Pojan 22v kaveri flirttailee mun (48v) kanssa! Olen kiinnostunut...
En kuvittele. Ja kyllä, olen kiinnostunut. Komea miespoika. Luo viipyileviä katseita, koskettaa vähän liian pitkään, kun kävelee ohitse, tulee pojan mukana käymään, kun poika käy meillä... Poika asuu omillaan, lähellä meitä. Olen naimisissa, mutta tällaiseen seikkailuun olisin valmis.
Mikä neuvoksi? Onhan näitä ikäeropareja muitakin... Kutittavaa.
Kommentit (68)
Minäkin olisin kiinnostunut. Siitä mikä sitä poikaa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten aikuista ihmistä voi kiinostaa oman lapsen ikäinen. Itse olen 47v ja mulla on 22v tytär. Ei mitään mielenkiintoa tuon ikäisiin "miehiin". Ihan kakaroita vielä. Suorastaan etovaa tuollainen. Jopa 10 vuotta nuorempi on liian nuori mulle.
Ja vielä se, että olet naimisissa! Nyt järki käteen AIKUINEN IHMINEN!!!!
No isket tietysti kimppuun kuin sika limppuun! Keskinäinen vetovoima ei vaadi max kolmen vuoden ikäeroa.
Pidät miehen myös tyytyväisenä, niin kukaan ei häviä.
Olet siis pojan isä?
Anna mennä, saat vihdoin nuorta vartta ahteriisi.
Lapsihan se vielä on. Kannattaako ottaa riskiä tuollasen takia. Menee tuolla lailla jos hionosti käy välit mieheen ja poikaan.
Vierailija kirjoitti:
Huo ra olet jos alat pettämään.
Ymmärrätkö sanan tarkoitusta?
Voi Pertti-rakas. Tämä nuori mies on teidän osaston uusi harjoittelija. Älä enää nipistele häntä takapuolesta tai laittavat taas lepositeet sinulle.
Nähdään illalla, pusipusu.
Vaimosi Ritva 82v
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten aikuista ihmistä voi kiinostaa oman lapsen ikäinen. Itse olen 47v ja mulla on 22v tytär. Ei mitään mielenkiintoa tuon ikäisiin "miehiin". Ihan kakaroita vielä. Suorastaan etovaa tuollainen. Jopa 10 vuotta nuorempi on liian nuori mulle.
55+ nuorekas ja vireä farmariasuinen tennarikundi voi olla sinulle liian nuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että poika valmis maksamaan
Toivottavasti tämä on vitsi. Mutta kun katselee välillä suomi-tätien toimintaa esim. baareissa niin on välillä niin etovaa katseltavaa kuinka he himoissaan vikittelee näitä juuri aikuistuneita poikia. On miten on mutta jos jo nyt harkitset asiaa niin ei taida olla sinun ensimmäinen kerta kun pettäisit mutta älä tee sitä tämän nuorukaisen kustannuksella.
Kysy siltä onko sillä poikuus tallella. Jos on niin anna sille ensikokemus, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Huo ra voi olla vaikka ei myisi seksiä. Kestä se.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on vitsi. Mutta kun katselee välillä suomi-tätien toimintaa esim. baareissa niin on välillä niin etovaa katseltavaa kuinka he himoissaan vikittelee näitä juuri aikuistuneita poikia. On miten on mutta jos jo nyt harkitset asiaa niin ei taida olla sinun ensimmäinen kerta kun pettäisit mutta älä tee sitä tämän nuorukaisen kustannuksella.
Kaikki ei todellakaan ole tuollaisia. Hyi helvetti jotakin nuorta miestä siinä mielessä. Ihan kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55+ nuorekas ja vireä farmariasuinen tennarikundi voi olla sinulle liian nuori
Haista paska. En todellakaan huoli mitään vanhaa kääkkää. Max 55v ikäinen.