Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4317)
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tÀÀ voi mennÀ just nÀin. MitenkÀ muutenkaan.
NiinpĂ€ tietysti đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet ruiskautukset vatsallesi mahtuisi pÀivÀÀni.
On mitÀ muistella onneksi
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskaltaa! Kuolen tÀhÀn paskaan!
Liian myöhÀistÀ.
Meinaatko koitua mulle kohtaloks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen. Tosin en tiedÀ nyt mistÀ viestistÀ puhut
SiitÀ "sitten meitÀ on kaksi" (jotka ei etsi miestÀ ;))
Ei tuo lainaustoiminto ihan huvikseen ole lisÀtty.
Mutta etpÀ sinÀ ihan terÀvin kynÀ taida olla muutenkaan. Jos kyse oli vatsalle ruiskimisesta niin luultavasti se ei ole nainen silloin joka naiselle nÀin soisi tekevÀnsÀ. Mutta eipÀ siinÀ, paljastan jymysalaisuuden - juu, mieshÀn minÀ olen. Sivusta sen kyseisen aiheen ap.
Olisit loistava sulka hattuun đđ mut en tiedĂ€ viittiikö niitĂ€ kerĂ€illĂ€ nyt
Vierailija kirjoitti:
Ai kuis nÀin?
Vierailija kirjoitti:
En halua olla vain sulka. Haluan olla koko hattu đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn se jysÀhti kunnolla tajuntaan. Et sÀ tule ikinÀ mua lÀhestymÀÀn. VÀlttelet mua kuin ruttoa, et koskaan ehdota omalta puoleltasi tapaamista. Et osoita vastavuoroisuutta viestiteltÀessÀ. Parempi vaan hyvÀksyÀ tosiasiat. Et ole kiinnostunut musta. Ja olkoon sitten nÀin. KyllÀ maailmassa miehiÀ riittÀÀ ja vaikkei ketÀÀn kivaa ja vapaata tuliskaan koskaan vastaan, ni mennÀÀn sitten omillaan. Sekin on ihan ok.
VÀlttelevÀsti kiintynyt miestyyppi. Juokse.
Niin tĂ€mĂ€! SilmĂ€t kannattaa avata aikaisin, tai voi ne toki sitten avautua myös myöhemmin yllĂ€ttĂ€en jonainen kauniina aurinkoisena perjantaina esimerkiksi. Sitten mietit ettĂ€ niin minkĂ€hĂ€n takia mĂ€ kattelinkaan tuollaista nöyryyttĂ€vÀÀ toimintaa vain ansaitakseni vielĂ€ nöyryyttĂ€vĂ€mmĂ€n lopun đđ mutta, elĂ€mĂ€ on ja se opettaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllÀ suosittelisin, ettei tosi nuorten -siis esim. teinien- kannata tuhlata aikaansa tÀllÀ palstalla. TeininÀ parasta on sellainen 24/7 tarjolla oleva livehengaus kavereiden kanssa, ja koulumaailman asiatkin kannattaa puhua livenÀ. Samoin jos on panojuttuja, niin livenÀ jonkun luotettavan kaverin kanssa. Paitsi jos nimenomaan haluaa "sulkaa hattuun", niin tietystikÀÀn ei kannata liikaa panemisiaan pantata.
Vierailija kirjoitti:
Koiduit jo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen minun meinaamiset riitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Syön pÀÀni ihan just
Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuis nÀin?
No hÀÀ kyllÀ tietÀÀ kysymÀttÀkin
Hetken tuntui ettÀ oot tÀÀllÀ. EhkÀ olitkin. Miksi ihmeessÀ sÀ valitsit mut. Miks mÀ valitsin sut. MÀ tiedÀn miks valitsin sut. Sun ihanan hymyn ja huomaavaisuuden vuoksi. Niin helppo mÀ olen. Ja se ettÀ sÀ tiedÀt kaiken.. en pysty edes kuvittelee miten nÀet minut. EikÀ sillÀ ole vÀliÀ. Ei enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀyksiÀ satelee komeilta julkkismiehiltÀ TinderissÀ .
Sellainen olis kyllÀ oikeesti ihan painajainen.
Juu sama mulla, mut ulkomaita myöten böönÀt swaippaa mua. Mut en mÀ haluu tiÀks
Tuomas ÀlÀ valehtele, oot pannu puolta eurooppaa
mitÀhÀn luulet selittÀvÀsi ja kenelle, harhainen, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuis nÀin?
No hÀÀ kyllÀ tietÀÀ kysymÀttÀkin
EhkÀ tosiaan koidun. MitÀ jÀÀ jÀljelle? Harmitus, menetys, tÀyttymÀtön osin tÀytetty kaipuu. Mahdollisuudet joita ei otettu. Kaikki oli valmiina siinÀ niin, meidÀn edessÀ. SinÀ ja minÀ, se oli valmista kaikki. Sinne ei pysty pÀÀsee takas enÀÀ koskaan. T. HÀn joka tietÀÀ
KÀytköhÀn usein siellÀ missÀ nÀhtiin viime lauantaina? Harmittaa kun en uskaltanut tulla juttelemaan. MieheltÀ naiselle
Voi kyynel.