Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (7243)
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun joku laittaa kuulumisten kyselyjÀ ilman allekirjoitusta, menen pieneksi hetkeksi sekaisin. Niin epÀtodennÀköistÀ kuin suin vain voi, sehÀn saattaisi olla sinulta. En omasta mielestÀni ole enÀÀ pitkÀÀn aikaan odottanut yhteydenottoasi, jos koskaan oikein odotinkaan. Se pettymys vain on joka kerta yhtÀ karvas kalkki niellÀ, ja aiheuttajansa tÀydellisen syyttömiÀ mielipahaani, parat. Yksinkertaisesti, en voi unohtaa sinua ja on olemassa hetkiÀ, jolloin se asia tekee itsensÀ harvinaisen selvÀksi. Vaikka aika ahtaalle olen sen ikÀvÀn ajanut, jostain se tÀnne vielÀkin kÀy.
Olen varmaan eri, mutta olen laittanut tÀnne viestejÀ ja toivonut, ettÀ kaivattu lukisi niitÀ ja ymmÀrtÀisi, mitÀ tarkoitin. Asiat jÀivÀt silloin kesken. Hieman hankalaa, kun ei ole yhteystietojakaan.
Tekis mieli laittaa viesti, ettÀ miks k*sit tÀn homman, mut etpÀhÀn sÀ siihen vastais
Vierailija kirjoitti:
Sainpahan edes vÀlillÀ katsoa sivuprofiiliasi.
Koska?
NÀhdÀÀn kai huomenna, enkÀ tiiÀ mitÀ ajattelisin. Mieluummin katoaisin jonnekin maan alle tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti haksahtaa sinuun?
Koska meidÀt on tarkoitettu toisillemme.
TÀhÀn olisi kiva uskoa, mutta mikÀÀn ei viittaa siihen, ettÀ niin asiat olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LiemessÀ ollaan.
Niin ollaan ! TiedetÀÀn ! Ei olekaan ollut soppaa pitkÀÀÀÀÀn aikaan. TĂ€n siitĂ€ saa kun leikkii tulella đ€Żđ„đ€
đđ đŒđđŒ
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettet kanna vastuutasi tÀssÀkÀÀn tilanteessa, vaan uhriudut, miten kurjasti on nyt kohdeltu.
MikÀ on 'tÀmÀ tilanne'?
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli laittaa viesti, ettÀ miks k*sit tÀn homman, mut etpÀhÀn sÀ siihen vastais
Ilman muuta olen kaiken pahan alku ja juuri olen. Laita ihmeessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne haluaa toisten epÀonnistuvan.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀn kai huomenna, enkÀ tiiÀ mitÀ ajattelisin. Mieluummin katoaisin jonnekin maan alle tms.
YllÀtys, ettÀ juokset karkuun. Ei hÀtÀÀ, tuskin nÀhdÀÀn. Ja ainahan on niitÀ muita joihin voit keskittyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettet kanna vastuutasi tÀssÀkÀÀn tilanteessa, vaan uhriudut, miten kurjasti on nyt kohdeltu.
MissÀ tilanteessa? MitÀ tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielÀ odottaa minua...?
Olen odottanut hyvin kauan, enkÀ ole saanut merkkiÀkÀÀn edes kiinnostuksestasi, joten en tiedÀ, mitÀ syitÀ olisi odottaa. Jos jotakin haluaisi, varmaan jotakin myös antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan ajattelit odotuttaa, vuosia vai vuosikymmeniÀ?
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina pahaolo tÀllaisista kommenteista. Jotkut odottaa vuosikausia jotain miestÀ, joka ei ole kuitenkaan eroamassa. Surullinen juttu esimerkiksi se Armin ja Dannyn touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YllÀtys, ettÀ juokset karkuun. Ei hÀtÀÀ, tuskin nÀhdÀÀn. Ja ainahan on niitÀ muita joihin voit keskittyÀ.
Miten niin yllÀtys?
Koska meidÀt on tarkoitettu toisillemme.