Asuinalueella kuuluu pamauksia! Kuin ilotulite/pieni räjähde, mitä tehdä?
Kuului eilen illalla pari kertaa. Nyt äsken kuului taas. Jokin pieni räjähde tms. Eilen kävin kävelyllä ja katsoin näkyikö tekijöitä, mutta en nähnyt ketään. Mitä teen? Pitäisikö soittaa poliisille vai koittaa vielä itse paikantaa mistä ääni tulee?
Kommentit (25)
Tuota on kuulunut aiemminkin. Nyt vasta aloin miettimään, että ei taida olla ok. Selvästi jokin räjähde kyseessä. Paikkakunta Helsinki.
ap
Vierailija wrote:
Ihmisten uusavuttomuus tänä päivänä on häkellyttävää. Kaikki pitää kysellä täältä kananmunankeitto-ohjeista alkaen.
Kylläpäs laitoit hyödyllisen vinkin!
Ei sitä Halla Ahoa valita pressaksi, ei mitään saumaa. Niin että turhaan trollaat.
Älä nyt ainakaan ala hätäkeskuksen linjoja tukkimaan. Naiset soittelevat kaikesta turhasta, on sitten kyse kuolleesta eläimestä tai jostain paukahduksesta. 🤦🏼♂️
No oiskohan auton pakoputki... Useimmiten on.
Soita Hannu Karpolle, kääriydy folioon ja työnnän toinen peukalosi suuhun ja toinen pökäleleikkuriisi.
Itse tein muuttoa viikonloppuna ja löysin kaksi vuotta vanhan raketin varastosta. En tiedä onko joku käynyt hakemassa, pitääpä käydä tarkastamassa. 🩷🩷🩷
Pelottaa kovin ja lapsetkin itkuisia kun kielsin tiukasti menemästä pihalle, jos olisi mies talossa laittaisin tutkimaan ääniä koska en itse uskalla.
Ap
Vierailija wrote:
ääni kuulostaa siltä että jotain RÄJÄHTÄÄ.

ap
Mene pommisuojaan. Ota patja, vettä ja säilykkeitä. Tule tarkastamaan tilanne viikon päästä, jospa se olisi jo ohi.
Rauhoitu nyt vaan ja mene sohvalle kattelemaan Maajusseja. Kyllä kaupungissa kuuluu kaikenlaisia pamauksia.
Teidän mielestä tuossa on kaikki ok? Ok käyttää räjähteitä asuinalueella. Ok.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
ääni kuulostaa siltä että jotain RÄJÄHTÄÄ.
ap
No ei räjähdä. Rauhoitu.
Juu yksittäisiä laukauksia ja pieniä räjähdyksiä kuuluu silloin tällöin mutta ei joka päivä.
Joku oli just ampunut jossain Itä-Suomen skutsissa sarjatuliaaseella joten eiköhän tilanne tästä kehity piankin.
Seuraavan kerran kun pamahtaa juoksen pihalle. Etsin ne penskat käsiini. Ja soitan kytät.
ap
Onko alueella koivuja ja oliko pakkasta, niillä on yllättävä vaikutus paukkeeseen.
Vierailija wrote:
Et uskalla kuitenkaan.
Miksi ihmeessä en? En minä mitään väärää tee. Ne räjäyttelijät tekee. Adrenaliinit korkealla jo valmiiksi. Seuraava pamaus, ja täältä tullaan !

Ap
Aina kun pojilla on tylsää, ne tykkää pamautella juttuja. Pojat on poikia
Ihmisten uusavuttomuus tänä päivänä on häkellyttävää. Kaikki pitää kysellä täältä kananmunankeitto-ohjeista alkaen.