Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4455)
Noh, kaivattu oli hoikka kun pajunvitsa kun tavattiin, mutta eihÀn se nyt ihmistÀ muuta vaikka olisi lihonut.
MÀ painan enemmÀn kuin olen pitkÀ,joten tosiaan vain kaipaan. Paino yli 150kg. Ei tÀstÀ enÀÀ edes laihduta normaaliksi kun jÀÀ roikkuvat nahat joka puolelle. Ei tartte kysyÀkÀÀn kiinnostaako kaivattua. Se on itselleni selvÀÀ, kun pÀivÀstÀ toiseen kuulen haukkuja tuntemattomilta. EhkÀ se toinen elÀmÀ koittaa pian ja on parempi kuin tÀmÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. đ
HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. đ
Oletko varma, ettei ole toivoa?
Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan.
Sen lisÀksi aviomies anta
Mies oli ap luki jossain kommentissa sivusta
Minusta meillÀ on telepaattinen yhteys. Kun olen ajatellut sua paljon, nÀen sinut samantien. TÀmÀ on sattunut ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta meillÀ on telepaattinen yhteys. Kun olen ajatellut sua paljon, nÀen sinut samantien. TÀmÀ on sattunut ennenkin.
Allekirjoitan
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ tuut olemaan mun lankeemus
Toistaiseksi vain kiusaus, kuten sinÀkin.
Haasteena tÀnÀÀn:
Laita tunniste kaivatullesi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ok?
Tuut pistÀÀn mun piuhat kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Noh, kaivattu oli hoikka kun pajunvitsa kun tavattiin, mutta eihÀn se nyt ihmistÀ muuta vaikka olisi lihonut.
En kyllÀ edes tavoittelisi sellaista painoa nyt. Alipaino ei ole edes terveellistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Haasteena tÀnÀÀn:
Et sÀ ollu yhtÀÀn myöhÀssÀ. pipopÀiselle huppupÀiseltÀ
Vierailija kirjoitti:
Haasteena tÀnÀÀn:
Ei tuu tapahtuu. PelkÀÀn đ„ș
Sattuu nyt jo ihan tarpeeksi.
Haluan vain rakkautta ja hellyyttĂ€, en torjutuksi tulemista. đ
TiedÀn ettÀ rakastat minua.
Vierailija kirjoitti:
Haasteena tÀnÀÀn:
Laita joku kysymys mihin vastata, en jaksa keksiÀ mitÀÀn
Galluppi:
SyntymÀvuodet, sinun ja kaivatun?
Vierailija kirjoitti:
Haasteena tÀnÀÀn:
Sokaistuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen ettĂ€ saisin ajatukseni pois kaivatustani koska ajattelen hĂ€ntĂ€ koko ajan ja hĂ€nen nĂ€kemisensĂ€kin repii mua vain lisÀÀ. EttĂ€ saisin voimia pysytellĂ€ poissa ja saisin elĂ€mÀÀni sen oikean eikĂ€ tĂ€llaisia ihastumisia kohteeseen, jolla ei ole kanssani mitÀÀn tulevaisuutta. đ
HirveĂ€n vaikeaa pĂ€stÀÀ hĂ€nestĂ€ irti koska tunteeni myös antavat elĂ€mÀÀni sitĂ€ mitĂ€ olen kaivannut. Ihastuminen on ihanaa mutta tĂ€mĂ€ on kamalaa kun ei ole toivoakaan. đ
Oletko varma, ettei ole toivoa?
Olen. HĂ€n on varattu nainen ja muut faktat puhuvat puolestaan.
Sen lisÀksi aviomies antaa mustan silmÀn ja punertavan nokan.
Naurattaa nÀmÀ suusolustit. MietippÀ jos tÀmÀ ns punertavan nokan tarjoaja vielÀ pistetÀÀn maihin muutamassa sekunnissa. MikÀ tuplanöyryytys.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn ettÀ rakastat minua.
Oikein. HyvÀ
En minÀkÀÀn viehÀty miehistÀ, joilla iso maha. En tarkoita sillÀ mitÀÀn pahaa.
Sivusta naiselta