Naiset; kuinka usein teille vislaillaan ja tööttäillään nöin kesäaikaan?
Ja vaikuttaako millaiset vaatteet on päällä. Mietin kun minulla on ollut löysä t-paita ja mom-jeansit ja silti koko ajan vislaillaan.
Kommentit (29)
Ei koskaan. Pukeudun siveellisesti.
Riippuu siitä miten päin persettä ajan autolla liikenteessä.
Ei koskaan enää. Viimeksi n. 25 vuotta sitten.
Silloin tällöin. Tykkään kyllä siitä.
Ei vislailla tai tööttäillä, mutta katseita saan miehiltä paljon.
Ei ole tänä kesänä vielä kukaan vislannut eikä töötännyt. Tosin näyteikkunan verhot ovat kiinni työhuoneessani, joten ohikulkijat eivät näe, että olen täällä.
Silloin tällöin. Lisäksi huudellaan ja lähestytään muuten. Yleensä näytän keskaria tai käsken painumaan helvettiin. Miehille ei kannata yhtään olla ystävällinen kun luulevat että se tarkoittaa jotain.
Ei koskaan. Asumme omakotitaloalueella, jossa tuollaista käytöstä ei ole muutenkaan.
Ei oo koskaan käynyt. Kerran kun olin 18-vuotias niin juoppo kommentoi päiväsaikaan ostarilla, että "onpas sinulla kaunis vartalo". Siinä elämäni "kohteliaisuudet" ventovierailta.
13-18 - vuotiaana ihan rasittavan jatkuvasti koulumatkalla ja joka paikassa. Vielä kolmekymppisenä 2 lapsen äitinä sitä sattui jonkun verran. Nyt 63 v ei vihelletä, nyt miehet - kaiken ikäiset -juttelee joka paikassa: bussipysäkillä, kaupassa, koiraa ulkoiluttaessa ihan small talkia säästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä miten päin persettä ajan autolla liikenteessä.
:D
Ei juuri koskaan.. Viime kesänä jotkut känniset vislasi jollekin vanhemmalle naiselle mun lähellä, oli todella vaatimattoman näköinen verrattuna esim muhun mutta pukeutui paljastavasti 😂😂😂 oon kaunis, mutta mulle ei vislailla, oon pieni myös joten ei mua edes näy kauas..... Viimeksi 10v sitten, kun olin todella laiha xD mutta lähestytään ja, kehutaan kuningattareksi tai kaunottareksi jne.
Joka kesä tuota tapahtui, välillä useammankin kerran kesässä, mutta nyt ei enää muutaman vuoteen... Olen nyt 41v.
Ei tapahdu koskaan koska en halua sellaista huomiota. Jos laittaisin minihameen ja kokkarit päälle varmaan tulisi viheltelyjä. Mutta mielestäni tuollaienn huomio kuuluu vain makuuhuoneeseen
Ei täällä maalla kukaan vislaile. Moikataan kyllä ohi menevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu koskaan koska en halua sellaista huomiota. Jos laittaisin minihameen ja kokkarit päälle varmaan tulisi viheltelyjä. Mutta mielestäni tuollaienn huomio kuuluu vain makuuhuoneeseen
Eikö teillä naapurit häiriinny jos makuuhuoneessa kaiket yöt vislailette?
Sanotaan näin että huolestuisin kuljettajan ajokyvystä, koska olen 60+.
11-13 vuotiaana jonkun verran yksin liikkuessani. Enää ei ole noin kymmeneen vuoteen kertaakaan. Kertoo paljon miehistä, koska monen naisen kokemus on, että tätä tapahtuu eniten joskus 10-18-vuotiaana.
2-4 kertaa päivässä ehkä.