Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
Mul on nÀÀ mun telepaattiset kyvyt
Vierailija kirjoitti:
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
SinÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VinkkinÀ ettÀ se ei muuten tee ihmisestÀ mielenterveysongelmatonta, ettÀ ei ole diagnoosia, kun ei ole kÀynyt psykiatrilla ikinÀ. Silti se mt-ongelma saattaa hyvin olla ja nÀkyÀ. Useimpiin ongelmiin kuuluu vahvasti vielÀ sairaudentunnottomuus. Eli itse ongelmainen ei huomaa itsessÀÀn mitÀÀn vikaa. Muut kyllÀ valitettavasti huomaa.
Ei sillÀ ole mitÀÀn vÀliÀ onko joku virallisesti mt-ongelmainen vai ei, ja valtaosa mt-ongelmista kÀrsivistÀ ihmisistÀ ei ole mitenkÀÀn sekaisin, vaan aivan jÀrkeviÀ ihmisiÀ.
TÀÀllÀ ketjussa nÀkyy vain tietynlaiset mielenhÀiriöt, joita on hyvin marginaalinen osuus kaikista mt-ongelmista kÀrsivistÀ ihmisistÀ.
Minusta aika kökköÀ muutenkin arvostella ihmisiÀ mielenterveysongelmaisiksi joidenkin satunnaisten kommenttien takia ilman kokonaiskuvaa. Ja kun arvostelijat ovat yhtÀ hyvin itse voineet kÀsittÀÀ jotain vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VinkkinÀ ettÀ se ei muuten tee ihmisestÀ mielenterveysongelmatonta, ettÀ ei ole diagnoosia, kun ei ole kÀynyt psykiatrilla ikinÀ. Silti se mt-ongelma saattaa hyvin olla ja nÀkyÀ. Useimpiin ongelmiin kuuluu vahvasti vielÀ sairaudentunnottomuus. Eli itse ongelmainen ei huomaa itsessÀÀn mitÀÀn vikaa. Muut kyllÀ valitettavasti huomaa.
Ei sillÀ ole mitÀÀn vÀliÀ onko joku virallisesti mt-ongelmainen vai ei, ja valtaosa mt-ongelmista kÀrsivistÀ ihmisistÀ ei ole mitenkÀÀn sekaisin, vaan aivan jÀrkeviÀ ihmisiÀ.
TÀÀllÀ ketjussa nÀkyy vain tietynlaiset mielenhÀiriöt, joita on hyvin marginaalinen osuus kaikista mt-ongelmista kÀrsivistÀ ihmisistÀ.Minusta aika kökköÀ muutenkin arvostella ihmisiÀ mielenterveysongelmaisiksi joidenkin satunnaisten kommenttien takia ilman kokonaiskuva
TÀmÀ sivusta. Ugh unohdin laittaa.
Joillekin riittÀÀ pelkkÀ seksi, niin siihen kÀy silloin mikÀ tahansa mt-hÀrö
Vierailija kirjoitti:
Ja entÀ kun on kÀynyt psykiatrilla ja tÀmÀ on todennut tÀysin terveeksi ja silloiset olosuhteet vttumaisiksi. Toivotteli hyvÀÀ jatkoa ja hyviÀ työvuosia kusipÀistÀ huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan nuo mt-tapaukset tunnistelevat.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ kun on viettÀnyt aikaansa enemmÀn tai vÀhemmÀn 25 vuotta, alkaa kirjoittajat olla tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn nykyÀÀn pidÀn ihmisestÀ, sitÀ enemmÀn pidÀn hajuvÀliÀ. Loogista joo.
PelkÀÀtkö ettÀ sua satutetaan, vai pettymystÀ ? Jotkut pelkÀÀ jopa onnistuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa niin kovasti ,ettÀ voisin naida aivot pellolle. Onko vapaaehtoisia?
No minĂ€ palstan l*tka levitĂ€n tietenkin đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ kun on viettÀnyt aikaansa enemmÀn tai vÀhemmÀn 25 vuotta, alkaa kirjoittajat olla tuttuja.
Niinkö? No kuka minÀ olen? Ketjussa on off -tyyppisesti kohta 10 vuotta. Sivustaaa
Sampođ Ajatuksissani, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀÀllÀ niin paljoa ihmisiÀ kÀy, ja lÀhinnÀ tietyt hahmot on tunnistettavia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tietyt hyvin specifit tunnisteet ovat sellaisia, ettÀ niistÀ voi aika varmuudella sanoa (vaikka trollit voivat niitÀkin omia), mutta hyvin monista ihmisten "tunnisteista" ei oikeasti voi. Paljon tapahtuu isojakin sattumia. Itselleni nÀitÀ on tapahtunut ja vÀhÀn muuallakin kuin vain netissÀ. Kun alkaa löytÀmÀÀn merkityksiÀ niin se voi mennÀ todella syvÀlle... PitÀkÀÀ pÀÀ kylmÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh onpas Pasi suosittu!
Eikö sulla aivokÀÀpiö ole muuta tekemistĂ€ kun kytĂ€tĂ€ tÀÀllĂ€, ettĂ€ milloin laitan Pasille viestiĂ€ đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? No kuka minÀ olen? Ketjussa on off -tyyppisesti kohta 10 vuotta. Sivustaaa
Oletko siis joku tietty psykoottinen, maaninen tms. hahmo joka tÀÀllÀ usein tunnistettavasti kirjottaa, vai miksi kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh onpas Pasi suosittu!
Eikö sulla aivokÀÀpiö ole muuta tekemistĂ€ kun kytĂ€tĂ€ tÀÀllĂ€, ettĂ€ milloin laitan Pasille viestiĂ€ đ€Łđ
:D selailin nopeasti nÀitÀ sivuja ja olin nÀkevinÀni Pasia mainittavan useamminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn nykyÀÀn pidÀn ihmisestÀ, sitÀ enemmÀn pidÀn hajuvÀliÀ. Loogista joo.
PelkÀÀtkö ettÀ sua satutetaan, vai pettymystÀ ? Jotkut pelkÀÀ jopa onnistuvansa.
KyllÀ siinÀ varmasti on sellaista itsesabotaasia, would not join any club that would have me -tyyliin.
Nyt rauhoitutaan ja nukutaan.
Teette paljon vÀÀriÀ tulkintoja myös ihan vain kiusallanne. Jos on nÀkevinÀÀn kaikesta tutkimisesta huolimatta aina vain vikoja, on aika katsoa peiliin. Olette minuakin tÀÀllÀkin tutkineet mutta ymmÀrrys ei riitÀ todentamaan normaalia terveyttÀni eikÀ se ole minun syyni. Kertoisin mielellÀni lisÀÀ julkisesti mutta juuri nyt ei ole ollut sen aika. Aina saa kysyÀ ja olla yhteydessÀ somenkin kautta. Ei ole kuitenkaan oikein joutua todistelemaan terveyttÀÀn vain siksi ettei kukaan halua nÀhdÀ ja ymmÀrtÀÀ oikein. Toivottavasti tÀstÀ oli apua. Jonna