Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5384)
169.5->159.5. HyvÀÀ vkl. Arvostan sua, vÀlimatkasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiempiin kommenttina. En voisi kuvitella, ettei kaivatun lapset olisi kuin omia tai hÀnelle minun lapset myös. Rakkaat on rakkaita. LÀheinen rakastava suhde myös lapsiin on edellytys sille, ettÀ meille tulisi mitÀÀn.
Sulla ei taida olla kokemusta asiasta. Mulla on kun itse olin lapsi/teini ja ei se kuule ihan noin mene. Kannattaa vÀhÀn laskea odotuksia niin ei tule pettymyksiÀ.
Mulla on kokemusta asiasta ja mulla rima on niin korkealla, ettÀ jos nÀen deitin ilmeestÀ edes mikroilmeenÀ jotain siihen suuntaan, ettei tykkÀÀ mun lapsista, on vaivaantunut tmv niin that's it. En koskaan tekis lapsilleni sitÀ, ettÀ esittelisin tÀmmöisen sulhas ehdokkaan. Lemput tulee ja nopeesti, en hukkaa aikaa. MinÀ tuun pakettina vaikka lapset jo isoja onkin. Ei sillÀ,
Tarkoitin asennetta tuolla. Sori nyt vaan mutta olen elÀnyt todeksi myös pÀinvastaisia ihmisiÀ, jotka heti ovesta sisÀÀn tullessaan ottaa koko paketin vastaan. KyllÀ sen huomaa ihmisestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo olis viikonlopun tyhjĂ€ đ
JÀÀkaappi on tyhjÀ, perse on tÀynnÀ paskaa ja koti on tÀynnÀ roskaa.
Aurin siivousvinkkivideot kehiin? :)
Vierailija kirjoitti:
Onks naapurin nainen hot?
No on! Ihastuttava blondi.
Mietin vielÀ vÀhÀn, onko riskin arvoinen
Marraskuun pimeys on tietysti meidĂ€n puolella tĂ€ssĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks naapurin nainen hot?
No on! Ihastuttava blondi.
đ
Oot komea đ tĂ€ytyy tulla jutskataan joku kerta kun nĂ€hÀÀn aina siel yhes paikas useinkin;)
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
Toivoton olo.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Toivoton olo.
đ„Č?
Onpas kerrassaan piristÀvÀÀ sakkia tÀnÀÀn tÀÀllÀ. JÀlleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onpas kerrassaan piristÀvÀÀ sakkia tÀnÀÀn tÀÀllÀ. JÀlleen kerran.
Jep jep jep
En ala kerjÀÀmÀÀn huomiotas
LÀhden tÀnÀÀn liikenteeseen yöhön pitkÀstÀ aikaa. Ihanaa ettÀ saan muuta ajateltavaa.
Parempi pÀivÀ ollut tÀnÀÀn ja tÀhtisilmÀn kaipuu ei aiheuta niin paljon tuskaa nyt.
TÀytyy pysyÀ edelleen pois luotasi niin kyllÀ tÀmÀ tÀstÀ voitoksi muuttuu. Olet silti edelleen ihanin ja kaunein nainen maailmassa ja ah ettÀ jos saisin edes kÀsiesi kosketuksen olisin viikon onnellinen. ei nyt alan taas lipsua!Katse eteenpÀin nyt!!!
Naiselta naiselle
MĂ€ voin tuoda ruokaa, ummetuslÀÀkettĂ€ ja viedĂ€ roskat.đ #thatslove