Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
5641/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä unohdan, kuinka low lifeä monet palstalaiset elää. Ei mulla itsellänikään mikään high life ole, mutta en nyt sentään missään ihme tynnyrissä ole koskaan elänyt, enkä tunne ihmisiä jotka eläisivät low lifeä.. 

Vierailija
5642/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetos on hyvä, kun se palvelee tarkoitustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hiljentynyt. Mitä mielessä?

Kaivattu tietty.

Tämä tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, että kuka olet ja vastaisi, että ihminen.

Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, että voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevät tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni. 

Onko erityistarpeita?

Kyllä on ja taitaa puol kaupunkia tietää.

Mitäs tuo tarkoittaa?

Vierailija
5644/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruseni. Kaikki rahat meni h-riin, tai niihin vähemmän h. Mitä sulle jäi vuoden super diilistä,. vaikka tiesit että se voi se viimeinen joka sulle Annettiin . 

Vierailija
5645/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hiljentynyt. Mitä mielessä?

Kaivattu tietty.

Tämä tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, että kuka olet ja vastaisi, että ihminen.

Miten poikkeaa muista viesteistä?

Vierailija
5646/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ei kai sen ulkomaalaisen sentään partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minä tuomitse, jos joku löytää onnensa sellaisen kanssa.

Mä olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittää. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja Azerbaidžan-Venäjä-vanhempien poika, ja italialainen myös. Venäläinen, britti (tosin hänen taustat oli myös venäläiset), ranskalainen jne. Ei yhtään partamuhista, mikä nyt ei tietenkään ole yllätys kenellekään joka käsittää ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylälle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi.. 

Suomalaisista yksi pohjalainen (Seinäjoelta) ---' 

Muualta.

Vierailija
5647/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ihmisestä paljon, jos selittää tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmärtäminen) Tyhmä!

Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristä huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne.. 

Ei, siihen sinä et kykene. Sulla on tainnut mennä, kun kaikille ruikuta ja todistelee. Mulle ihmiset on ihmisiä,  kotimaasta, rodusta, uskonnosta tai mistään huolimatta. Sun täytyy niitä listata. Älä jankuta enää.

Vierailija
5648/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kuka sulki -ulkomaalaiset- pelkkiin partamuhiksiin ? Sinä koska ap ei niin tehnyt. Sivusta ihmetys vauhkoontumisestas

Vierailija
5649/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee miehellä, jota ei saa, vaikka rakastaisi? Ideoita?

Vierailija
5650/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantunut käy minulle. <3

Vierailija
5651/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä unohdan, kuinka low lifeä monet palstalaiset elää. Ei mulla itsellänikään mikään high life ole, mutta en nyt sentään missään ihme tynnyrissä ole koskaan elänyt, enkä tunne ihmisiä jotka eläisivät low lifeä.. 

Jäikö levy jumiin?

Vierailija
5652/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan.

Vierailija
5653/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ihmisestä paljon, jos selittää tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmärtäminen) Tyhmä!

Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristä huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne.. 

Ei, siihen sinä et kykene. Sulla on tainnut mennä, kun kaikille ruikuta ja todistelee. Mulle ihmiset on ihmisiä,  kotimaasta, rodusta, uskonnosta tai mistään huolimatta. Sun täytyy niitä listata. Älä jankuta enää.

Palstalla näkee jatkuvasti tuota, että ulkomaalainen mies = kylälle vokkiiin tullut irakilainenn/partamuhis :D

Joten aina on paikallaan muistuttaa näitä realiteeteista, kun eivät tunnu tietävän, että maailmassa on muitakin maita kuin Suomi ja muutamat mussslimimaat. 

Vierailija
5654/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt mies on historiaa.

Vierailija
5655/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja! Piipahdin täällä. t.mie

Vierailija
5656/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin 🎶🎶

Vierailija
5657/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävää, että jotkut sai noin paljon irti yhdestä tai kahdesta viestistä 😁 nauraisin täällä partaani jos sellainen olisi

Vierailija
5658/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin 🎶🎶

Miten low lifereiden jutut edes voisivat mennä tunteisiin? Ihmisillähän täytyy olla jotain ns. asemaa, että voi ylipäätään mennä tunteisiin.. hahmotatko sitä.. 

Vierailija
5659/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tunnistaisit minut?

Vierailija
5660/22554 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen luotiin miehelle, miestä varten.

Aivan uskomatonta, että joku vielä vuonna 2025 jaksaa laukoa kivikautisia fraaseja tyyliin 'nainen luotiin miestä varten'. Jos sinun maailmankuva on noin suppea, niin sinä olet itse luotu lähinnä esimerkkiksi siitä miten järjetöntä ja säälittävää on takertua muinaisiin ajatuksiin. Sinun logiikka on yhtä itseäsi lämmittävä kuin jumalan nyrkki takapuolessasi eli täysin itseäsi lämmittävä. Jos nyt oikeasti kuvitellaan ja uskotaan, että nainen olisi muka luotu vain miestä varten, niin sitten sinä olet selvästi luotu internetpalstojen pelleksi, joka paljastaa sikamaisuutensa jokaisella kommentilla. Ei se ole uskoa, se on silkkaa typeryyttä ja halventavaa asennetta, joka kertoo enemmän sinusta kuin mistään jumalasta. 

Ketju on lukittu.