Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta en minä voi miksikään ulkomaiseksi partamuhikseksi muuttua.
Ei kai sen ulkomaalaisen sentään partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minä tuomitse, jos joku löytää onnensa sellaisen kanssa.
Mä olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittää. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja Azerbaidžan-Venäjä-vanhempien poika, ja italialainen myös. Venäläinen, britti (tosin hänen taustat oli myös venäläiset), ranskalainen jne. Ei yhtään partamuhista, mikä nyt ei tietenkään ole yllätys kenellekään joka käsittää ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylälle vok
Valetta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen ulkomaalaisen sentään partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minä tuomitse, jos joku löytää onnensa sellaisen kanssa.
Mä olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittää. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja Azerbaidžan-Venäjä-vanhempien poika, ja italialainen myös. Venäläinen, britti (tosin hänen taustat oli myös venäläiset), ranskalainen jne. Ei yhtään partamuhista, mikä nyt ei tietenkään ole yllätys kenellekään joka käsittää ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylälle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi..
<
Ja listasi pointti oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljentynyt. Mitä mielessä?
Kaivattu tietty.
Tämä tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, että kuka olet ja vastaisi, että ihminen.
Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, että voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevät tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni.
Mun kaivattu et ainakaan ole. T. Ap
Listan pointti oli, et kuvittelee jonkun uskovan. Itse saattaa uskoakin.
Mulla ei ole edes harvaa miestä, joka tyydyttäisi minkäänmoisia tarpeitani.
Parempi harvassa kuin ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittää. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja Azerbaidžan-Venäjä-vanhempien poika, ja italialainen myös. Venäläinen, britti (tosin hänen taustat oli myös venäläiset), ranskalainen jne. Ei yhtään partamuhista, mikä nyt ei tietenkään ole yllätys kenellekään joka käsittää ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylälle vok
Ei sillä mitään pointtia ole. Kunhan trollaa tai yrittää nolosti pönkittää itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja listasi pointti oli
Tietenkin se, mikä viestistä tulee selkeästi ilmi eli: ulkomaaalainen mies ei ole yhtä kuin _partamuhis_, vaan on paljonkin erilaisia ULKOMAITA.
Tosin ei tätä pitäisi joutua erikseen selittämään, paitsi tyhmille. Ja tyhmillä on myös lukutaito hukassa, huomattu usein palstalla. Ihminen kertoo myös itsestään aika paljon, jos pitää tuollaista jotenkin epäuskottavana :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi harmaantunut tyydyttäisi tosi hyvin. Terkut hänelle 🤍
Vierailija kirjoitti:
Sä kerrot nyt vain itsestäsi etkä kovin hyvää, jos tuollainen on mielestäsi epäuskottavaa :D
On vuosi 2025, ja sinä olet suomea osaava ihminen, joten mikä on tekosyysi elää noin tynnyrissä?
Vai meneekö logiikkaasi niin, että kun vaimo ei tyydytä, kukaan ei siihen kykene? Ihan toimiva ajatus, jos haluaa pysyä kumppaninsa kanssa.
Ei sillä mitään pointtia ole. Kunhan trollaa tai yrittää nolosti pönkittää itsetuntoaan.
Tässäkin kerrot nyt itsestäsi etkä mitään hyvää, jos pidät tuollaista joko trollina tai itsetunnon pönkittämisenä :D Sellasta se on tynnyrissä?
Kertoo myös ihmisestä paljon, jos selittää tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmärtäminen) Tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi harmaantunut tyydyttäisi tosi hyvin. Terkut hänelle 🤍
Sanoinkin, että ei ole. Kaivattu kyllä tekisi sen, mutta mitä sellaisella miehellä tekee, jota ei ole/saa?
Vierailija kirjoitti:
Kertoo myös ihmisestä paljon, jos selittää tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmärtäminen) Tyhmä!
Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristä huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne..
Vierailija kirjoitti:
Juu, en tiennytkään että tulin johonkin "ylistetään ulkomaisia miehiä" ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kerrot nyt vain itsestäsi etkä kovin hyvää, jos tuollainen on mielestäsi epäuskottavaa :D
On vuosi 2025, ja sinä olet suomea osaava ihminen, joten mikä on tekosyysi elää noin tynnyrissä?
Älä jaksa, elä unissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljentynyt. Mitä mielessä?
Kaivattu tietty.
Tämä tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, että kuka olet ja vastaisi, että ihminen.
Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, että voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevät tyydyttämään seksuaaliset tarpeeni.
Onko erityistarpeita?
Kyllä on ja taitaa puol kaupunkia tietää.
Onko erityistarpeita?