaali, ehkÀ hÀnen lÀÀkityksensÀ vaikuttaa niin. Mutta yhtÀ kaikki tÀmÀ ja kaikki mitÀ hÀn on suustaan pÀÀstÀnyt niin ettÀ oli olo ettÀ tarvitsen miestÀ, ystÀvyyttÀ ja sperman lÀmpöÀ muualta.
Ei nytvittu mene muualle avautumaan, senkin cringe
Onneksi hÀn ei osaa suomea, niin ei voi tulla vauvapalstalle seikkailemaan ja kuvittelemaan mitÀÀn minun kirjoittamakseni.
Ei kannata jÀÀdÀ kaipailemaan, jos valat velvoittavat. Silloin pitÀÀ keskittyÀ siihen, mitÀ on luvannut ja siihen, jolle on luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hÀn ei osaa suomea, niin ei voi tulla vauvapalstalle seikkailemaan ja kuvittelemaan mitÀÀn minun kirjoittamakseni.
Aika moni osaa kÀyttÀÀ kÀÀntÀjÀÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Kerran niin vannoivat toisilleen. Valoja ei saisi rikkoa.
Ihan on avioero tÀysin sallittu asia tÀssÀ maassa. Olet vÀhÀn epÀterveeltÀ pohjalta ihmissuhteita elÀvÀ kontrollifriikki jos muuta vÀitÀt. Saa kyllÀ rikkoa ja erota ihan just silloin kuin itsestÀ tuntuu. Tietty kun tosissaan rakastaa niin tuohon tilanteeseen ei ainakaan omasta puolestaan joudu. Aika kÀtevÀÀ. On vapaa eikÀ suhde ole vankila ja silti saa elÀÀ sitoutuneena rakastavassa suhteessa, siis jos kumpikin on tosirakkaudesta yhdessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut kuka lÀhtis johonkin tietyn maan keskustelupalstoille kÀÀntÀjÀn kanssa rÀpeltÀmÀÀn xD XDDD
Rauhallisia illan jatkoja kaikille kaivatuille.
Aika palata Yle Areenan ja nettishoppailun pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He deplored the behaviour of his trigger-happy, hot-headed son.
Ai kÀvit jo terapeutilla.
Olisi aina parempi keskustella keskenÀÀn asiat selviksi puhumalla asioista selkeÀsti. NÀin elÀmÀssÀ saisi aikaan paljon enemmÀn. Sivutuuli.
SitÀ olen odottanut mutta toinen osapuoli on silmitön raivosta eikÀ ymmÀrrÀ puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut kuka lÀhtis johonkin tietyn maan keskustelupalstoille kÀÀntÀjÀn kanssa rÀpeltÀmÀÀn xD XDDD
Ei sitĂ€ koskaan tiedĂ€đ
Uuh. TÀÀ ois oikeastaan ihan mielenkiintoista. Voin kertoa kyl osoitteen ja laittaa myös ovikoodin.đđ