Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni, taas on kaikki hyvin. NÀin tehdÀÀn ketjulaiset likaisia töitÀ Jumalan johdatuksessa. PiripÀÀt pitÀkööt turpilonsa kiinni ettei menneisyys toistu kerta toisensa jÀlkeen ihan turhaan omien virheiden takia. Kiitos taas esityksestÀ. Nyt on vatsa tÀynnÀ ja alkaa jÀlkkÀrikahvi muistuttelemaan itsestÀnsÀ. Kivaa iltaa kaikille!
Olet aidosti paha.
Paha sinulle, tuntuuko nyt tutulta ja turvalliselta? Eikös juuri aiemmin joku kertonut ketjussa ettÀ sitÀ saa mitÀ tilaa? Se on totta joskus.
En ole tehnyt sinulle mitÀÀn pahaa. SinÀ olet minulle.
ĂlĂ€ nyt selitĂ€, emme edes tunne toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
KestÀ se kaikki. Kasva ja kehity.
Jos sallit vain itsellesi kaiken niin paisut ja poksahdat. EthÀn sitÀ halua?
KestÀ itse. Ota vastuu teoistasi ja tunne, miten se hajottaa sinulta tÀrkeitÀ asioita.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan jo kotona?
Kukaan ei vastaa koska koti on turvapaikka jossa pitÀÀ saada olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan jo kotona?
Tulin hetki sitten. Kuinka niin?
Joka kerta kun joku laittaa kuulumisten kyselyjÀ ilman allekirjoitusta, menen pieneksi hetkeksi sekaisin. Niin epÀtodennÀköistÀ kuin suin vain voi, sehÀn saattaisi olla sinulta. En omasta mielestÀni ole enÀÀ pitkÀÀn aikaan odottanut yhteydenottoasi, jos koskaan oikein odotinkaan. Se pettymys vain on joka kerta yhtÀ karvas kalkki niellÀ, ja aiheuttajansa tÀydellisen syyttömiÀ mielipahaani, parat. Yksinkertaisesti, en voi unohtaa sinua ja on olemassa hetkiÀ, jolloin se asia tekee itsensÀ harvinaisen selvÀksi. Vaikka aika ahtaalle olen sen ikÀvÀn ajanut, jostain se tÀnne vielÀkin kÀy.
Vierailija kirjoitti:
LiemessÀ ollaan.
Niin ollaan ! TiedetÀÀn ! Ei olekaan ollut soppaa pitkÀÀÀÀÀn aikaan. TĂ€n siitĂ€ saa kun leikkii tulella đ€Żđ„đ€
Veikkaan, ettet kanna vastuutasi tÀssÀkÀÀn tilanteessa, vaan uhriudut, miten kurjasti on nyt kohdeltu.
Kiva nÀhdÀ miten katsot hÀntÀ. Olen kyllÀ ollut typerys.
Samille rakkauden tÀyteisiÀ ajatuksia. T:salainen fani
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettet kanna vastuutasi tÀssÀkÀÀn tilanteessa, vaan uhriudut, miten kurjasti on nyt kohdeltu.
Kenelle suollat nÀitÀ angstisia viestejÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole este vaan hidaste đ Kaikki hyvin.
Lupaatko đ
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti haksahtaa sinuun?
Niin ja minun sinuun!
Vierailija kirjoitti:
KestÀ se kaikki. Kasva ja kehity.
Jos sallit vain itsellesi kaiken niin paisut ja poksahdat. EthÀn sitÀ halua?
MistÀ puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti haksahtaa sinuun?
Niin ja minun sinuun!
Ei hÀn minusta vÀlitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan jo kotona?
19:40 vasta. Hetki vielÀ menee.
Vierailija kirjoitti:
Ylis edelleen kiinni?
Ei se ole kiinni. Ei vaan toimi android-kÀnnykÀllÀ.
Ihastuispas sitÀ johonkin toiseen nyt ja nopeasti, mutta turha toivo. Pakko vaan kestÀÀ tÀÀkin paska.
Oletkohan jo kotona?