Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sinua. Miksi se ei auttanut.
Tiesikö rakkaudenkohde ettÀ rakastit?
Ei tiennyt.
En ollut kÀynyt hÀnen luonaan vuoteen.
Peilikaapissa oli edelleenkin hoitoaine, kuivashampoo, kosteusvoide ja meikinpuhdistusaine. Siis ne mitÀ olin sinne joskus tuonut.
En maininnut tÀstÀ mitÀÀn mutta olo tuntui turvalliselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiennyt.
Olisit kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku soitti ovisummeria. Kuului myös hissin ÀÀntÀ hetken pÀÀstÀ, mutta se oli etÀistÀ.
ĂĂ€nien kuuleminen tarkoittaa psykoosia, mene heti lÀÀkĂ€riin ja muista mainita ÀÀnet.
Joo, tai vaihtoehtoisesti on niin yksin ja hiljaista ettei muuta ole mitĂ€ kytĂ€tĂ€ kuin hissi ja ovisummerit. Ja tiedottaa ne tÀÀllĂ€. YhdessĂ€ uutisessa kerran etana soitteli ovisummereita. Poliisit oli soitettu kun asukkaat ihmetteli mitĂ€ ihmettĂ€ tapahtuu đ€Ł
Vainoharhojakin voi olla, nekin yleensĂ€ menevĂ€t ohi. Tosi yleistĂ€ kyllĂ€ ja ihan hauskojakin tilanteita on tullut vastaan. đ
Vierailija kirjoitti:
MillÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ, joiden mielestÀ on ihan ok kÀyttÀÀ 300 euroa viikonloppuna baarissa, mutta joista sama summa matkustamiseen on rahantuhlausta.
En millÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ jotka laittaa 300e matkoihin tai baariin. MinÀ menen baariin ja miehet tarjoaa. Ja matkojakin luvassa jos tuuri kÀy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiennyt.
Olisit kertonut.
EhkÀ olisin kertonut jossakin kohdassa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Peilikaapissa oli edelleenkin hoitoaine, kuivashampoo, kosteusvoide ja meikinpuhdistusaine. Siis ne mitÀ olin sinne joskus tuonut.
Kuivashampoota en kyllÀ ilkeis mainita. VÀhÀn kuin vaatteen kuivapesu = likainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ, joiden mielestÀ on ihan ok kÀyttÀÀ 300 euroa viikonloppuna baarissa, mutta joista sama summa matkustamiseen on rahantuhlausta.
En millÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ jotka laittaa 300e matkoihin tai baariin. MinÀ menen baariin ja miehet tarjoaa. Ja matkojakin luvassa jos tuuri kÀy.
En ole koskaan osannut elÀÀ noin, olen aina maksanut elÀmiseni itse. Tosin olen sitten maksanut muidenkin elÀmistÀ. Asiaan vaikuttaa kyllÀ ne ihmiset, en halua jÀÀdÀ velkaa kenellekÀÀn. Toimin itse pyyteettömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ sait tilanteesta jonkin turvallisen tiedon sisÀisesti. Toivottavasti olit oikeassa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku soitti ovisummeria. Kuului myös hissin ÀÀntÀ hetken pÀÀstÀ, mutta se oli etÀistÀ.
ĂĂ€nien kuuleminen tarkoittaa psykoosia, mene heti lÀÀkĂ€riin ja muista mainita ÀÀnet.
Joo, tai vaihtoehtoisesti on niin yksin ja hiljaista ettei muuta ole mitĂ€ kytĂ€tĂ€ kuin hissi ja ovisummerit. Ja tiedottaa ne tÀÀllĂ€. YhdessĂ€ uutisessa kerran etana soitteli ovisummereita. Poliisit oli soitettu kun asukkaat ihmetteli mitĂ€ ihmettĂ€ tapahtuu đ€Ł
Tapahtui yöllÀ eli ei mikÀÀn pÀivÀllÀ kyttÀÀminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivashampoota en kyllÀ ilkeis mainita. VÀhÀn kuin vaatteen kuivapesu = likainen.
Me erÀÀt blondit laitamme sitÀ tyveen ja lets go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TehkÀÀ jotain muuta vĂ€lillĂ€. MenkÀÀ ulos, jumppaan tai salille. Tai lĂ€htekÀÀ matkalle đ€©.
Toi on vÀhÀn sama kun mun synttÀreillÀ joskus alkoholisti umpihumalassa selitti toiselle "sun pitÀÀ ...HIK!...vÀhentÀÀ sun juomista!"
No minÀhÀn nimenomaan lÀhden, enkÀ tÀÀllÀ liiemmin edes kirjoittele.
Jokainen ihmiselÀmÀ lÀhtee (alkulÀhde)Jumalan rakkaudesta. Miksi suurin osa silti ryssii tÀn homman..
Vierailija kirjoitti:
Kun katsot siihen lipaston lokeroon niin löydÀt minun meikinpoistoaineen, alushousut ja pyyhkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta - Olen itse kÀyttÀnyt joskus kuivashampoota lÀhinnÀ muotoilussa, en ole pystynyt sen avulla jÀttÀmÀÀn pesuja vÀliin.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko vielÀ puhua?
Jos tÀllÀ kertaa kysyt itse.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihmiselÀmÀ lÀhtee (alkulÀhde)Jumalan rakkaudesta. Miksi suurin osa silti ryssii tÀn homman..
Koska olemme ihmisiÀ, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin nyt miehistÀ. EnkÀ kÀy baareissa. Naiset harvemmin tarjoavat miehille baarissa, ihan itse kaatavat rahansa omasta ja muiden kurkusta alas. Siksi ovat varmaan niin köyhiÀ.
300e matkoihin? SillÀ taitaa pÀÀstÀ ainakin Ouluun saakka junalla.