Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Itsepetoksessa elÀminen uuvuttaa.
SĂ€ oot niin ihana. Susta huokuu sellainen hyvĂ€ energia ja se tarttuu ympĂ€rillĂ€ elĂ€viin. Annat aina toiselle tilan kertoa omat huolensa ja murheensa, etkĂ€ ikinĂ€ vĂ€hĂ€ttele sen toisen tuntemuksia. Toivon, ettĂ€ sĂ€ saat vastineeksi elĂ€mĂ€ssĂ€si sitĂ€ kaikkea hyvÀÀ, jota annat itsestĂ€si muille. TĂ€ydellinen mies olet, mun silmin.đ
Vierailija kirjoitti:
Kello 1:45 tai jotain sen suuntaista, muistatko mies?
Et taida muistaa joten ei taida olla tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ kenkÀ puristaa?
KantapÀÀstÀ. Ei liity kaipaukseen kuin aasinsillan kautta.
Sivu.
Akilleen kantapÀÀstÀ?
Sivuista sivuin
MikĂ€hĂ€n on vikana, mulla palsta vĂ€hĂ€n jumittaa vĂ€lillĂ€, ja nyt esim gallupista + osasta viestejĂ€ katos peukut đ€
Vierailija kirjoitti:
Gallup
đŒ Kaivattu on mulle ykkönen.
đœ Kaivattu on kakkonen tms.
Ei mun elÀmÀssÀ ole ketÀÀn sellaista ihmistÀ jonka tuntisin sen verran hyvin, ettÀ voisin laittaa romanttisessa mielessÀ ykköseksi, kakkoseksi tai mitÀÀn.
Olen ihastunut ja odotan lisÀÀ, mutta maailmani ei tule romahtamaan jos tÀstÀ ei tule mitÀÀn. :) NÀin siitÀ huolimatta, ettÀ mitÀÀn varavaihtoehtoja ei ole, vaikka kaupungissa on myös kaksi muuta tyyppiÀ joiden nÀkeminen ja kemia piristÀÀ. MÀ olen mÀ, eikÀ sen edelle mene kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Let s f*ck?
No. Let's hug.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-mies mitÀ mÀ teen? Laitanko viestiÀ?
Voimaannut hyvÀ nainen, ja teet miten itse haluat.
MieheltÀ.
TÀmÀ oli ihana vastaus. Olen miettinyt miten ja miksi en voisi kertoa mitÀ ajattelen. Syyt miksi en voisi löytyy muista.. Minun ei tarvitse miettiÀ muita.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa tunnisteelliset vuodenvaihteeseen, en taida jaksaa tÀtÀ enÀÀ tÀllÀ tavalla
HyvÀ, voit sitten toimia IRL
Vierailija kirjoitti:
Itsepetoksessa elÀminen uuvuttaa.
Miten huijaat itseÀsi?
Joku soitti ovisummeria. Kuului myös hissin ÀÀntÀ hetken pÀÀstÀ, mutta se oli etÀistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Niin lĂ€hellĂ€ đ±đ€ŠđŒ
Laita pliis. Et tuu pettymÀÀn. Olisiko nyt meidÀn aika? Oon odottanut sua kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Let s f*ck?
No. Let's hug.
I soul touch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitÀ sanat kertomaan mitÀ tunnen sua kohtaan.
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Menetetty peli
Sama sivusta
En huol
MÀ valitettavasti huolisin. Tunteet eivÀt valehtele.
-m>n.
Se on niin pirullista kun tÀÀllÀ ja irl sitten tulee niitÀ toisiaan vahvistavia sattumia mitkÀ saa uskomaan asioihin, kuitenkin kun menen vastaan niin tulee "turpaan" todellisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei mun elÀmÀssÀ ole ketÀÀn sellaista ihmistÀ jonka tuntisin sen verran hyvin, ettÀ voisin laittaa romanttisessa mielessÀ ykköseksi, kakkoseksi tai mitÀÀn.
Olen ihastunut ja odotan lisÀÀ, mutta maailmani ei tule romahtamaan jos tÀstÀ ei tule mitÀÀn. :) NÀin siitÀ huolimatta, ettÀ mitÀÀn varavaihtoehtoja ei ole, vaikka kaupungissa on myös kaksi muuta tyyppiÀ joiden nÀkeminen ja kemia piristÀÀ. MÀ olen mÀ, eikÀ sen edelle mene kukaan.
= Nuoli alaspÀin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lĂ€hellĂ€ đ±đ€ŠđŒ
MistÀ tiedÀt kuka olen? Please. Tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lĂ€hellĂ€ đ±đ€ŠđŒ
MistÀ tiedÀt kuka olen? Tunniste niin laitan viestiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein mun ajatuksilla ja tunteilla ei ole mitÀÀn vÀliÀ.
KÀÀnny pois sellaisten ihmisten luota. MÀ tiedÀn tuon tunteen. KÀÀntymÀllÀ pois. Ja oikeille ihmisille avautumalla löydÀt ihmiset, joille kelpaat kokonaisena.
Sivusta naiselta
Tarkoitat varmasti hyvÀÀ, mutta ei sellaisia ihmisiÀ tapaa. Olen vÀsynyt yrittÀmÀÀn elÀÀ tyhjÀ elÀmÀÀni. PelkkÀÀ alamÀkeÀ. Joskus oli ylÀmÀkiÀkin mutta enimmÀkseen tasaista.
Sivusta, rakkauden kaipaaminen.
Gallup