Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha energia virtaa mun suonissa ja myrkyttÀÀ mun mielen.
Rukoile Jumalaa puhdistamaan sydÀn, sielu ja mieli pahasta. Rukoile tÀyttÀmÀÀn ne HÀnen hyvyydellÀ, rakkaudella ja armollaan.
Jumala on olemassa, Herralle aamen.
Tuo energia on puhdistettava joka tapauksessa, se on apu nimenomaan Jumalalta. Ei kannata ohittaa töitÀ, eikÀ kiukutella pakollisista töistÀ sillÀ työthÀn ovat siunaus Jumalalta meille.
Jumala ei rankaise meitÀ kÀrsimyksellÀ vaan se on aina apu meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitÀ sanat kertomaan mitÀ tunnen sua kohtaan.
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen talvi masentaa.
Ei muuten, mutta jos tykkÀÀ ulkoilla ja juosta lenkkejÀ, kÀvellÀ kaikkialle ja pukeutua nÀtisti, niin voi olla joskus vÀhÀn ÀrsyttÀvÀÀ.
Ja toki Suomen talvi on aivan liian pitkÀ. Liikunta ja meneminen eri tapahtumiin, ihmisten tapaaminen ym. auttaa minua siihen ettei masennus tule, mutta sÀÀolosuhteet voi silti haastaa!
Vierailija kirjoitti:
Let s f*ck?
Let s make love
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀkÀÀn. En silti usko, ettÀ laittaisit edes maapallon hyvinvointia oman hyvinvointisi edelle tai olisit valmis luopumaan mistÀÀn sen vuoksi.
Sinulta tÀmÀ ei onnistuisi millÀÀn eli pata kattilaa taas soimaa.
Teen jatkuvasti sellaisia valintoja.
EhkÀ sekoitat mut johonkin toiseen sun elÀmÀssÀ. Sivusta se joka kirjoitti alunperin ne maa-jutut
Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee antaa turpaan vÀhÀn vÀliÀ? Tuleeko siitÀ hyvÀ olo? Miksi pitÀÀ olla ilkeÀ tahallaan?
Kuka
TiedÀn, en ole mikÀÀn tÀydellinen enkÀ todellakaan koskaan tule esittÀmÀÀn sitÀ. Minulla on ihan toiset mietteet vaikuttamisesta kuin mikÀ mÀÀrÀ muovia missÀkin purkissa on. Et koskaan varmaan ymmÀrtÀisi sinÀ joka sivusta nipotat. Ei tarvitse. JÀtÀ meidÀt hullu rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnuit heti kodilta kun astuit eteiseen. Toivottavasti nÀhdÀÀn vielÀ. HyvÀÀ yötÀ miehelle.
Hmm đ€ vaan onhan noita eteisiĂ€..
Niin varsinkin jollain huoltomiehellĂ€ đ€Ł
En ole antanut turpaan, enkÀ ollut ilkeÀ. Jos ilkeyttÀ on se ettÀ sanon tÀnne kaivatustani jotakin, niin so be it. Ei olla ykkösiÀ toisillemme. TÀÀllÀhÀn me ollaan. Molemmat. Kakkosia ollaan toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn, en ole mikÀÀn tÀydellinen enkÀ todellakaan koskaan tule esittÀmÀÀn sitÀ. Minulla on ihan toiset mietteet vaikuttamisesta kuin mikÀ mÀÀrÀ muovia missÀkin purkissa on. Et koskaan varmaan ymmÀrtÀisi sinÀ joka sivusta nipotat. Ei tarvitse. JÀtÀ meidÀt hullu rauhaan.
Voitko olla laittamatta sanoja suuhun? En ole puhunut muoveista tai muistakaan ruohonjuuritason asioista mitÀÀn.
Kaivattu, ole kiltti, ÀlÀ lÀhetÀ mua osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko olla laittamatta sanoja suuhun? En ole puhunut muoveista tai muistakaan ruohonjuuritason asioista mitÀÀn.
Oletko se sama joka puhui tekevÀnsÀ jatkuvasti valintoja. Millaisia ne ovat? Jos haluat...
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut turpaan, enkÀ ollut ilkeÀ. Jos ilkeyttÀ on se ettÀ sanon tÀnne kaivatustani jotakin, niin so be it. Ei olla ykkösiÀ toisillemme. TÀÀllÀhÀn me ollaan. Molemmat. Kakkosia ollaan toisillemme.
đŹđ. SillĂ€ lailla
En halua olla kakkonen. Haluan vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
K-mies mitÀ mÀ teen? Laitanko viestiÀ?
Samat ajatukset.. MeillÀ ei ole sama mies..
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Menetetty peli
Sama sivusta
"circle of light"