Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (4455)

Vierailija
4261/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. 💔

HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. 😭

Oletko varma,  ettei ole toivoa?

Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan. 

Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.

Vierailija
4262/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi saippuaa đŸ€©đŸ€©

đŸ˜đŸ˜˜đŸ˜˜đŸ˜˜đŸ€Ł SitĂ€pĂ€ sitĂ€

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn se jysÀhti kunnolla tajuntaan. Et sÀ tule ikinÀ mua lÀhestymÀÀn. VÀlttelet mua kuin ruttoa, et koskaan ehdota omalta puoleltasi tapaamista. Et osoita vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ. Parempi vaan hyvÀksyÀ tosiasiat. Et ole kiinnostunut musta. Ja olkoon sitten nÀin. KyllÀ maailmassa miehiÀ riittÀÀ ja vaikkei ketÀÀn kivaa ja vapaata tuliskaan koskaan vastaan, ni mennÀÀn sitten omillaan. Sekin on ihan ok.

Ok. Etkö itse ole yrittÀnyt lÀhestyÀ hÀntÀ?

Vierailija
4264/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi muru! đŸ€©

Voi mussukka đŸ€©

Vierailija
4265/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn se jysÀhti kunnolla tajuntaan. Et sÀ tule ikinÀ mua lÀhestymÀÀn. VÀlttelet mua kuin ruttoa, et koskaan ehdota omalta puoleltasi tapaamista. Et osoita vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ. Parempi vaan hyvÀksyÀ tosiasiat. Et ole kiinnostunut musta. Ja olkoon sitten nÀin. KyllÀ maailmassa miehiÀ riittÀÀ ja vaikkei ketÀÀn kivaa ja vapaata tuliskaan koskaan vastaan, ni mennÀÀn sitten omillaan. Sekin on ihan ok.

VÀlttelevÀsti kiintynyt miestyyppi. Juokse.

Niin tĂ€mĂ€! SilmĂ€t kannattaa avata aikaisin, tai voi ne toki sitten avautua myös myöhemmin yllĂ€ttĂ€en jonainen kauniina aurinkoisena perjantaina esimerkiksi. Sitten mietit ettĂ€ niin minkĂ€hĂ€n takia mĂ€ kattelinkaan tuollaista nöyryyttĂ€vÀÀ toimintaa vain ansaitakseni vielĂ€ nöyryyttĂ€vĂ€mmĂ€n lopun 😂😄 mutta, elĂ€mĂ€ on ja se opettaa. Sivust

Ei opeta, et sÀ tÀÀllÀ kirjoittelisi jos...

Vierailija
4266/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. 💔

HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. 😭

TietÀÀkö varattu nainen tÀstÀ? Jos hÀnellÀ olisikin tunteita jÀljellÀ, ja hÀnen pitÀisi aloittaa surutyönsÀ.

Tarvitseeko sitÀ nyt kaikkea tietÀÀ?

Vierailija
4267/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdota tapaamista, ei vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ, osaatko lukea ? Sivusta

Vierailija
4268/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.

TyperÀ aviomies. Oikea mies nÀyttÀisi ovea.

Vierailija
4269/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdota tapaamista, ei vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ, osaatko lukea ? Sivusta

+ VĂ€lttelee kuin ruttoa

Vierailija
4270/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ VĂ€lttelee kuin ruttoa

Kannattaa sitten itsekin vÀltellÀ. Jos mies vÀlttelee, niin vÀlttele takaisin ja unohda koko tyyppi.

Mies, joka on innoissaan susta, ei todellakaan vĂ€lttele, vaan on hurahtanut, janoaa seuraasi, on siitosfantasioissaan jne. 

Vierailija
4271/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit loistava sulka hattuun 😜😘 mut en tiedĂ€ viittiikö niitĂ€ kerĂ€illĂ€ nyt

En halua olla vain sulka. Haluan olla koko hattu 😘

Sellasesta ei ole kyllĂ€ ollut puhetta 😘

Vierailija
4272/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut.

No en niin. Funtsin asioita

En voi tÀnne enemmÀn ajatusta, nousee meteli

Vierailija
4273/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut.

No en niin. Funtsin asioita

En voi tÀnne enemmÀn ajatusta, nousee meteli

Avata enemmÀn ajatusta correct

Vierailija
4274/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muru! đŸ€©

Voi mussukka đŸ€©

Voi nussukka

Vierailija
4275/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon liian lĂ€ski sulle 😔

Vierailija
4276/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon liian lĂ€ski sulle 😔

MikĂ€ on "liian lĂ€ski" ja painoasioistako tuo nyt kiikastaa? 

Vierailija
4277/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken tuntui ettĂ€ oot tÀÀllĂ€. EhkĂ€ olitkin. Miksi ihmeessĂ€ sĂ€ valitsit mut. Miks mĂ€ valitsin sut. MĂ€ tiedĂ€n miks valitsin sut. Sun ihanan hymyn ja huomaavaisuuden vuoksi. Niin helppo mĂ€ olen. Ja se ettĂ€ sĂ€ tiedĂ€t kaiken.. en pysty edes kuvittelee miten nĂ€et minut. EikĂ€ sillĂ€ ole vĂ€liĂ€. Ei enÀÀ. 

Miten voi tietÀÀ kaiken? 

Vierailija
4278/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen?

Olen. Tosin en tiedÀ nyt mistÀ viestistÀ puhut

SiitÀ "sitten meitÀ on kaksi" (jotka ei etsi miestÀ ;))

Ei tuo lainaustoiminto ihan huvikseen ole lisĂ€tty. 

Mutta etpÀ sinÀ ihan terÀvin kynÀ taida olla muutenkaan. Jos kyse oli vatsalle ruiskimisesta niin luultavasti se ei ole nainen silloin joka naiselle nÀin soisi tekevÀnsÀ. Mutta eipÀ siinÀ, paljastan jymysalaisuuden - juu, mieshÀn minÀ olen. Sivusta sen kyseisen aiheen ap.

YleensÀ painan sitÀ. Nyt jÀi painamatta.

Ja SITÄHÄN minĂ€kin juuri, ettĂ€ mieshĂ€n tuo oli joka sen ruiskutusjutun sanoi. Siksi totesin hĂ€lle, ettĂ€ en ole kiinnostunut miehistĂ€! Et tainnut lukea tĂ€

No miksi ihmeessĂ€ sitten kysyit, olenko nainen? Ei jestas, ettĂ€ ihmisten yksinkertaisuus osaa aina vaan yllĂ€ttÀÀ elĂ€mĂ€ssĂ€ đŸ€Ł

Vierailija
4279/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon liian lĂ€ski sulle 😔

Painosta ja monesta muusta asiasta.

Vierailija
4280/4455 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon liian lĂ€ski sulle 😔

Jos hĂ€n tietÀÀ, ettĂ€ ihastuksensa ei viehĂ€ty esim. miehistĂ€ joilla on mahaa tai naisista jotka painaa yli 100kg tai yli 60kg tai jotain mitĂ€ nyt tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kahdeksan viisi