Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (7243)
Tekisi mieli huomenna sanoa sinulle jotain, mutta mitÀ sanoisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielÀ odottaa minua...?
Tulee aina pahaolo tÀllaisista kommenteista. Jotkut odottaa vuosikausia jotain miestÀ, joka ei ole kuitenkaan eroamassa. Surullinen juttu esimerkiksi se Armin ja Dannyn touhu.
Vallan tunne kutkuttaa nÀitÀ miehiÀ. Kun tietÀÀ naisen olevan otettavissa kuin kaupan hyllyltÀ, voi pitÀÀ varalla. -sivu
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa viesti, ettÀ miks k*sit tÀn homman, mut etpÀhÀn sÀ siihen vastais
Ilman muuta olen kaiken pahan alku ja juuri olen. Laita ihmeessÀ.
No miks laittasin kun et siihen vastaa đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla perseestÀ odotuttamalla hÀntÀ? Miksi hÀnen sun mielestÀ pitÀisi odottaa sua? Mikset voi olla reilu ja ihmismÀinen hÀntÀ kohtaan? Jokasella on tÀssÀ vaan tÀÀ yksi elÀmÀ sekÀ se yksi ja ainoa kuluva nykyhetki eikÀ yhtÀÀn mitÀÀn muuta. LisÀksi nuoremmilla naisilla tulee ikÀ vastaan, jos mitÀÀn perhettÀ meinaa perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit sanoa?
EttÀ en saa sinua mielestÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina pahaolo tÀllaisista kommenteista. Jotkut odottaa vuosikausia jotain miestÀ, joka ei ole kuitenkaan eroamassa. Surullinen juttu esimerkiksi se Armin ja Dannyn touhu.
Vallan tunne kutkuttaa nÀitÀ miehiÀ. Kun tietÀÀ naisen olevan otettavissa kuin kaupan hyllyltÀ, voi pitÀÀ varalla. -sivu
Niin, no vaikka mikÀ olisi syynÀ, niin toivon, ettÀ nÀmÀ naiset nyt ymmÀrtÀisi viheltÀÀ pelin poikki viimeistÀÀn parin vuoden jÀlkeen. Armillakin olisi voinut olla ihan erilainen elÀmÀ, jos olisi pÀÀstÀnyt DannystÀ irti aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀn kai huomenna, enkÀ tiiÀ mitÀ ajattelisin. Mieluummin katoaisin jonnekin maan alle tms.
Huominen on vika kerta, haen erÀÀn rakkaan asian pois jota muut eivĂ€t arvosta đ„ș Sit en enÀÀ tuu sinne! Estolistalle meni varmaan kymmenen ihmistĂ€. Kaksi yhteisöÀ jÀÀmĂ€ssĂ€ taakse, kun eivĂ€t tukeneet tarpeeksi mua itsevihassani... tarvitsen erityisherkkiĂ€ taiteilijoita ymmĂ€rtĂ€vĂ€n yhteisön <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm-m. Just tÀmÀ keissi itsellÀ. Paha olo tosiaan tuli ja multa meni vuosia hukkaan kun uskoin kaivattuni sanoihin enkÀ vaatinut hanakammin tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit sanoa?
EttÀ en saa sinua mielestÀni.
Sun kannattais ehdottomasti sanoa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀn kai huomenna, enkÀ tiiÀ mitÀ ajattelisin. Mieluummin katoaisin jonnekin maan alle tms.
YllÀtys, ettÀ juokset karkuun. Ei hÀtÀÀ, tuskin nÀhdÀÀn. Ja ainahan on niitÀ muita joihin voit keskittyÀ.
Ihan, jos totta puhun, niin mÀ en haluais keskittyÀ yhtÀÀn kehenkÀÀn muuhun kuin hÀneen.
Vierailija kirjoitti:
Vois ryhtyÀ pubiruusuksi.
MÀ tulen kans. Paskaaks tÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ oon seinĂ€ruusu đčđ”
Vierailija kirjoitti:
Sainpahan edes vÀlillÀ katsoa sivuprofiiliasi.
Laiha lohtu sekin. EipÀ tÀÀllÀ nÀytÀ selviÀvÀn asiat koskaan, arvailua kaikki.Liekö ollut sitten vain omaa harhaani, kun luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ tulen kans. Paskaaks tÀssÀ.
LĂ€hen mukaan, pokaan hyviĂ€ miehiĂ€ meille đ mennÀÀn vĂ€hĂ€n parempaan raflaan sitten illan pÀÀtteeks, nĂ€ytĂ€n tyttĂ€ret teille miten ovesta astutaan sisÀÀn siten ettĂ€ miehet jonottaa maksaakseen juomat meille (đđ)
Olen odottanut sua jo vuosia. Kauanko pitÀÀ vielÀ kÀrsiÀ? Pystynkö edes vastata sun toiveisiisi ja tÀyttÀmÀÀn kaikki halusi? SinÀ olet minulle tÀydellinen tuollaisenaan, kaikkine puolinesi.