Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
A kaipaa A:ta, toivottavasti huomenna nĂ€hdÀÀn. đ„°
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat pahoinvointia mutta onneksi enemmÀn hyvinvointia.
Lupaan parantaa
Vierailija kirjoitti:
TehkÀÀ jotain muuta vĂ€lillĂ€. MenkÀÀ ulos, jumppaan tai salille. Tai lĂ€htekÀÀ matkalle đ€©.
Samoin, heippa ! HĂ€ivy.
Kivaa alkuiltaa ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Hissi, kerroksessa 6 đ€
MinÀpÀ kÀytin tÀnÀÀn hissiÀ. Moni muukin varmasti mutta meikÀ ei mennyt tietystikÀÀn kutoseen.
EnpÀ kerro mihin menin ja meninkö ylös vai alas. PidÀn teidÀt jÀnnityksessÀ. TiedÀn ettÀ jÀÀtte miettimn olinko se minÀ hississÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa tunnisteelliset vuodenvaihteeseen, en taida jaksaa tÀtÀ enÀÀ tÀllÀ tavalla
Sama. Ihan loppu.
TÀssÀ modernit itkuvirsien veistÀjÀt vauva.fi:llÀ ahdingostaan.
Kiitti vaan.đ -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hissi, kerroksessa 6 đ€
MinÀpÀ kÀytin tÀnÀÀn hissiÀ. Moni muukin varmasti mutta meikÀ ei mennyt tietystikÀÀn kutoseen.
EnpÀ kerro mihin menin ja meninkö ylös vai alas. PidÀn teidÀt jÀnnityksessÀ. TiedÀn ettÀ jÀÀtte miettimn olinko se minÀ hississÀ.
Lol tuo hissijuttu liittyi siihen summeriin, ei todellakaan sinuun
MillÀÀn ymmÀrrÀ ihmisiÀ, joiden mielestÀ on ihan ok kÀyttÀÀ 300 euroa viikonloppuna baarissa, mutta joista sama summa matkustamiseen on rahantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?
Kiva kun sunkin ulkopuoliukko piti nyt just tulla tÀhÀn vÀliin sössöttÀÀ jotain turpaan vetÀmisistÀ.
Nyt mÀ tuun vuorostani sössöttÀÀn. Ihana sana! "Ulkopuoliukko".
MÀ alan nimittÀÀ itseÀni ulkopuoliakaksi. Koko elÀmÀni mulla on ollut tunne, ettÀ mut pudotettiin ufosta tÀnne, kun oli liikaa lastia ja polttoaine meinasi loppua. YstÀvienkin keskellÀ mÀ oon vÀhÀn hukassa. Onnellinen, mutta aina vÀhÀn kujalla tÀmÀn planeetan asioista.
Joskus, kun mÀ oon metsÀssÀ yötÀ ja katson pimeÀlle tÀhtitaivaalle mun kurkkua kuristaa ja odotan, ettÀ kyyti tulisi hakemaan jo. Tai sieltÀ tuotaisiin mulle sopiva mies.
Ei, tÀÀ oli mun ainoa kommentti. Tulin sivusta huutekemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku soitti ovisummeria. Kuului myös hissin ÀÀntÀ hetken pÀÀstÀ, mutta se oli etÀistÀ.
ĂĂ€nien kuuleminen tarkoittaa psykoosia, mene heti lÀÀkĂ€riin ja muista mainita ÀÀnet.
Mihin piilotan hehkuvat silmÀni
SÀteilevÀt vÀripalettini sateenkaarten
Mihin lokeroon laitan lukkoni
Avaamatonta joutsenten kaulailua
Jo joutui joulu joutehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hissi, kerroksessa 6 đ€
Lol tuo hissijuttu liittyi siihen summeriin, ei todellakaan sinuun
No lol painoin minÀ summeriakin.
Rakastin sinua. Miksi se ei auttanut.
Rakastan sinua vielÀkin. Miksi mikÀÀn mÀÀrÀ rakkautta ei auta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin sinua. Miksi se ei auttanut.
Tiesikö rakkaudenkohde ettÀ rakastit?
Vierailija kirjoitti:
TehkÀÀ jotain muuta vĂ€lillĂ€. MenkÀÀ ulos, jumppaan tai salille. Tai lĂ€htekÀÀ matkalle đ€©.
Toi on vÀhÀn sama kun mun synttÀreillÀ joskus alkoholisti umpihumalassa selitti toiselle "sun pitÀÀ ...HIK!...vÀhentÀÀ sun juomista!"
Kerran niin vannoivat toisilleen. Valoja ei saisi rikkoa.