Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
12261/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"circle of light"

Vierailija
12262/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha energia virtaa mun suonissa ja myrkyttÀÀ mun mielen. 

Rukoile Jumalaa puhdistamaan sydÀn, sielu ja mieli pahasta. Rukoile tÀyttÀmÀÀn ne HÀnen hyvyydellÀ, rakkaudella ja armollaan.

Jumala on olemassa, Herralle aamen.

Tuo energia on puhdistettava joka tapauksessa, se on apu nimenomaan Jumalalta. Ei kannata ohittaa töitÀ, eikÀ kiukutella pakollisista töistÀ sillÀ työthÀn ovat siunaus Jumalalta meille.

Jumala ei rankaise meitÀ kÀrsimyksellÀ vaan se on aina apu meille.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei riitĂ€ sanat kertomaan mitĂ€ tunnen sua kohtaan. 

MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.

Sivu

EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.

Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta

Vierailija
12264/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen talvi masentaa. 

Ei muuten, mutta jos tykkÀÀ ulkoilla ja juosta lenkkejĂ€, kĂ€vellĂ€ kaikkialle ja pukeutua nĂ€tisti, niin voi olla joskus vĂ€hĂ€n Ă€rsyttĂ€vÀÀ. 

Ja toki Suomen talvi on aivan liian pitkĂ€. Liikunta ja meneminen eri tapahtumiin, ihmisten tapaaminen ym. auttaa minua siihen ettei masennus tule, mutta sÀÀolosuhteet voi silti haastaa! 

Vierailija
12265/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Let s f*ck?

Vierailija
12266/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let s f*ck?

Let s make love

Vierailija
12267/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀkÀÀn. En silti usko, ettÀ laittaisit edes maapallon hyvinvointia oman hyvinvointisi edelle tai olisit valmis luopumaan mistÀÀn sen vuoksi.

Sinulta tÀmÀ ei onnistuisi millÀÀn eli pata kattilaa taas soimaa.

Teen jatkuvasti sellaisia valintoja.

EhkÀ sekoitat mut johonkin toiseen sun elÀmÀssÀ. Sivusta se joka kirjoitti alunperin ne maa-jutut

Vierailija
12268/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?

Vierailija
12269/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?

Kuka

Vierailija
12270/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TiedÀn, en ole mikÀÀn tÀydellinen enkÀ todellakaan koskaan tule esittÀmÀÀn sitÀ. Minulla on ihan toiset mietteet vaikuttamisesta kuin mikÀ mÀÀrÀ muovia missÀkin purkissa on. Et koskaan varmaan ymmÀrtÀisi sinÀ joka sivusta nipotat. Ei tarvitse. JÀtÀ meidÀt hullu rauhaan.

Vierailija
12271/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnuit heti kodilta kun astuit eteiseen. Toivottavasti nĂ€hdÀÀn vielĂ€. HyvÀÀ yötĂ€ miehelle. 

Hmm đŸ€” vaan onhan noita eteisiĂ€..

Niin varsinkin jollain huoltomiehellĂ€ đŸ€Ł

Vierailija
12272/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole antanut turpaan, enkÀ ollut ilkeÀ. Jos ilkeyttÀ on se ettÀ sanon tÀnne kaivatustani jotakin, niin so be it. Ei olla ykkösiÀ toisillemme. TÀÀllÀhÀn me ollaan. Molemmat. Kakkosia ollaan toisillemme.

Vierailija
12273/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TiedÀn, en ole mikÀÀn tÀydellinen enkÀ todellakaan koskaan tule esittÀmÀÀn sitÀ. Minulla on ihan toiset mietteet vaikuttamisesta kuin mikÀ mÀÀrÀ muovia missÀkin purkissa on. Et koskaan varmaan ymmÀrtÀisi sinÀ joka sivusta nipotat. Ei tarvitse. JÀtÀ meidÀt hullu rauhaan.

Voitko olla laittamatta sanoja suuhun? En ole puhunut muoveista tai muistakaan ruohonjuuritason asioista mitÀÀn.

Vierailija
12274/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivattu, ole kiltti, Ă€lĂ€ lĂ€hetĂ€ mua osastolle. 

Vierailija
12275/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.

Sivu

EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.

Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta

MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?

Vierailija
12276/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko olla laittamatta sanoja suuhun? En ole puhunut muoveista tai muistakaan ruohonjuuritason asioista mitÀÀn.

Oletko se sama joka puhui tekevĂ€nsĂ€ jatkuvasti valintoja. Millaisia ne ovat? Jos  haluat...

Vierailija
12277/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole antanut turpaan, enkÀ ollut ilkeÀ. Jos ilkeyttÀ on se ettÀ sanon tÀnne kaivatustani jotakin, niin so be it. Ei olla ykkösiÀ toisillemme. TÀÀllÀhÀn me ollaan. Molemmat. Kakkosia ollaan toisillemme.

😬👀. SillĂ€ lailla

Vierailija
12278/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En halua olla kakkonen. Haluan vaan olla.

Vierailija
12279/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-mies mitÀ mÀ teen? Laitanko viestiÀ?

Samat ajatukset.. MeillĂ€ ei ole sama mies.. 

Sivusta 

Vierailija
12280/22554 |
23.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivu

Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta

MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?

Menetetty peli

Sama sivusta

Ketju on lukittu.