Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5741)
Itsepetos on hyvÀ, kun se palvelee tarkoitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?
Kaivattu tietty.
TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.
Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettÀ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevÀt tyydyttÀmÀÀn seksuaaliset tarpeeni.
Onko erityistarpeita?
KyllÀ on ja taitaa puol kaupunkia tietÀÀ.
MitÀs tuo tarkoittaa?
Muruseni. Kaikki rahat meni h-riin, tai niihin vÀhemmÀn h. MitÀ sulle jÀi vuoden super diilistÀ,. vaikka tiesit ettÀ se voi se viimeinen joka sulle Annettiin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?
Kaivattu tietty.
TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.
Miten poikkeaa muista viesteistÀ?
'Ei kai sen ulkomaalaisen sentÀÀn partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minÀ tuomitse, jos joku löytÀÀ onnensa sellaisen kanssa.
MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi..
Suomalaisista yksi pohjalainen (SeinÀjoelta) ---'
Muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös ihmisestÀ paljon, jos selittÀÀ tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmÀrtÀminen) TyhmÀ!
Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristÀ huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne..
Ei, siihen sinĂ€ et kykene. Sulla on tainnut mennĂ€, kun kaikille ruikuta ja todistelee. Mulle ihmiset on ihmisiĂ€, kotimaasta, rodusta, uskonnosta tai mistÀÀn huolimatta. Sun tĂ€ytyy niitĂ€ listata. ĂlĂ€ jankuta enÀÀ.
Ăö, kuka sulki -ulkomaalaiset- pelkkiin partamuhiksiin ? SinĂ€ koska ap ei niin tehnyt. Sivusta ihmetys vauhkoontumisestas
MitÀ tekee miehellÀ, jota ei saa, vaikka rakastaisi? Ideoita?
Harmaantunut kÀy minulle. <3
Vierailija kirjoitti:
VÀlillÀ unohdan, kuinka low lifeÀ monet palstalaiset elÀÀ. Ei mulla itsellÀnikÀÀn mikÀÀn high life ole, mutta en nyt sentÀÀn missÀÀn ihme tynnyrissÀ ole koskaan elÀnyt, enkÀ tunne ihmisiÀ jotka elÀisivÀt low lifeÀ..
JÀikö levy jumiin?
..kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös ihmisestÀ paljon, jos selittÀÀ tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmÀrtÀminen) TyhmÀ!
Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristÀ huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne..
Ei, siihen sinĂ€ et kykene. Sulla on tainnut mennĂ€, kun kaikille ruikuta ja todistelee. Mulle ihmiset on ihmisiĂ€, kotimaasta, rodusta, uskonnosta tai mistÀÀn huolimatta. Sun tĂ€ytyy niitĂ€ listata. ĂlĂ€ jankuta enÀÀ.
Palstalla nÀkee jatkuvasti tuota, ettÀ ulkomaalainen mies = kylÀlle vokkiiin tullut irakilainenn/partamuhis :D
Joten aina on paikallaan muistuttaa nÀitÀ realiteeteista, kun eivÀt tunnu tietÀvÀn, ettÀ maailmassa on muitakin maita kuin Suomi ja muutamat mussslimimaat.
Terkkuja! Piipahdin tÀÀllÀ. t.mie
Vierailija kirjoitti:
VÀlillÀ unohdan, kuinka low lifeÀ monet palstalaiset elÀÀ. Ei mulla itsellÀnikÀÀn mikÀÀn high life ole, mutta en nyt sentÀÀn missÀÀn ihme tynnyrissÀ ole koskaan elÀnyt, enkÀ tunne ihmisiÀ jotka elÀisivÀt low lifeÀ..
Tunteisiin đ¶đ¶
ViihdyttĂ€vÀÀ, ettĂ€ jotkut sai noin paljon irti yhdestĂ€ tai kahdesta viestistĂ€ đ nauraisin tÀÀllĂ€ partaani jos sellainen olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteisiin đ¶đ¶
Miten low lifereiden jutut edes voisivat mennÀ tunteisiin? IhmisillÀhÀn tÀytyy olla jotain ns. asemaa, ettÀ voi ylipÀÀtÀÀn mennÀ tunteisiin.. hahmotatko sitÀ..
VielÀkö tunnistaisit minut?
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miehelle, miestÀ varten.
Aivan uskomatonta, ettÀ joku vielÀ vuonna 2025 jaksaa laukoa kivikautisia fraaseja tyyliin 'nainen luotiin miestÀ varten'. Jos sinun maailmankuva on noin suppea, niin sinÀ olet itse luotu lÀhinnÀ esimerkkiksi siitÀ miten jÀrjetöntÀ ja sÀÀlittÀvÀÀ on takertua muinaisiin ajatuksiin. Sinun logiikka on yhtÀ itseÀsi lÀmmittÀvÀ kuin jumalan nyrkki takapuolessasi eli tÀysin itseÀsi lÀmmittÀvÀ. Jos nyt oikeasti kuvitellaan ja uskotaan, ettÀ nainen olisi muka luotu vain miestÀ varten, niin sitten sinÀ olet selvÀsti luotu internetpalstojen pelleksi, joka paljastaa sikamaisuutensa jokaisella kommentilla. Ei se ole uskoa, se on silkkaa typeryyttÀ ja halventavaa asennetta, joka kertoo enemmÀn sinusta kuin mistÀÀn jumalasta.