Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4455)
Vierailija kirjoitti:
Seksi saippuaa đ€©đ€©
đđđđđ€Ł SitĂ€pĂ€ sitĂ€
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn se jysÀhti kunnolla tajuntaan. Et sÀ tule ikinÀ mua lÀhestymÀÀn. VÀlttelet mua kuin ruttoa, et koskaan ehdota omalta puoleltasi tapaamista. Et osoita vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ. Parempi vaan hyvÀksyÀ tosiasiat. Et ole kiinnostunut musta. Ja olkoon sitten nÀin. KyllÀ maailmassa miehiÀ riittÀÀ ja vaikkei ketÀÀn kivaa ja vapaata tuliskaan koskaan vastaan, ni mennÀÀn sitten omillaan. Sekin on ihan ok.
Ok. Etkö itse ole yrittÀnyt lÀhestyÀ hÀntÀ?
Vierailija kirjoitti:
Voi muru! đ€©
Voi mussukka đ€©
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn se jysÀhti kunnolla tajuntaan. Et sÀ tule ikinÀ mua lÀhestymÀÀn. VÀlttelet mua kuin ruttoa, et koskaan ehdota omalta puoleltasi tapaamista. Et osoita vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ. Parempi vaan hyvÀksyÀ tosiasiat. Et ole kiinnostunut musta. Ja olkoon sitten nÀin. KyllÀ maailmassa miehiÀ riittÀÀ ja vaikkei ketÀÀn kivaa ja vapaata tuliskaan koskaan vastaan, ni mennÀÀn sitten omillaan. Sekin on ihan ok.
VÀlttelevÀsti kiintynyt miestyyppi. Juokse.
Niin tĂ€mĂ€! SilmĂ€t kannattaa avata aikaisin, tai voi ne toki sitten avautua myös myöhemmin yllĂ€ttĂ€en jonainen kauniina aurinkoisena perjantaina esimerkiksi. Sitten mietit ettĂ€ niin minkĂ€hĂ€n takia mĂ€ kattelinkaan tuollaista nöyryyttĂ€vÀÀ toimintaa vain ansaitakseni vielĂ€ nöyryyttĂ€vĂ€mmĂ€n lopun đđ mutta, elĂ€mĂ€ on ja se opettaa. Sivust
Ei opeta, et sÀ tÀÀllÀ kirjoittelisi jos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. đ
HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. đ
Oletko varma, ettei ole toivoa?
Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan.
TietÀÀkö varattu nainen tÀstÀ? Jos hÀnellÀ olisikin tunteita jÀljellÀ, ja hÀnen pitÀisi aloittaa surutyönsÀ.
Tarvitseeko sitÀ nyt kaikkea tietÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdota tapaamista, ei vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ, osaatko lukea ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. đ
HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. đ
Oletko varma, ettei ole toivoa?
Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan.
Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.
TyperÀ aviomies. Oikea mies nÀyttÀisi ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdota tapaamista, ei vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ, osaatko lukea ? Sivusta
+ VĂ€lttelee kuin ruttoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ VĂ€lttelee kuin ruttoa
Kannattaa sitten itsekin vÀltellÀ. Jos mies vÀlttelee, niin vÀlttele takaisin ja unohda koko tyyppi.
Mies, joka on innoissaan susta, ei todellakaan vÀlttele, vaan on hurahtanut, janoaa seuraasi, on siitosfantasioissaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit loistava sulka hattuun đđ mut en tiedĂ€ viittiikö niitĂ€ kerĂ€illĂ€ nyt
En halua olla vain sulka. Haluan olla koko hattu đ
Sellasesta ei ole kyllĂ€ ollut puhetta đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut.
No en niin. Funtsin asioita
En voi tÀnne enemmÀn ajatusta, nousee meteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut.
No en niin. Funtsin asioita
En voi tÀnne enemmÀn ajatusta, nousee meteli
Avata enemmÀn ajatusta correct
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muru! đ€©
Voi mussukka đ€©
Voi nussukka
Vierailija kirjoitti:
Oon liian lĂ€ski sulle đ
MikÀ on "liian lÀski" ja painoasioistako tuo nyt kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Hetken tuntui ettÀ oot tÀÀllÀ. EhkÀ olitkin. Miksi ihmeessÀ sÀ valitsit mut. Miks mÀ valitsin sut. MÀ tiedÀn miks valitsin sut. Sun ihanan hymyn ja huomaavaisuuden vuoksi. Niin helppo mÀ olen. Ja se ettÀ sÀ tiedÀt kaiken.. en pysty edes kuvittelee miten nÀet minut. EikÀ sillÀ ole vÀliÀ. Ei enÀÀ.
Miten voi tietÀÀ kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen. Tosin en tiedÀ nyt mistÀ viestistÀ puhut
SiitÀ "sitten meitÀ on kaksi" (jotka ei etsi miestÀ ;))
Ei tuo lainaustoiminto ihan huvikseen ole lisÀtty.
Mutta etpÀ sinÀ ihan terÀvin kynÀ taida olla muutenkaan. Jos kyse oli vatsalle ruiskimisesta niin luultavasti se ei ole nainen silloin joka naiselle nÀin soisi tekevÀnsÀ. Mutta eipÀ siinÀ, paljastan jymysalaisuuden - juu, mieshÀn minÀ olen. Sivusta sen kyseisen aiheen ap.YleensÀ painan sitÀ. Nyt jÀi painamatta.
Ja SITĂHĂN minĂ€kin juuri, ettĂ€ mieshĂ€n tuo oli joka sen ruiskutusjutun sanoi. Siksi totesin hĂ€lle, ettĂ€ en ole kiinnostunut miehistĂ€! Et tainnut lukea tĂ€
No miksi ihmeessĂ€ sitten kysyit, olenko nainen? Ei jestas, ettĂ€ ihmisten yksinkertaisuus osaa aina vaan yllĂ€ttÀÀ elĂ€mĂ€ssĂ€ đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian lĂ€ski sulle đ
Painosta ja monesta muusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian lĂ€ski sulle đ
Jos hÀn tietÀÀ, ettÀ ihastuksensa ei viehÀty esim. miehistÀ joilla on mahaa tai naisista jotka painaa yli 100kg tai yli 60kg tai jotain mitÀ nyt tahansa.
Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.