Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hÀnelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LÀheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettÀ meille tulisi mitÀÀn.
Ihanaa, ettĂ€ sun kaltaisia ihmisiĂ€ on vielĂ€ olemassa, jotka ymmĂ€rtÀÀ tuon. Mun ex- mies otti mun edellisestĂ€ suhteesta olevan lapsen asenteella kuin omansa olis. Ja siis pitÀÀ tĂ€ysin omanaan edelleen, vaikka tyttö jo 21v ja ollaan erottukin. MeillĂ€ siis myös yhteisiĂ€ lapsia on. HĂ€llĂ€ ei tule edes mieleen ettĂ€ tytöllĂ€ oikea omakin isĂ€, hĂ€nen lisĂ€kseen đ€, ja tyttö pitÀÀ isĂ€nÀÀn myös hĂ€ntĂ€ đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Orkkutakuu on.
MÀ sain ÀskettÀin unes sellaase just ku yks ihq ajoi tonne talon pihaan. LÀhettiköhÀn mulle sen nautinnon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hÀnelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LÀheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettÀ meille tulisi mitÀÀn.
Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vÀhÀn laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiÀ.
Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, ettÀ jos nÀen deitin ilmeestÀ edes mikroilmeenÀ jotain siihen suuntaan, ettei tykkÀÀ mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitÀ, ettÀ esittelisin tÀmmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. MinÀ tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillÀ, en tÀllÀ hetkellÀ mitÀÀn vakavaa etsikÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille
Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tÀnÀÀn maistellut.
Et varmasti ole! t. hiiri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vÀhÀn laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiÀ.
Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, ettÀ jos nÀen deitin ilmeestÀ edes mikroilmeenÀ jotain siihen suuntaan, ettei tykkÀÀ mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitÀ, ettÀ esittelisin tÀmmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. MinÀ tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillÀ, en tÀllÀ hetkellÀ mitÀÀn vakavaa etsikÀÀn.
Sivusta tÀmÀ ed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sun hassu.
TÀytÀ ilmoittautumiskaavake
LĂ€hetĂ€ mulle postissa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille
Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tÀnÀÀn maistellut.
Et varmasti ole! t. hiiri
Kirkonrottana toivoisin parempaa jyystöÀ.
Sen sijaan, ettÀ pidetÀÀn loputtomasti oppitunteja sukupuolen moninaisuudesta, voitaisiin myös yleisintÀ hyvÀksyttyÀ diskriminaation muotoa kasvattaa ihmisistÀ pois. Se on persoonallisuussyrjintÀ => persoonien moninaisuus. Dandere-mies on joillekin pinta-aivoisille kauhistus. Mutta auta armias, kun sukupuoli olisikin nainen, niin kas kummaa, yhtÀkkiÀ muutut hyvÀksytyksi. Double standards?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂkkiĂ€pĂ€ se muuttui deitin ilmeen tarkkailuksi. On hieman eri asia kuin vaatia rakastamaan ja pitĂ€mÀÀn kuin ominaan.
Talo olis viikonlopun tyhjĂ€ đ
Mun sohva ois joka yö puolityhjÀ
Vierailija kirjoitti:
JÀÀkaappi on tyhjÀ, perse on tÀynnÀ paskaa ja koti on tÀynnÀ roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Irl viestiÀ sitten vaan
Vierailija kirjoitti:
No ei muuta kuin kutsua tulemaan sitten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks naapurin nainen hot?
HÀn on, voin myöntÀÀ. Nyt kun luin kommenttisi, niin heti muistin kesÀltÀ hÀnet tiukassa mekossaan. EipÀ sillÀ, ettÀ hÀn tarvitsisi erikseen mitÀÀn mekkoa sitÀ piirrettÀ korostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Orkkutakuu on.
MissÀ? Uuuuh uuuuh
Ootko basic vai tuutko jo rankasee mua? nn
MeillÀ on saunan takana jÀttemycket tilloo
On. NĂ€in kerran nurmikkoa ajelemassa. Ne pakarat <3