Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Olis niin helppo saada yhteys, kun vain haluaisit.
Kuinkas? Taitaa olla meikÀlÀiselle ns henkimaailman asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on kyllÀ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa.
Joko sun tuli ikÀvÀ mua? Siivosin puoli pÀivÀÀ ja tulin just kahden tunnin lenkiltÀ. En ole ehtinyt palstailla tÀnÀÀn. Aika hiljainenkin olen ollut tÀÀllÀ, mutta joskus innostun. Olen mt-tapaus.
Hei Jonnađđ»
Hei vain mutta en ole tuo kommentoija enkÀ minkÀÀnlainen mt-tapaus.
Vastasin myös jo aamupÀivÀiseen kysymykseen ettÀ hyvÀÀ kuuluu tÀnÀÀn lauantaina. Jonna
LisÀyksenÀ nyt vielÀ, vaikka olen tÀysin psyykkisestÀ terve normaali ihminen, te saatte myös olla juuri sellaisia jokainen kuin olette. Kaikki hyvin. Jonna
Kaipaan nÀköhavaintoa sinusta.
MitÀ enemmÀn nykyÀÀn pidÀn ihmisestÀ, sitÀ enemmÀn pidÀn hajuvÀliÀ. Loogista joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on kyllÀ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa.
Joko sun tuli ikÀvÀ mua? Siivosin puoli pÀivÀÀ ja tulin just kahden tunnin lenkiltÀ. En ole ehtinyt palstailla tÀnÀÀn. Aika hiljainenkin olen ollut tÀÀllÀ, mutta joskus innostun. Olen mt-tapaus.
Hei Jonnađđ»
Hei vain mutta en ole tuo kommentoija enkÀ minkÀÀnlainen mt-tapaus.
Vastasin myös jo aamupÀivÀiseen kysymykseen ettÀ hyvÀÀ kuuluu tÀnÀÀn lauantaina. Jonna
LisÀyksenÀ nyt vielÀ, vaikka olen tÀysin psyykkisestÀ terve normaali ihminen, te saatte myös olla juuri sellaisia jokainen kuin olette. Kaikki hyvin. Jonna
*psyykkisesti terve
Sorry!
Vierailija kirjoitti:
jos olet tÀÀllÀ, anna merkkejÀ itsestÀsi t.osuman saanut
TÀÀllÀ. Vesimies
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
But she loves me đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€kin olen mt-tapaus. đđŒ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn nykyÀÀn pidÀn ihmisestÀ, sitÀ enemmÀn pidÀn hajuvÀliÀ. Loogista joo.
Oletko muuttanut vaimon kanssa eri kaupunkiin?
Vierailija kirjoitti:
Panettaa niin kovasti ,ettÀ voisin naida aivot pellolle. Onko vapaaehtoisia?
En halua luopua aivoistani, muuten kyllÀ kÀy, jos olet kaivattuni.
VinkkinÀ ettÀ se ei muuten tee ihmisestÀ mielenterveysongelmatonta, ettÀ ei ole diagnoosia, kun ei ole kÀynyt psykiatrilla ikinÀ. Silti se mt-ongelma saattaa hyvin olla ja nÀkyÀ. Useimpiin ongelmiin kuuluu vahvasti vielÀ sairaudentunnottomuus. Eli itse ongelmainen ei huomaa itsessÀÀn mitÀÀn vikaa. Muut kyllÀ valitettavasti huomaa.
Vierailija kirjoitti:
IskÀmassut on ihanii
Tekis mieli...
No don't go there girl-
Tekis....
no.
Ăit-
Girl don't!!
đ§Œđ
Vierailija kirjoitti:
KieltÀmÀttÀ erikoinen logiikka, mutta se lienee se, mitÀ tahdot.
Vierailija kirjoitti:
VinkkinÀ ettÀ se ei muuten tee ihmisestÀ mielenterveysongelmatonta, ettÀ ei ole diagnoosia, kun ei ole kÀynyt psykiatrilla ikinÀ. Silti se mt-ongelma saattaa hyvin olla ja nÀkyÀ. Useimpiin ongelmiin kuuluu vahvasti vielÀ sairaudentunnottomuus. Eli itse ongelmainen ei huomaa itsessÀÀn mitÀÀn vikaa. Muut kyllÀ valitettavasti huomaa.
Ei sillÀ ole mitÀÀn vÀliÀ onko joku virallisesti mt-ongelmainen vai ei, ja valtaosa mt-ongelmista kÀrsivistÀ ihmisistÀ ei ole mitenkÀÀn sekaisin, vaan aivan jÀrkeviÀ ihmisiÀ.
TÀÀllÀ ketjussa nÀkyy vain tietynlaiset mielenhÀiriöt, joita on hyvin marginaalinen osuus kaikista mt-ongelmista kÀrsivistÀ ihmisistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vuosittainen esiintyvyys: Noin 2025 % suomalaisista sairastaa vuosittain jonkin mielenterveyden hÀiriön.
ElinikÀinen riski naisilla ja miehillÀ: Kun muistisairaudet ja fyysisiin sairauksiin liittyvÀt mielenterveyden hÀiriöt rajataan pois, 75 ikÀvuoteen mennessÀ 66 % naisista ja 60 % miehistÀ saa jonkin diagnoosin.
EttÀ odottele vain sitÀ omaa diagnoosia rauhassa. Yli puolet sairastuu elÀmÀn aikana.
Olet kuin saippuapala ja mulla mÀrÀt kÀdet.
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
Pasille đ siltikin đ„