Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
4881/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks naapurin nainen hot?

On. NĂ€in kerran nurmikkoa ajelemassa. Ne pakarat <3

Vierailija
4882/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hĂ€nelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LĂ€heinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettĂ€ meille tulisi mitÀÀn. 

Ihanaa, ettĂ€ sun kaltaisia ihmisiĂ€ on vielĂ€ olemassa, jotka ymmĂ€rtÀÀ tuon. Mun ex- mies otti mun edellisestĂ€ suhteesta olevan lapsen asenteella kuin omansa olis. Ja siis pitÀÀ tĂ€ysin omanaan edelleen, vaikka tyttö jo 21v ja ollaan erottukin. MeillĂ€ siis myös yhteisiĂ€ lapsia on. HĂ€llĂ€ ei tule edes mieleen ettĂ€ tytöllĂ€ oikea omakin isĂ€, hĂ€nen lisĂ€kseen đŸ€—, ja tyttö pitÀÀ isĂ€nÀÀn myös hĂ€ntĂ€ 🧡💛

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
4884/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkkutakuu on.

MÀ sain ÀskettÀin unes sellaase just ku yks ihq ajoi tonne talon pihaan. LÀhettiköhÀn mulle sen nautinnon?

Vierailija
4885/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hĂ€nelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LĂ€heinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettĂ€ meille tulisi mitÀÀn. 

Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vĂ€hĂ€n laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiĂ€. 

Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, ettÀ jos nÀen deitin ilmeestÀ edes mikroilmeenÀ jotain siihen suuntaan, ettei tykkÀÀ mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitÀ, ettÀ esittelisin tÀmmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. MinÀ tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillÀ, en tÀllÀ hetkellÀ mitÀÀn vakavaa etsikÀÀn.

Vierailija
4886/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille 

Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tÀnÀÀn maistellut.

Et varmasti ole! t. hiiri

Vierailija
4887/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vĂ€hĂ€n laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiĂ€. 

Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, ettÀ jos nÀen deitin ilmeestÀ edes mikroilmeenÀ jotain siihen suuntaan, ettei tykkÀÀ mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitÀ, ettÀ esittelisin tÀmmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. MinÀ tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillÀ, en tÀllÀ hetkellÀ mitÀÀn vakavaa etsikÀÀn.

Sivusta tÀmÀ ed

Vierailija
4888/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla sun hassu. 

TÀytÀ ilmoittautumiskaavake

LĂ€hetĂ€ mulle postissa. 🙈

Vierailija
4889/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille 

Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tÀnÀÀn maistellut.

Et varmasti ole! t. hiiri

Kirkonrottana toivoisin parempaa jyystöÀ.

Vierailija
4890/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sen sijaan, ettĂ€ pidetÀÀn loputtomasti oppitunteja sukupuolen moninaisuudesta, voitaisiin myös yleisintĂ€ hyvĂ€ksyttyĂ€ diskriminaation muotoa kasvattaa ihmisistĂ€ pois. Se on persoonallisuussyrjintĂ€ => persoonien moninaisuus. Dandere-mies on joillekin pinta-aivoisille kauhistus. Mutta auta armias, kun sukupuoli olisikin nainen, niin kas kummaa, yhtĂ€kkiĂ€ muutut hyvĂ€ksytyksi. Double standards?

Vierailija
4891/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄkkiĂ€pĂ€ se muuttui deitin ilmeen tarkkailuksi. On hieman eri asia kuin vaatia rakastamaan ja pitĂ€mÀÀn kuin ominaan. 

Vierailija
4892/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Talo olis viikonlopun tyhjĂ€ 😘

Vierailija
4893/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun sohva ois joka yö puolityhjÀ

Vierailija
4894/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÀÀkaappi on tyhjÀ, perse on tÀynnÀ paskaa ja koti on tÀynnÀ roskaa.

Vierailija
4895/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irl viestiÀ sitten vaan

Vierailija
4896/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muuta kuin kutsua tulemaan sitten vaan.

Vierailija
4897/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks naapurin nainen hot?

HĂ€n on, voin myöntÀÀ. Nyt kun luin kommenttisi, niin heti muistin kesĂ€ltĂ€ hĂ€net tiukassa mekossaan. EipĂ€ sillĂ€, ettĂ€ hĂ€n tarvitsisi erikseen mitÀÀn mekkoa sitĂ€ piirrettĂ€ korostamaan. 

Vierailija
4898/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orkkutakuu on.

MissÀ? Uuuuh uuuuh

Vierailija
4899/22554 |
14.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ootko basic vai tuutko jo rankasee mua? nn