Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
6021/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pasille 😘 siltikin đŸ”„

Vierailija
6022/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis niin helppo saada yhteys, kun vain haluaisit.

Kuinkas? Taitaa olla meikÀlÀiselle ns henkimaailman asioita.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6023/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ ketju on kyllĂ€ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa. 

Joko sun tuli ikÀvÀ mua? Siivosin puoli pÀivÀÀ ja tulin just kahden tunnin lenkiltÀ. En ole ehtinyt palstailla tÀnÀÀn. Aika hiljainenkin olen ollut tÀÀllÀ, mutta joskus innostun. Olen mt-tapaus.

Hei JonnađŸ‘‹đŸ»

Hei vain mutta en ole tuo kommentoija enkÀ minkÀÀnlainen mt-tapaus.

Vastasin myös jo aamupÀivÀiseen kysymykseen ettÀ hyvÀÀ kuuluu tÀnÀÀn lauantaina. Jonna

LisÀyksenÀ nyt vielÀ, vaikka olen tÀysin psyykkisestÀ terve normaali ihminen, te saatte myös olla juuri sellaisia jokainen kuin olette. Kaikki hyvin. Jonna

Vierailija
6024/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan nÀköhavaintoa sinusta.

Vierailija
6025/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ enemmĂ€n nykyÀÀn pidĂ€n ihmisestĂ€, sitĂ€ enemmĂ€n pidĂ€n hajuvĂ€liĂ€. Loogista joo. 

Vierailija
6026/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ ketju on kyllĂ€ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa. 

Joko sun tuli ikÀvÀ mua? Siivosin puoli pÀivÀÀ ja tulin just kahden tunnin lenkiltÀ. En ole ehtinyt palstailla tÀnÀÀn. Aika hiljainenkin olen ollut tÀÀllÀ, mutta joskus innostun. Olen mt-tapaus.

Hei JonnađŸ‘‹đŸ»

Hei vain mutta en ole tuo kommentoija enkÀ minkÀÀnlainen mt-tapaus.

Vastasin myös jo aamupÀivÀiseen kysymykseen ettÀ hyvÀÀ kuuluu tÀnÀÀn lauantaina. Jonna

LisÀyksenÀ nyt vielÀ, vaikka olen tÀysin psyykkisestÀ terve normaali ihminen, te saatte myös olla juuri sellaisia jokainen kuin olette. Kaikki hyvin. Jonna

*psyykkisesti terve 

Sorry!

Vierailija
6027/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olet tÀÀllĂ€, anna merkkejĂ€ itsestĂ€si       t.osuman saanut

TÀÀllÀ. Vesimies

Vierailija
6028/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaamađŸ€źđŸ€źđŸ€ź

But she loves me đŸ„° 

Vierailija
6029/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€kin olen mt-tapaus. đŸ™‡đŸŒ

Vierailija
6030/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ enemmĂ€n nykyÀÀn pidĂ€n ihmisestĂ€, sitĂ€ enemmĂ€n pidĂ€n hajuvĂ€liĂ€. Loogista joo. 

Oletko muuttanut vaimon kanssa eri kaupunkiin?

Vierailija
6031/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panettaa niin kovasti ,ettÀ voisin naida aivot pellolle. Onko vapaaehtoisia?

En halua luopua aivoistani, muuten kyllÀ kÀy, jos olet kaivattuni.

Vierailija
6032/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ohhoh onpas Pasi suosittu!

Vierailija
6033/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VinkkinĂ€ ettĂ€ se ei muuten tee ihmisestĂ€ mielenterveysongelmatonta, ettĂ€ ei ole diagnoosia, kun ei ole kĂ€ynyt psykiatrilla ikinĂ€. Silti se mt-ongelma saattaa hyvin olla ja nĂ€kyĂ€. Useimpiin ongelmiin kuuluu vahvasti vielĂ€ sairaudentunnottomuus. Eli itse ongelmainen ei huomaa itsessÀÀn mitÀÀn vikaa. Muut kyllĂ€ valitettavasti huomaa. 

Vierailija
6034/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IskÀmassut on ihanii

Tekis mieli...

No don't go there girl-

Tekis....

no.

Äit-

Girl don't!!

đŸ§ŒđŸ‘„

Vierailija
6035/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KieltÀmÀttÀ erikoinen logiikka, mutta se lienee se, mitÀ tahdot.

Vierailija
6036/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VinkkinĂ€ ettĂ€ se ei muuten tee ihmisestĂ€ mielenterveysongelmatonta, ettĂ€ ei ole diagnoosia, kun ei ole kĂ€ynyt psykiatrilla ikinĂ€. Silti se mt-ongelma saattaa hyvin olla ja nĂ€kyĂ€. Useimpiin ongelmiin kuuluu vahvasti vielĂ€ sairaudentunnottomuus. Eli itse ongelmainen ei huomaa itsessÀÀn mitÀÀn vikaa. Muut kyllĂ€ valitettavasti huomaa. 

Ei sillĂ€ ole mitÀÀn vĂ€liĂ€ onko joku virallisesti mt-ongelmainen vai ei, ja valtaosa mt-ongelmista kĂ€rsivistĂ€ ihmisistĂ€ ei ole mitenkÀÀn sekaisin, vaan aivan jĂ€rkeviĂ€ ihmisiĂ€. 

TÀÀllĂ€ ketjussa nĂ€kyy vain tietynlaiset mielenhĂ€iriöt, joita on hyvin marginaalinen osuus kaikista mt-ongelmista kĂ€rsivistĂ€ ihmisistĂ€. 

Vierailija
6037/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosittainen esiintyvyys: Noin 2025 % suomalaisista sairastaa vuosittain jonkin mielenterveyden hĂ€iriön. 

ElinikÀinen riski naisilla ja miehillÀ: Kun muistisairaudet ja fyysisiin sairauksiin liittyvÀt mielenterveyden hÀiriöt rajataan pois, 75 ikÀvuoteen mennessÀ 66 % naisista ja 60 % miehistÀ saa jonkin diagnoosin.

EttĂ€ odottele vain sitĂ€ omaa diagnoosia rauhassa.  Yli puolet sairastuu elĂ€mĂ€n aikana.

Vierailija
6038/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet kuin saippuapala ja mulla mÀrÀt kÀdet.

Vierailija
6039/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?

Vierailija
6040/22554 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?

Ketju on lukittu.