Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Let s f*ck?
Let s make love
Ihan toi eka versio eli LETS F*CK toimi minulle aikoinaan hyvin, kun hengailin ihmisen kanssa jonka kanssa halusin nimenomaan F*CK. Kotiin, siis vanhempieni tai isovanhempieni eteen en olisi vienyt..
Toimii toi toki muutenkin, siis siinÀ vaiheessa kun on jo tutumpi tyyppi ja rennommat vÀlit. Musta toi on tollanen kepeÀ, vÀhÀn humoristinen heitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?
Kiva kun sunkin ulkopuoliukko piti nyt just tulla tÀhÀn vÀliin sössöttÀÀ jotain turpaan vetÀmisistÀ.
Nyt mÀ tuun vuorostani sössöttÀÀn. Ihana sana! "Ulkopuoliukko".
MÀ alan nimittÀÀ itseÀni ulkopuoliakaksi. Koko elÀmÀni mulla on ollut tunne, ettÀ mut pudotettiin ufosta tÀnne, kun oli liikaa lastia ja polttoaine meinasi loppua. YstÀvienkin keskellÀ mÀ oon vÀhÀn hukassa. Onnellinen, mutta aina vÀhÀn kujalla tÀmÀn planeetan asioista.
Joskus, kun mÀ oon metsÀssÀ yötÀ ja katson pimeÀlle tÀhtitaivaalle mun kurkkua kuristaa ja odotan, ettÀ kyyti tulisi hakemaan jo. Tai sieltÀ tuotaisiin mulle sopiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut turpaan, enkÀ ollut ilkeÀ. Jos ilkeyttÀ on se ettÀ sanon tÀnne kaivatustani jotakin, niin so be it. Ei olla ykkösiÀ toisillemme. TÀÀllÀhÀn me ollaan. Molemmat. Kakkosia ollaan toisillemme.
đŹđ. SillĂ€ lailla
Joo, ÀlÀ suutu tosiasioista. Ollaan sitÀ mitÀ ollaan. HyvÀ nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?
Kiva kun sunkin ulkopuoliukko piti nyt just tulla tÀhÀn vÀliin sössöttÀÀ jotain turpaan vetÀmisistÀ.
Nyt mÀ tuun vuorostani sössöttÀÀn. Ihana sana! "Ulkopuoliukko".
MÀ alan nimittÀÀ itseÀni ulkopuoliakaksi. Koko elÀmÀni mulla on ollut tunne, ettÀ mut pudotettiin ufosta tÀnne, kun oli liikaa lastia ja polttoaine meinasi loppua. YstÀvienkin keskellÀ mÀ oon vÀhÀn hukassa. Onnellinen, mutta aina vÀhÀn kujalla tÀmÀn planeetan asioista.
Joskus, kun mÀ oon metsÀssÀ yötÀ ja katson pimeÀlle tÀhtitaivaalle mun kurkkua kuristaa ja odotan, ettÀ kyyti tulisi hakemaan jo. Tai sieltÀ tuotaisiin mulle sopiva mies.
HyviÀ mietteitÀ sinulla! Anteeksi, ymmÀrsin alkuperÀisen kommenttisi vÀÀrin ensin lukiessa sitÀ. Sain siitÀ lievÀsti uhkaavan vaikutteen. Ei sinun syytÀ, vaan minÀ vain tulkitsin vÀÀrin.
Onnea miehen löytĂ€miseen! đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitÀ sanat kertomaan mitÀ tunnen sua kohtaan.
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Menetetty peli
Sama sivusta
En huolisi ikinÀ sellaista, joka valitsi jonkun muun ensin.
Niin lĂ€hellĂ€ đ±đ€ŠđŒ
Viime kerta oli farssi and you know it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Menetetty peli
Sama sivusta
En huol
EihĂ€n sitĂ€ koskaan tiedĂ€, ajansaatossa, raivaako toinen tiensĂ€ ykköseksi đ joten eihĂ€n se mikÀÀn menetetty peli ole, tilanteita on erilaisia, sori, oon positiivinen ajattelija, sivusta
Vierailija kirjoitti:
No entÀ sitten? TÀllÀ kertaa paremmin. Suunta vain ylöspÀin
Vierailija kirjoitti:
Eilinenkö đ€Ł
Kello 1:45 tai jotain sen suuntaista, muistatko mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Menetetty peli
EihĂ€n sitĂ€ koskaan tiedĂ€, ajansaatossa, raivaako toinen tiensĂ€ ykköseksi đ joten eihĂ€n se mikÀÀn menetetty peli ole, tilanteita on erilaisia, sori, oon positiivinen ajattelija, sivusta
No saat olla tuota mieltÀ, mutta mulle se on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Dandere kirjoitti:
PitÀisikö ruveta palstatrolliksi kuten tÀÀ jugurteista ja rahkoista kyselevÀ?
ElÀ nyt vain ihan omalla tyylillÀsi hyvÀntahtoinen ihminen siellÀ ruudun toisella puolella.
đ Joo. Anteeksi. Nukuin pĂ€ivĂ€unia, kun yöunet jĂ€i lyhyeksi.
Ootko huomenna piipahtamassa siellÀ
Kaipasin sua eilen kun olin tietyssÀ tapahtumassa
En lÀhetÀ