Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlittÀmisesi on vain sanoja.
MietipÀ uudelleen. Koskaan ei mitÀÀn vÀlittÀmisen tekojako?
En ole havainnut yhtÀkÀÀn. Jos sellaisia olisi ollut, eivÀt varmasti olisi unohtuneet. PÀinvastaisia kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole havainnut yhtÀkÀÀn. Jos sellaisia olisi ollut, eivÀt varmasti olisi unohtuneet. PÀinvastaisia kyllÀ.
MistÀ olet pÀÀtellyt, ettÀ ajattelee sinua yhtÀÀn mitenkÀÀn? Toivottavasti et pelkÀstÀÀn anonyymista ketjusta. sivusta
Vierailija kirjoitti:
No onpas nyt inhottavaa.
En kaipaa enÀÀ oikeastaan ketÀÀn. YritÀn katsoa tulevaisuuteen, vaikka se ei nÀytÀ kovinkaan valoisalta mitÀ ihmissuhteisiin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ olet pÀÀtellyt, ettÀ ajattelee sinua yhtÀÀn mitenkÀÀn? Toivottavasti et pelkÀstÀÀn anonyymista ketjusta. sivusta
En mistÀÀn. Ei hÀn ajattelekaan. Kuvitellut vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten teen vielĂ€ niin jos sille pÀÀlle satun siellĂ€, (jos k*sipĂ€isyytesi kĂ€y Ă€rsyttĂ€mÀÀn vielĂ€)ettĂ€ tokaisen siihen pÀÀlle ettĂ€ sĂ€ oot suuttunut mulle đđŠđ ja hĂ€ivyn paikalta. Jos jollain selittelyolankohautus kepulikonstikikalla siitĂ€ selviĂ€t niin nĂ€ytĂ€n ekasta viestistĂ€ screenshotin, se vasta kettua ja vĂ€hĂ€n sutta oliskin. Oon niin kettu ettet arvaakaan. Et ole lĂ€heskÀÀn niin kettu kuin minĂ€. EiköhĂ€n tĂ€mĂ€ nyt ole taputeltu.
ĂlĂ€ pliis anna musta nĂ€in toheloa kuvaa.
t. Se todellinen kettuapina.
Oot niin niiiiin tohelo tosiaan, ettĂ€ hihat meinaa palaa đđŠđđ Ei aavistustakaan enÀÀ mitĂ€ voisin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte pilata Suomea olemalla julman ilkeitÀ toisille? Ei kaverisuhteitakaan muodosteta olemalla ilkeÀ toisille.
Joillekin se on keskinÀistÀ leikkiÀ, tapa kÀsitellÀ ristiriitoja, henkisiÀ lukkoja.
No tiesinhÀn tÀmÀn. Sitten paranee kestÀÀ se kaikki mitÀ tÀmÀ toiminta tuo itselle takaisin. MinÀkin pidÀn leikkimisestÀ ja syömisestÀ, jÀlkiruoat ovat myös lemppareitani.
:) et ikinÀ arvaa mitÀ voltteja mieleni teki. MitÀ maailmassani tapahtui. MitÀ luulin tapahtuvan. HyvÀ, ettÀ olen vÀhÀn lÀhempÀnÀ maanpintaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sulle se heikkokohta? đŒ
TÀllÀ hetkellÀ exÀn kaveri, kukaan ei ole vuosiin saanut mua niin raivon, Àrsytyksen ja v*tutuksen partaalle kuin nyt olen. Ei varmasti viiteen vuoteen, ja viimeisinkin oli ex joka veteli just oikeet narut. Joo ymmÀrsin kysymyksen nyt vinoon. Ohis. LÀhden ulos tuulettuu.
Vierailija kirjoitti:
T. Kaipaatko?
Paljon.
Inhottavaa yrittÀÀ viestiÀ tunteitaan tÀmmöisellÀ anonyymipalstalla kun aina joku toinen sekoittaa pakan. Toki se on ymmÀrrettÀvÀÀ ja odotettavissa. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni, taas on kaikki hyvin. NÀin tehdÀÀn ketjulaiset likaisia töitÀ Jumalan johdatuksessa. PiripÀÀt pitÀkööt turpilonsa kiinni ettei menneisyys toistu kerta toisensa jÀlkeen ihan turhaan omien virheiden takia. Kiitos taas esityksestÀ. Nyt on vatsa tÀynnÀ ja alkaa jÀlkkÀrikahvi muistuttelemaan itsestÀnsÀ. Kivaa iltaa kaikille!
MenepÀs hoitoon.
Ei kun sinun tÀytyy nyt muistaa se oma vastuu. Et pysty minulle ikipÀivÀnÀ yhtikÀs mitÀÀn. YmmÀrrÀ nyt jo sekin asia. ElÀ kuten yritÀt opettaa.
Ei ole sullakaan kaikki muumit laaksossa. đ€
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa enÀÀ oikeastaan ketÀÀn. YritÀn katsoa tulevaisuuteen, vaikka se ei nÀytÀ kovinkaan valoisalta mitÀ ihmissuhteisiin tulee.
Miksi tulit sanomaan sen kaipauspalstalle?
Se ei ole este vaan hidaste đ Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Lyöty olo. Voisi panssarivaunu ajaa saman tien pÀÀltÀ.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
T. Kaipaatko?
No kyllĂ€hĂ€n mun sydĂ€n jotenkin sulaa. Ja alkaa hymyilyttÀÀ tĂ€mĂ€n vatutuksen keskellĂ€ kun tuota kysyit đ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole este vaan hidaste đ Kaikki hyvin.
IlmiselvÀsti. Kaikki viittaa siihen, ettÀ pelkkÀ 35 vuoden hidaste.
KestÀ se kaikki. Kasva ja kehity.
Jos sallit vain itsellesi kaiken niin paisut ja poksahdat. EthÀn sitÀ halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni, taas on kaikki hyvin. NÀin tehdÀÀn ketjulaiset likaisia töitÀ Jumalan johdatuksessa. PiripÀÀt pitÀkööt turpilonsa kiinni ettei menneisyys toistu kerta toisensa jÀlkeen ihan turhaan omien virheiden takia. Kiitos taas esityksestÀ. Nyt on vatsa tÀynnÀ ja alkaa jÀlkkÀrikahvi muistuttelemaan itsestÀnsÀ. Kivaa iltaa kaikille!
Olet aidosti paha.
Paha sinulle, tuntuuko nyt tutulta ja turvalliselta? Eikös juuri aiemmin joku kertonut ketjussa ettÀ sitÀ saa mitÀ tilaa? Se on totta joskus.
En ole tehnyt sinulle mitÀÀn pahaa. SinÀ olet minulle.
T. Kaipaatko?