Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (5741)

Vierailija
5641/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VĂ€lillĂ€ unohdan, kuinka low lifeĂ€ monet palstalaiset elÀÀ. Ei mulla itsellĂ€nikÀÀn mikÀÀn high life ole, mutta en nyt sentÀÀn missÀÀn ihme tynnyrissĂ€ ole koskaan elĂ€nyt, enkĂ€ tunne ihmisiĂ€ jotka elĂ€isivĂ€t low lifeĂ€.. 

Vierailija
5642/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itsepetos on hyvÀ, kun se palvelee tarkoitustaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?

Kaivattu tietty.

TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.

Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettĂ€ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevĂ€t tyydyttĂ€mÀÀn seksuaaliset tarpeeni. 

Onko erityistarpeita?

KyllÀ on ja taitaa puol kaupunkia tietÀÀ.

MitÀs tuo tarkoittaa?

Vierailija
5644/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muruseni. Kaikki rahat meni h-riin, tai niihin vĂ€hemmĂ€n h. MitĂ€ sulle jĂ€i vuoden super diilistĂ€,. vaikka tiesit ettĂ€ se voi se viimeinen joka sulle Annettiin . 

Vierailija
5645/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?

Kaivattu tietty.

TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.

Miten poikkeaa muista viesteistÀ?

Vierailija
5646/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'Ei kai sen ulkomaalaisen sentÀÀn partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minÀ tuomitse, jos joku löytÀÀ onnensa sellaisen kanssa.

MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi.. 

Suomalaisista yksi pohjalainen (SeinĂ€joelta) ---' 

Muualta.

Vierailija
5647/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ihmisestÀ paljon, jos selittÀÀ tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmÀrtÀminen) TyhmÀ!

Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristĂ€ huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne.. 

Ei, siihen sinĂ€ et kykene. Sulla on tainnut mennĂ€, kun kaikille ruikuta ja todistelee. Mulle ihmiset on ihmisiĂ€,  kotimaasta, rodusta, uskonnosta tai mistÀÀn huolimatta. Sun tĂ€ytyy niitĂ€ listata. ÄlĂ€ jankuta enÀÀ.

Vierailija
5648/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Öö, kuka sulki -ulkomaalaiset- pelkkiin partamuhiksiin ? SinĂ€ koska ap ei niin tehnyt. Sivusta ihmetys vauhkoontumisestas

Vierailija
5649/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ tekee miehellÀ, jota ei saa, vaikka rakastaisi? Ideoita?

Vierailija
5650/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Harmaantunut kÀy minulle. <3

Vierailija
5651/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VĂ€lillĂ€ unohdan, kuinka low lifeĂ€ monet palstalaiset elÀÀ. Ei mulla itsellĂ€nikÀÀn mikÀÀn high life ole, mutta en nyt sentÀÀn missÀÀn ihme tynnyrissĂ€ ole koskaan elĂ€nyt, enkĂ€ tunne ihmisiĂ€ jotka elĂ€isivĂ€t low lifeĂ€.. 

JÀikö levy jumiin?

Vierailija
5652/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

..kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan.

Vierailija
5653/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ihmisestÀ paljon, jos selittÀÀ tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmÀrtÀminen) TyhmÀ!

Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristĂ€ huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne.. 

Ei, siihen sinĂ€ et kykene. Sulla on tainnut mennĂ€, kun kaikille ruikuta ja todistelee. Mulle ihmiset on ihmisiĂ€,  kotimaasta, rodusta, uskonnosta tai mistÀÀn huolimatta. Sun tĂ€ytyy niitĂ€ listata. ÄlĂ€ jankuta enÀÀ.

Palstalla nÀkee jatkuvasti tuota, ettÀ ulkomaalainen mies = kylÀlle vokkiiin tullut irakilainenn/partamuhis :D

Joten aina on paikallaan muistuttaa nĂ€itĂ€ realiteeteista, kun eivĂ€t tunnu tietĂ€vĂ€n, ettĂ€ maailmassa on muitakin maita kuin Suomi ja muutamat mussslimimaat. 

Vierailija
5654/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mennyt mies on historiaa.

Vierailija
5655/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Terkkuja! Piipahdin tÀÀllÀ. t.mie

Vierailija
5656/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
5657/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ViihdyttĂ€vÀÀ, ettĂ€ jotkut sai noin paljon irti yhdestĂ€ tai kahdesta viestistĂ€ 😁 nauraisin tÀÀllĂ€ partaani jos sellainen olisi

Vierailija
5658/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin đŸŽ¶đŸŽ¶

Miten low lifereiden jutut edes voisivat mennĂ€ tunteisiin? IhmisillĂ€hĂ€n tĂ€ytyy olla jotain ns. asemaa, ettĂ€ voi ylipÀÀtÀÀn mennĂ€ tunteisiin.. hahmotatko sitĂ€.. 

Vierailija
5659/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VielÀkö tunnistaisit minut?

Vierailija
5660/5741 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen luotiin miehelle, miestÀ varten.

Aivan uskomatonta, ettĂ€ joku vielĂ€ vuonna 2025 jaksaa laukoa kivikautisia fraaseja tyyliin 'nainen luotiin miestĂ€ varten'. Jos sinun maailmankuva on noin suppea, niin sinĂ€ olet itse luotu lĂ€hinnĂ€ esimerkkiksi siitĂ€ miten jĂ€rjetöntĂ€ ja sÀÀlittĂ€vÀÀ on takertua muinaisiin ajatuksiin. Sinun logiikka on yhtĂ€ itseĂ€si lĂ€mmittĂ€vĂ€ kuin jumalan nyrkki takapuolessasi eli tĂ€ysin itseĂ€si lĂ€mmittĂ€vĂ€. Jos nyt oikeasti kuvitellaan ja uskotaan, ettĂ€ nainen olisi muka luotu vain miestĂ€ varten, niin sitten sinĂ€ olet selvĂ€sti luotu internetpalstojen pelleksi, joka paljastaa sikamaisuutensa jokaisella kommentilla. Ei se ole uskoa, se on silkkaa typeryyttĂ€ ja halventavaa asennetta, joka kertoo enemmĂ€n sinusta kuin mistÀÀn jumalasta. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi yksi seitsemÀn