Kysymys venäjämielisille: tuetteko Bideniä USA:n presidentiksi Putinin mallin mukaisesti?
Kommentit (11)
Siis tarkoitatko, että pitäisikö Bidenin itse valita vastaehdokkaansa? Ei, ei pitäisi.
Putinisteilta ei tähän kysymykseen ole saatu minkäänlaista vastausta.
Vaihtoehtoja on 3;
1. Putin ei ole tehtäviensä tasalla ja kannattaa huonompaa ehdokasta.
2. Putin valehtelee.
3. Putin on oikeassa, ja Biden olisi parempi presidentti kuin Trump.
Minkä edellä mainituista vaihtoehdoista valitsetta, venäjämieliset?
Täällä on taas joku lammas ihan kujalla kaikesta xDDDDDDDDDDDDDDDDD Mietippä vähä-älyinen immeinen miksi se sano niin xD
Putte haluaa Trumpin presidentiksi, totta kai.
Tuolla Putte vain yrittää saada Trumpille ääniä.
En ole venäjämielinen eikä ole hajuakaan että mitä Putin haluaa, enkä välitäkään siitä. Välitän vaan siitä mitä itse haluan.
Aika yksinkertainen pitää olla jos oma äänestyskäyttäytyminen riippuisi siitä, että mitä Putin haluaa?
Putin haluaa että saisin tänään miljoona euroa. Teen siis päinvastoin, enkä ota niitä miljoonaa euroa......pässinpäät!
Kuinka vähän voi joillakin olla sitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas joku lammas ihan kujalla kaikesta xDDDDDDDDDDDDDDDDD Mietippä vähä-älyinen immeinen miksi se sano niin xD
Arvasin, ettei Sofialla mitään sanottavaa itse asiaan. Onneksi kaksoiskansalaisuus poistuu kohta ja sofiat-+muut VKK-lampaat toimitetaan itärajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, ettei Sofialla mitään sanottavaa itse asiaan. Onneksi kaksoiskansalaisuus poistuu kohta ja sofiat-+muut VKK-lampaat toimitetaan itärajan yli.
Ps. Yläpeukkujen tehtailu on yhtä noloa kuin ikänsä valehtelu.
Kerrankin olen jostain Putinin kanssa samaa mieltä.