Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (5840)

Vierailija
5621/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?

Kaivattu tietty.

TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.

Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettĂ€ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevĂ€t tyydyttĂ€mÀÀn seksuaaliset tarpeeni. 

Onko erityistarpeita?

Vierailija
5622/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta en minÀ voi miksikÀÀn ulkomaiseksi partamuhikseksi muuttua.

Ei kai sen ulkomaalaisen sentÀÀn partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minÀ tuomitse, jos joku löytÀÀ onnensa sellaisen kanssa.

MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vok

Valetta vaan.

Vierailija
5624/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sen ulkomaalaisen sentÀÀn partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minÀ tuomitse, jos joku löytÀÀ onnensa sellaisen kanssa.

MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi.. 

<

Ja listasi pointti oli

Vierailija
5625/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu tietty.

TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.

Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettĂ€ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevĂ€t tyydyttĂ€mÀÀn seksuaaliset tarpeeni. 

Mun kaivattu et ainakaan ole. T. Ap

Vierailija
5626/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Listan pointti oli, et kuvittelee jonkun uskovan. Itse saattaa uskoakin.

Vierailija
5627/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes harvaa miestÀ, joka tyydyttÀisi minkÀÀnmoisia tarpeitani.

Vierailija
5628/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parempi harvassa kuin ei ollenkaan.

Vierailija
5629/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vok

Ei sillÀ mitÀÀn pointtia ole. Kunhan trollaa tai yrittÀÀ nolosti pönkittÀÀ itsetuntoaan.

Vierailija
5630/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja listasi pointti oli

Tietenkin se, mikÀ viestistÀ tulee selkeÀsti ilmi eli: ulkomaaalainen mies ei ole yhtÀ kuin _partamuhis_, vaan on paljonkin erilaisia ULKOMAITA.

Tosin ei tĂ€tĂ€ pitĂ€isi joutua erikseen selittĂ€mÀÀn, paitsi tyhmille. Ja tyhmillĂ€ on myös lukutaito hukassa, huomattu usein palstalla. Ihminen kertoo myös itsestÀÀn aika paljon, jos pitÀÀ tuollaista jotenkin epĂ€uskottavana :D 

Vierailija
5631/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi harmaantunut tyydyttĂ€isi tosi hyvin. Terkut hĂ€nelle đŸ€

Vierailija
5632/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SÀ kerrot nyt vain itsestÀsi etkÀ kovin hyvÀÀ, jos tuollainen on mielestÀsi epÀuskottavaa :D

On vuosi 2025, ja sinĂ€ olet suomea osaava ihminen, joten mikĂ€ on tekosyysi elÀÀ noin tynnyrissĂ€? 

Vierailija
5633/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vai meneekö logiikkaasi niin, ettÀ kun vaimo ei tyydytÀ, kukaan ei siihen kykene? Ihan toimiva ajatus, jos haluaa pysyÀ kumppaninsa kanssa.

Vierailija
5634/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei sillÀ mitÀÀn pointtia ole. Kunhan trollaa tai yrittÀÀ nolosti pönkittÀÀ itsetuntoaan.

TĂ€ssĂ€kin kerrot nyt itsestĂ€si etkĂ€ mitÀÀn hyvÀÀ, jos pidĂ€t tuollaista joko trollina tai itsetunnon pönkittĂ€misenĂ€ :D Sellasta se on tynnyrissĂ€? 

Vierailija
5635/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kertoo myös ihmisestÀ paljon, jos selittÀÀ tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmÀrtÀminen) TyhmÀ!

Vierailija
5636/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi harmaantunut tyydyttĂ€isi tosi hyvin. Terkut hĂ€nelle đŸ€

Sanoinkin, ettÀ ei ole. Kaivattu kyllÀ tekisi sen, mutta mitÀ sellaisella miehellÀ tekee, jota ei ole/saa?

Vierailija
5637/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo myös ihmisestÀ paljon, jos selittÀÀ tuollaista kaipausketjussa. ( Luetun ymmÀrtÀminen) TyhmÀ!

Menikö tunteisiin? Kummasti et kommentoi niille, jotka tynnyristĂ€ huutelevat esim. ulkomaaalaisten olevan jotain partamuhiksia jne.. 

Vierailija
5638/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en tiennytkÀÀn ettÀ tulin johonkin "ylistetÀÀn ulkomaisia miehiÀ" ketjuun

Vierailija
5639/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÀ kerrot nyt vain itsestÀsi etkÀ kovin hyvÀÀ, jos tuollainen on mielestÀsi epÀuskottavaa :D

On vuosi 2025, ja sinĂ€ olet suomea osaava ihminen, joten mikĂ€ on tekosyysi elÀÀ noin tynnyrissĂ€? 

ÄlĂ€ jaksa, elĂ€ unissas.

Vierailija
5640/5840 |
15.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu tietty.

Onko erityistarpeita?

KyllÀ on ja taitaa puol kaupunkia tietÀÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kuusi viisi