154-senttinen missifinalisti tekee Seiskan mukaan historiaa. Taskuvenukset on just parhaita.
Perinteisesti missikilpailuissa pituus on ollut iso etu, mutta miksi missin pitäisi ylipäätään olla pitkä. Mitä tekemistä pituudella on kauneuden kanssa? Ja ne kaikista kauneimmat naiset on jostain syystä aina alle 165cm.
Kommentit (36)
Aloituksen tekijä taitaa olla tämä 154cm "missi" XD
No ei lyhyet naiset kovin edustavia ole, vaikka olisikin kauniita kasvoiltaan.
En ymmärrä mitä viehättävää on alle 180 cm naisissa.
M 195
Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi missin pitäisi olla pitkä. Ei pituus ketään kaunista.
Pidemmillä naisilla on yleensä pidemmät raajat, tässä tapauksessa lähinnä jalat, sekä paremmat mittasuhteet. Toki joskus lyhyilläkin naisilla on hyvät mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Ai että maailman kaikkien aikojen kaunein nainen Kylie Minogue (152 cm) ei ole kovin edustava?
Mitä historiaa se tekee? Voittaa kaikki missikisat ympäri maailmaa?
Taskuvenus on seksikäs, en ikinä ole ymmärtänyt isoja karvaisia amatsooneja.
Voitais avata missikilpailut kaikenikäisille, -pituisille ja -painoisille sekä kaikille sukupuolille.
Kyllähän tuo aika tyngältä näyttää. Mielestäni kasvoilta kaunein on Aleksandra, joka on myös kuulemma 178 cm pitkä.
Ei juuri tarvi kumartua kun ottaa poskeen pitkältä mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi missin pitäisi olla pitkä. Ei pituus ketään kaunista.
Te samat naiset kuitenkin yleensä haluatte pitkän miehen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että maailman kaikkien aikojen kaunein nainen Kylie Minogue (152 cm) ei ole kovin edustava?
Universumin kauneimman naisen paikka kuuluu ehdottomast Vril Societyn Maria Orsicille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
154 cm naisen vastine olisi noin 167 cm mies. Tälle varmaankin kuitenkin naurettaisiin, jos osallistuisi miesten kisaan.
Ihan nätti myyntiedustaja, mutta ei missiainesta.
Vierailija kirjoitti:
Voitais avata missikilpailut kaikenikäisille, -pituisille ja -painoisille sekä kaikille sukupuolille.
Italiassa jotkut missikilpailut rajattiin siten, että piti olla naisena syntynyt osallistuakseen. No, saivat sitten kasoittain hakemuksia karvaisilta transmiehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
154 cm naisen vastine olisi noin 167 cm mies. Tälle varmaankin kuitenkin naurettaisiin, jos osallistuisi miesten kisaan.
Naiselle on etu olla lyhyt, miehelle pitkä. Eli 154cm naiselle vastine on 188cm mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti myyntiedustaja, mutta ei missiainesta.
Voisi olla ihan nätti, jos poskipäitä ei ois tuutattu ihan täyteen täyteaineita. Suomessa on kyllä harvinaisen paskoja pistoshoitojen tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on etu olla lyhyt, miehelle pitkä. Eli 154cm naiselle vastine on 188cm mies.
Aha.
Kauhee hujoppi. Olen 151,5.