Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (5384)
Vierailija kirjoitti:
Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hÀnelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LÀheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettÀ meille tulisi mitÀÀn.
LisÀÀn vielÀ etten tiedÀ minkÀ ikÀisiÀ lapsia hÀnellÀ on tai mitÀÀn.
On jo niin pimeÀÀ, etten nÀhnyt, oliko autosi vanhempiesi pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hÀnelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LÀheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettÀ meille tulisi mitÀÀn.
No just, pakko olla provo. Ei tulisi pieneen mieleenkÀÀn ettÀ "hÀnen" pitÀisi pitÀÀ lapsiani kuin ominaan tai edes rakastaa heitÀ. Ei todellakaan! He ovat minun ja jonkun toisen lapsia vastuineen ym.
Vierailija kirjoitti:
On jo niin pimeÀÀ, etten nÀhnyt, oliko autosi vanhempiesi pihassa.
MÀ ajattelin lÀhtee vaivihkaa kurkistaa ja mennÀ samalla iltalenkille vatsa sisÀÀn ja rinta ulos. Ihana kun on pimeÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ viikonloppua naapuritalon naiselle đ€
Haluisin nii omiii tÀn hihiiii
Jaahas, tÀÀllÀ tÀys hÀrdelli pÀÀllÀ, uudella jep jep spÀmmÀÀjÀllÀ ailahtelee aika pahasti. Ja erÀÀn emojeilla on spÀmmitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just, pakko olla provo. Ei tulisi pieneen mieleenkÀÀn ettÀ "hÀnen" pitÀisi pitÀÀ lapsiani kuin ominaan tai edes rakastaa heitÀ. Ei todellakaan! He ovat minun ja jonkun toisen lapsia vastuineen ym.
TÀmÀ, just niin, pieneen mieleesi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon mies ja mulla on pÀÀllÀ naisten stringit
Upeita, kun jaoit tÀmÀnkin. (Kuva olis kiva yllÀtys)
Joo kuvia voi laittaa setÀmiestytöt @ Hotmail.com
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sun hassu.
TÀytÀ ilmoittautumiskaavake
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin neuloa kaivatulleni sukat, ettÀ tÀmÀ saisi lÀmpöÀ sitÀ kautta. TiedÀn vÀrinkin. Salaa tekisin ja joka silmukassa tÀtÀ ajattelisin. Mutta eihÀn se kÀy, ei kertakaikkiaan kÀy.
Miksei kÀy
Vierailija kirjoitti:
Kun kissa on poissa, hiiret hyppii silmille
Kissa on paikalla ja hiiripaistiakin tÀnÀÀn maistellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, ettĂ€ jos kirjoitan jotain ja joku loukkaantuu.... đ„đšđ°
Pienen on murheet.
No niin tietyssÀ mielessÀ on. MielikuvitustyttöystÀvÀ tuntuu helpommalta, kuin varoa aidon Ihanattaren tunteita. Hypermentalisoin sosiaaliseen paralyysin asti toisten tunnetiloja.
TÀnÀÀn aiemmin kÀvi jÀlleen nÀin. Koko pÀivÀn analyysikuorma selÀssÀni, ja minÀ kuin peura ajovaloissa kutistun horisonttiin... maaettassani betasalpaajapurkki kourassa ja odottaessa ettÀ shokkikohtaus loppuu.
Ihmiset eivÀt taida ymmÀrtÀÀ miltÀ maailma tuntuu, kun on hyper-esteetikko ja foobinen, asosiaalinen vÀlttelijÀ. Olen miehenÀ naismaisempi kuin moni nainen.
No ainakin menit lÀhemmÀksi asian ydintÀ kuin yleensÀ, saurus. Et lÀhe
Eli vihjaatko sukupuolidysforiaa? SiitÀ ei ole kyse, vaan siitÀ ettÀ ns. hyper-aesthetic miehillekin pitÀÀ olla paikka tÀssÀ yhteiskunnassa. KyllÀ, kilteille ja tilaa antaville miehille löytyvÀt ne naiset, jotka heistÀ kumppanin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vÀhÀn laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiÀ.