Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (5384)

Vierailija
4881/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks naapurin nainen hot?

On. Näin kerran nurmikkoa ajelemassa. Ne pakarat <3

Vierailija
4882/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hänelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. Läheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, että meille tulisi mitään. 

Ihanaa, että sun kaltaisia ihmisiä on vielä olemassa, jotka ymmärtää tuon. Mun ex- mies otti mun edellisestä suhteesta olevan lapsen asenteella kuin omansa olis. Ja siis pitää täysin omanaan edelleen, vaikka tyttö jo 21v ja ollaan erottukin. Meillä siis myös yhteisiä lapsia on. Hällä ei tule edes mieleen että tytöllä oikea omakin isä, hänen lisäkseen 🤗, ja tyttö pitää isänään myös häntä 🧡💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4884/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkkutakuu on.

Mä sain äskettäin unes sellaase just ku yks ihq ajoi tonne talon pihaan. Lähettiköhän mulle sen nautinnon?

Vierailija
4885/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hänelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. Läheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, että meille tulisi mitään. 

Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vähän laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiä. 

Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, että jos näen deitin ilmeestä edes mikroilmeenä jotain siihen suuntaan, ettei tykkää mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitä, että esittelisin tämmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. Minä tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillä, en tällä hetkellä mitään vakavaa etsikään.

Vierailija
4886/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille 

Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tänään maistellut.

Et varmasti ole! t. hiiri

Vierailija
4887/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vähän laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiä. 

Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, että jos näen deitin ilmeestä edes mikroilmeenä jotain siihen suuntaan, ettei tykkää mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitä, että esittelisin tämmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. Minä tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillä, en tällä hetkellä mitään vakavaa etsikään.

Sivusta tämä ed

Vierailija
4888/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla sun hassu. 

Täytä ilmoittautumiskaavake

Lähetä mulle postissa. 🙈

Vierailija
4889/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille 

Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tänään maistellut.

Et varmasti ole! t. hiiri

Kirkonrottana toivoisin parempaa jyystöä.

Vierailija
4890/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että pidetään loputtomasti oppitunteja sukupuolen moninaisuudesta, voitaisiin myös yleisintä hyväksyttyä diskriminaation muotoa kasvattaa ihmisistä pois. Se on persoonallisuussyrjintä => persoonien moninaisuus. Dandere-mies on joillekin pinta-aivoisille kauhistus. Mutta auta armias, kun sukupuoli olisikin nainen, niin kas kummaa, yhtäkkiä muutut hyväksytyksi. Double standards?

Vierailija
4891/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäpä se muuttui deitin ilmeen tarkkailuksi. On hieman eri asia kuin vaatia rakastamaan ja pitämään kuin ominaan. 

Vierailija
4892/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo olis viikonlopun tyhjä 😘

Vierailija
4893/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sohva ois joka yö puolityhjä

Vierailija
4894/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappi on tyhjä, perse on täynnä paskaa ja koti on täynnä roskaa.

Vierailija
4895/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irl viestiä sitten vaan

Vierailija
4896/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muuta kuin kutsua tulemaan sitten vaan.

Vierailija
4897/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks naapurin nainen hot?

Hän on, voin myöntää. Nyt kun luin kommenttisi, niin heti muistin kesältä hänet tiukassa mekossaan. Eipä sillä, että hän tarvitsisi erikseen mitään mekkoa sitä piirrettä korostamaan. 

Vierailija
4898/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkkutakuu on.

Missä? Uuuuh uuuuh

Vierailija
4899/5384 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko basic vai tuutko jo rankasee mua? nn