Ruotsissa ensihoitajana työskentelevä kuvankaunis suomenruotsalinen Michelle paljastaa palkkansa -saa säästöön 3000 euroa kuukaudessa
Wau mikä kaunotar.
Kaikkinensa Michelle sai elokuussa palkkaa ennen veroja lähes 100000 kruunua eli nykykurssilla suunnilleen 8300 euroa.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000011486695.html
Kommentit (28)
Sisältää ylityö ja lisätunnit. Itse myös laitoshuoltajana ylityö,hälytyskorvauksilla ja kaikilla mahdollisilla lisillä sain kerran bruttona yli 5200e.
Tämä ei pidä paikkaansa.Minun ystävätär korkeimmin plkattu sairaanhoitaja ssa noin 3800 euroa kuussa. Siitä yli ei voi mennä palkka .Join sivubisness kai tällä naisella on.
Itse töissä avustajana sairaille ja korkein palkkani on ollut viiden vuoden sisällä noin 3800 myös. Siihen olen tehnyt töitä yötä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Sisältää ylityö ja lisätunnit. Itse myös laitoshuoltajana ylityö,hälytyskorvauksilla ja kaikilla mahdollisilla lisillä sain kerran bruttona yli 5200e.
Uskon mutta tuo 100 000 kuussa ei pidä paikkaansa.
Hänen näköisiään on 13 tusinassa. Ei mitenkään erikoinen. Hyvin tavallisen näköinen mielestäni.
Hyvä, että naapurimaassamme edes on palkkaus kohdallaan. Rahallahan täällä kaikki elävät.
Vierailija kirjoitti:
Hänen näköisiään on 13 tusinassa. Ei mitenkään erikoinen. Hyvin tavallisen näköinen mielestäni.
Laita sä kuvas tänne niin arvostellaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkaansa.Minun ystävätär korkeimmin plkattu sairaanhoitaja ssa noin 3800 euroa kuussa. Siitä yli ei voi mennä palkka .Join sivubisness kai tällä naisella on.
Itse töissä avustajana sairaille ja korkein palkkani on ollut viiden vuoden sisällä noin 3800 myös. Siihen olen tehnyt töitä yötä päivää.
Ja tämä oli siis Ruotsissa?
Entä ellei olisi kuvankaunis tai suomenjuotsalainen, niin paljon tienaasitten
Vierailija kirjoitti:
Entä ellei olisi kuvankaunis tai suomenjuotsalainen, niin paljon tienaasitten
Kelan 595€ joka menisi lakkaan, peukkuun ja lollipoppiiin.
Niin. Kaunottarille maksetaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Missä se kuvankaunis oli?
Kai se oli jossain tuon kuvissa olleen taviksen takana piilossa.
Katkerat akat haukkuu tavikseksi.
Sieltä ruudun taka löytyy kunnon kassi almat. I garantii it.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa selvästi paremmat palkat kuin Suomessa - kenelle tämä on yllätys?
Ruotsissa vahvemmat liitot kuin Suomessa.
Suomen surkeiden palkkojen takia talous ei nouse kun kenelläkään ei ole varaa kuluttaa mitään.
Kuvankaunis? Tavallinen parikymppinen nainen jolla tekoripset ja angry birds-kulmakarvat. Mutta kiva jos saa säästöön, Suomessa se ei onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat akat haukkuu tavikseksi.
Sieltä ruudun taka löytyy kunnon kassi almat. I garantii it.
Tuossa muidessa ei ole mitään ihmeellistä. En tiedä missä syöttöporsalassa sinä asut jos et ole muka nähnyt tavallisia naisia missään.
Muutenkin, jos on niin kovin vaikeaa nähdä suomalaisia niin varmaan kannattaa painua takaisin sinne kaalimaahan, tehän olette kaikki tsaareja ja prinsessoja siellä lol.
Näyttää tyypilliseltä suomalaiselta amikselta kuin miltään kuvankauniilta.
Vierailija kirjoitti:
hän tekee tiki tokoa lue juttu.
Ruotsissa selvästi paremmat palkat kuin Suomessa - kenelle tämä on yllätys?